Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד

מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
קרדיט - Canva

משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי המסגרת בה כל אחד מרשה לעצמו להסיר את המסכות ולהתנהל ולהתנהג באופן הטבעי לו ביותר. עם זאת, למרות היתרונות שבכך, כאשר מתעוררת מחלוקת כלשהי בתוך המשפחה, מחלוקת מורכבת הנוגעת לפן המשפטי, דברים יכולים להסתבך ולהגיע לכדי סכסוך. כך למשל כשמדובר על ענייני ירושה, כאשר ישנו עסק משפחתי משותף ועוד. חשוב לא לנסות ולפתור את הדברים בעצמכם כי לרוב כל צד מתבצר עוד יותר בעמדתו. במצב כזה כדאי להתייעץ עם עורך דין מומלץ לענייני משפחה הבקיא בחוקים הנוגעים למקרה ויצליח בעזרת ניסיון של שנים ביישוב סכסוכים להביא להסכם ופשרה המקובלים על כל הצדדים.

חלוקת עיזבון ללא צוואה- איך עושים את זה?

כאשר אדם קרוב נפטר, אחת המטלות הלא נוחות להתעסקות היא חלוקת העיזבון, במיוחד אם המנוח לא הותיר אחריו צוואה. כאשר המנוח לא מותיר צוואה, חלוקת העיזבון תתבצע בהתאם לחוק הירושה. חשוב לפנות כבר בתחילת התהליך אל עורך דין מומלץ לענייני משפחה אשר ינהל את הדברים. הדבר חשוב בכל מקרה, אך כאשר אין צוואה, יכולות להתעורר מחלוקות רבות יותר לגבי החלוקה. במצב זה גם לא תמיד ברור מהם נכסיו של המנוח והאם ידוע ליורשיו על כולם. עורך הדין יסייע גם באיתור נכסים וכינוסם. מעבר לכך עורך הדין ילווה את התהליך כולו הכרוך גם בלא מעט בירוקרטיה, החל מהגשת בקשה להוצאת צו ירושה, דרך טיפול בהתנגדויות או מחלוקות הקשורות לאופן חלוקת הירושה ועד לחלוקה בפועל כשכל יורש מקבל את המגיע לו בהתאם לחוק.

להתגרש ללא רעידת אדמה- רק בעזרת עו"ד מומחה בתחום

גירושין הם תהליך לא פשוט מכל הבחינות: טכנית, כלכלית וכמובן רגשית. הרבה החלטות צריכות להתקבל לגבי הגירושין, בין אם החלטות הקשורות להסכם הגירושין עצמו ובין אם החלטות הקשורות לחייו האישיים של כל אחד מבני הזוג כמו היכן לגור ובכלל כיצד לנהל את חייו מאותו רגע. כדי להקל על הדברים ככל האפשר, מומלץ להתייעץ עם עורך דין אשר דיני גירושין ובכלל דיני משפחה הם תחום ההתמחות שלו. הוא יבנה יחד עם הלקוח תוכנית אסטרטגית מסודרת וברורה, בין אם מדובר על ייצוג אחד מבני הזוג בבית המשפט ובין אם בניהול הליך גישור משותף. בהליך גישור יוביל עורך הדין את הדברים כך שכל אחד מבני הזוג יסכים להתפשר על דברים מסוימים אך יקבל את הדברים החשובים לו במיוחד.

משרד  עורכי דין עודד פסקל מתמחה בענייני משפחה על כל הנושאים והסוגיות שבהם. צוות המשרד מקפיד על שילוב בין מקצועיות בלתי מתפשרת ליחס אישי ואמפתי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
ניידת טיפול נמרץ חדשה הוצבה במודיעין לזכר אהרון חיימוב הי"ד ניידת טיפול נמרץ, שנרכשה בתרומתה של הגברת ספרא, הוצבה בתחנת מד"א בעיר מודיעין, לזכרו של אהרון חיימוב הי"ד שנרצח בשבעה באוקטובר באופקים
בתחילת החודש התקיים טקס חנוכת אמבולנס לזכרו של אהרון חיימוב...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...