Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניסית כבר את כל הדרכים לטפל בהשמנה? לא צריך להרים ידיים

ניסית כבר את כל הדרכים לטפל בהשמנה? לא צריך להרים ידיים
קרדיט : https://pixabay.com/

שגרת חיים בריאה לא נוצרת ביום אחד. עבור רובנו, יידרש זמן רב ומאמצים לא קטנים כדי לסגל הרגלים חדשים ולדאוג לגופנו באופן אופטימלי. אחד ההיבטים שמעסיקים את רובנו הוא ההיקפים ומשקל הגוף שלנו. מי מאיתנו לא רוצה לדעת שכל בגד שאי פעם נרצה יישב עלינו מושלם וליהנות מדימוי עצמי גבוה ובריאות תקינה? לעתים קרובות, אמנם אנו עשויים לחוש ששמירה על משקל הגוף מהווה מאבק יום-יומי. אם כבר עברת בכל תוכניות ההרזיה שיש היום בשוק, ניסית פליאו, קיטו, תזונה ללא גלוטן ואפילו צומות, ייתכן שכבר שקלת להשלים עם המצב. חשוב שנזכור, על אף שתזונה בריאה ומאוזנת ואורח חיים פעיל הם מרכיבי יסוד בשמירה על משקל תקין, לעתים קרובות נכנסים לתמונה הזו גם מאפיינים פיזיולוגיים ותורשתיים. חילוף חומרים איטי עשוי ליצור את הרושם כי למעשה "לא נועדנו להיות רזים". כעת, פתרון תרופתי מהפכני חדש עשוי לחולל שינוי מהפכני במקרים אלו. כאן נסביר לעומק על אוזמפיק ואת הבשורה הגדולה שהיא מביאה איתה.

אז מהי בעצם אוזמפיק?

בתחילת דרכה, פותחה התרופה על מנת לשמש כטיפול בסוכרת סוג II. החומר הפעיל המרכזי באוזמפיק הוא סמגלוטייד, האוזמפיק היא תרופה לטיפול בסוכרת סוג 2 בהשמנת יתר ובעודף משקל. במסגרת הניסויים הקליניים, נמצא כי החומר הפעיל באוזמפיק, סמגלוטייד, השפיע באופן ניכר על מנגנון השובע ועל קצב התהליך המטבולי. כתוצאה מכך, מקדם החומר הפעיל ירידה יעילה יותר במשקל ומאזן את מנגנון השובע. נמצא כי מינון מותאם של סמגלוטייד הפחית באופן ניכר את התשוקה העזה לאוכל מתוק ושומני, קידם תחושת שובע לאורך זמן וסייע לרבים שנאבקו שנים עם משקלם לקדם ירידה בריאה.

למי מתאים טיפול באוזמפיק?

נכון להיות, לא ניתן לרשום אוזמפיק לכל מקרה של עודף משקל. הטיפול מיועד בשלב זה למקרי השמנת יתר אקוטיים. על מנת לעמוד בקריטריונים לטיפול התרופתי, נדרש BMI 30 או גבוה מכך. במקרים מסוימים, יאושר הטיפול גם לבעלי BMI מעט נמוך יותר ככל שקיימים מצבי רקע מסוכנים נוספים כמו בעיות כולסטרול, סוכר גבוה בדם או יתר לחץ דם.

האם אוזמפיק הוא אכן הפתרון להשמנה?

ללא ספק, המחקרים הקליניים מצביעים על כך שהטיפול בתרופות מסוג זה עשוי לסייע באופן ניכר למתקשים לשמור על משקל תקין. עם זאת, כדאי שניקח בחשבון שכשזה מגיע לבריאות הגוף – אין תרופות פלא. כדי שנוכל למצות את המיטב מהטיפול, חשוב שנאמץ אורח חיים בריא הכולל תזונה מאוזנת ופעילות גופנית מסודרת.

ב-Obesity, פורטל התרופות לירידה במשקל, ממתין עבורך תוכן מעמיק ורב תחומי המפרט על מגוון הפתרונות החדשניים העומדים לרשותך היום בשוק. אנו מזמינים אותך לבקר בפורטל, לרכוש ידע ולקבל מידע חיוני על האפשרויות הזמינות לך.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...