Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

נסיעה בלימוזינה – כך תיכנסו לאירוע כמו מלכים

נסיעה בלימוזינה – כך תיכנסו לאירוע כמו מלכים
credit: canva.com

מי מאיתנו לא רוצה להרגיש מלך ליום אחד (לפחות…), להרגיש שאנחנו מפרגנים ומפנקים את עצמנו וכמובן גם אנשים אחרים שאנחנו אוהבים. אם יש לכם או לאנשים האהובים עליכם אירוע מיוחד, כזה שמהווה אבן דרך בחייהם כמו חתונה, בר או בת מצווה, נשף סיום בית ספר וכל אירוע אחר, אפשר להעצים את הריגוש באמצעות הגעה למקום בלימוזינה. רבים רואים לימוזינה רק ככלי רכב המשרת נשיאים, דיפלומטים או את אנשי האלפיון העליון. אז היום לימוזינה הפכה להיות נגישה הרבה יותר. מחירה של לימוזינה להשכרה לשעה, שעתיים ואף יותר הוא בהחלט אפשרי גם למעמד הביניים. אנו באי אר לימוזין משכירים לימוזינות עם שלל פינוקים כמו טלוויזיה, מערכת סטריאו איכותית, בר משקאות וחלונות דרכם אתם תוכלו לראות הכל אך להיות בפרטיות מלאה בזכות צבעם השחור.

להגיע לחתונה בלימוזינה נוצצת – החלום של כל זוג

חתונה היא אחד האירועים בהם אנו רוצים להרגיש בחלק מסרט נסיכות של וולט דיסני. אמנם בימי סינדרלה ושאר נסיכות לימוזינות היו כרכרות עם סוסים, אך מאז השתדרגנו קצת והכרכרה הפכה להיות לימוזינה מפוארת. יום החתונה הוא בדיוק היום לצאת מן השגרה בכל המובנים וללכת עם הפאר והפינוק עד הסוף. בשבילכם זו הדרך להיכנס לאירוע ברגל ימין כמו נסיך ונסיכה (גם שני נסיכים ושתי נסיכות כמובן). אפשר להתחיל עם הפינוק והפרגון עוד קודם ולבחור לכם לימוזינה להשכרה גם למסיבת הרווקים/רווקות. זהו אירוע המהווה פרומו לחתונה וכבר בו אפשר לפנק את עצמכם ואת המשתתפים. לחילופין, אם אתם חברים טובים של החתן או הכלה המיועדים ואתם מארגנים להם מסיבת רווקים או רווקות, תתחילו עם חוויה שתהיה נהדרת גם להם וגם לכם, חוויה משותפת וחד פעמית של נסיעה בלימוזינה למקום בו נערכת המסיבה, נסיעה שהיא מסיבה בפני עצמה.

עד גיל 18 תגיע ל…לימוזינה

הילד או הילדה חולמים להרגיש כמו מלכים/ מלכות? היום בר או בת מצווה הם אירועים ברמה גבוהה, לא עוד אירוח של החברים עם צלחות ביגלה וביסלי…. הגעה של הילד או הילדה ליום החגיגי שלהם תותיר את החברים מופתעים והדבר יעשה עליהם הרבה מאוד רושם. יש גם תחרות סמויה וגלויה בין חברים למי יהיה האירוע הכי יפה ונוצץ, כך שהתחלת האירוע עם לימוזינה להשכרה ממנה יצאו הילד או הילדה עם חליפה חגיגית או שמלה יפהפיה (אך כמובן אל תתעקשו איתם על הלבוש- זה היום שלהם…) תביא אותם אל האירוע כשהם נמצאים כבר באנרגיות מטורפות והדבר ישפיע כמובן על הצלחת האירוע כולו.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכשיר שמיעה מומלץ של סאונד מכשירי שמיעה
ממש כמו משקפיים, גם מכשירי שמיעה חייבים להיות מותאמים לכל...
הילדים שלנו לא חייבים להתמודד לבד
הילדים שלנו הולכים בכל יום לבית הספר. שם, מחוץ לבית,...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...