Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניהול תיק גירושין דורש מתינות

ניהול תיק גירושין דורש מתינות
קרדיט Canva

סכסוכי גירושין שהולכים ומסלימים אינם האינטרס של אף אחד ובוודאי לא אם יש ילדים שמעורבים בסיפור. כל עורך דין יודע שככל שפותרים אותו בדרכי שלום וללא החמרה מצליחים להגיע להישגים רבים יותר, משום שעם רצון טוב משיגים הרבה יותר מאשר מלחמה כוללת בכל החזיתות. כשאתם בוחרים עו"ד גירושין שיודע לנהל תיק מבלי להסלים אותו שלא לצורך אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, שדואגות לאינטרסים שלכם ושל הילדים מבלי למשוך את הגירושין לשווא. עם זאת, חשוב לומר שבכל תיק גירושין חייבים להיות מחוייבים לעניינים הבסיסיים מבלי להתפשר עליהם כשמדובר במזונות ילדים, ברכוש וכספים שמגיעים לכם ובמשמורת על הילדים. שם אפשר לנצל את האפשרויות ליישוב הסכסוך עוד לפני משפט הגירושין על מנת לגשר ולהגיע למסקנות מועילות לשני הצדדים. זכויות הצדדים בגירושין נידונים גם בהליכי גישור ויכולות להיקבע בהסכמה אם עושים את זה נכון וזה האינטרס הראשוני של עורך דין שעובד לטובתכם. אם צריך לנהל הליך גירושין גם זה ייעשה בנחישות וזה השירות שתוכלו לקבל ממשרד עורכי דין ישי מויאל, עורך דין מנוסה לענייני משפחה וגירושין.

המשפחה מעל הכל

מערכות יחסים עכורות ובעייתיות יש בכל משפחה ולא כולן מגיעות לבית המשפט או לערכאות שונות. אבל כאשר זה קורה, רצוי לוודא שעומד לצדכם עורך דין לדיני משפחה מצטיין שיש לו את הניסיון הדרוש לנהל תיק כזה מבלי לוותר על מה שמגיע לכם. בתיקים כאלה, בין אם אלה ענייני הסכמי ממון או גירושין, חשוב לדעת על מה אתם לא מוכנים להתפשר לעומת מה שתהיו מוכנים לוותר עליו כחלק מהגישור שיכול להתנהל ביניכם. עורך הדין שלכם ינהל את המשא ומתן או את המשפט כדי שתקבלו את המקסימום שתוכלו לקבל.

להסדיר כל מה שקשור לגירושין על הצד הטוב ביותר

בהליכי גירושין יש עניינים רבים שהם הבסיס לכל גירושין ואותם מסכמים בדרך כלל כנושאים עיקריים, כמו דמי מזונות, משמורת על הילדים, מקום מגורים ועוד ענייני רכוש וכספים שנותרו מהנישואין שפורקו עם הרבה מאוד מטענים רגשיים קשים. חלק מהנושאים האלה ניתנים לפתרון על ידי הידברות משום שהשופטים או הדיינים יפסקו על פי החוק או הדין ברוב המקרים, אלא אם כן מדובר במקרים ייחודיים שדורשים התייחסות שונה. כשאתם מקבלים את הייצוג של משרד עורכי דין ישי מויאל אתם מבטיחים לעצמכם את הייצוג הכי נחוש ורגיש למענכם, שמבטיח לקבל את התוצאות המיטביות מבחינתכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...