Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

סוגרים את הלילה – מקומות לאכול בתל אביב אחרי בילוי

סוגרים את הלילה – מקומות לאכול בתל אביב אחרי בילוי
credit pixabay

תל אביב ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. עם הברים, המועדונים והמסעדות הרבים שלה, בילוי לילי בתל אביב בטוח יהיה בשבילכם חוויה בלתי נשכחת. לאחר שהלילה נגמר ואתם מרגישים רעבים, יש המון מקומות בתל אביב שבהם תוכלו לחטוף ביס בשעות הלילה המאוחרות. הנה כמה מהאפשרויות הטובות ביותר להשביע את הרעב שלכם אחרי בילוי לילי בתל אביב.

מסעדת שלמה ודורון

שלמה ודורון – מסעדה הפתוחה 24 שעות ביממה היא מרכיב עיקרי בסצנת חיי הלילה בתל אביב, ומגישה אוכל רחוב ישראלי קלאסי כמו פלאפל ושווארמה. עם תפריט הכולל מגוון רחב של אפשרויות, ממנות צמחוניות ועד מנות בשריות, שלמה ודורון היא בחירה מצוינת לכל מי שמחפש ארוחה מהירה ומשביעה.

פורט סעיד

פורט סעיד – הבר והמסעדה הטרנדיים האלה הם אחד המקומות החמים של תל אביב לבילוי לילי. התפריט שלה כולל מגוון מנות בהשראה ים תיכונית, לרבות בשרים על האש, פירות ים ואפשרויות צמחוניות, כמו גם מבחר קוקטיילים יצירתיים. בין אם אתם מחפשים משהו לאכול או סתם משקה, פורט סעיד הוא מקום נהדר לסיים בו את הלילה.

מסעדת מ25

M25 – בית קפה ובר הפתוח 24 שעות ביממה הוא בחירה פופולרית נוספת עבור סועדים בשעות הלילה המאוחרות בתל אביב. עם תפריט הכולל הכל ממנות ארוחת בוקר ועד כריכים דשנים, M25 הוא אופציה נהדרת לכל מי שמחפש ארוחה נינוחה ונינוחה.

Taizu

אם יש לכם  מצב רוח למטבח אסייתי אחרי בילוי לילי, Taizu היא המקום המושלם. מסעדה ובר זה בהשראה אסייתית מגישה מגוון מנות, כולל סושי, דים סאם ואטריות, יחד עם מבחר קוקטיילים ומשקאות אחרים. עם העיצוב השיק, העכשווי והאוכל הטעים, Taizu הוא מקום מצוין לסיים את הלילה בתל אביב.

מסעדת שילה

שילה – מסעדת פירות ים זו מהווה מקום פופולרי לסעודה בשעות הלילה המאוחרות בתל אביב, המציעה מגוון מנות פירות ים טריים, לרבות דגים בגריל, סושי ועוד. עם אווירה נינוחה, חופית ואוכל טעים, שילה היא מקום מצוין לסיים את הלילה בתל אביב.

ד"ר שקשוקה

אם אתם במצב רוח למשהו לבבי וממלא אחרי בילוי לילי, בית הקפה הזה הפתוח 24 שעות ביממה הוא המקום המושלם. התפריט כולל מגוון מנות ארוחת בוקר, כולל שקשוקה (מנה מזרח תיכונית העשויה מביצים ורוטב עגבניות חריף), וכן מבחר כריכים ואפשרויות דשנות נוספות.

פיצריות ומאפיות

אם מתחשק לכם לאכול באמצע הלילה פיצה תל אביב היא המקום המושלם, תוכלו לקפוץ למאפיות או פיצריות הפתוחות עד השעות המאוחרות של הלילה. בפיצריות תוכלו למצוא קשת של טעמים ותוספות אשר יסיימו לכם את ליל הבילוי בטעם טוב. אם בא לכם מאפים תוכלו לבקר במאפיית אבלועפיה הפתוחה 24/7. מאפיית אבולעפיה היא מאפייה קטנה בבעלות משפחתית הממוקמת בלב יפו, שכונה היסטורית בתל אביב, ישראל. המאפייה ידועה בזכות הלחמים והמאפים הטעימים והטריים שלה, כמו גם באווירה החמה והמזמינה. במאפיית אבולעפיה כל הלחמים והמאפים עשויים מאפס, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים בלבד. המאפייה מציעה מגוון רחב של לחמים מזרח תיכוניים מסורתיים, כולל פיתה, חלה וקובנה, כמו גם יצירות מודרניות יותר כמו מחמצת וכיכרות מחיטה מלאה. המאפים מעוררי תיאבון באותה מידה, עם מבחר רחב של עוגות, קרואסונים ושאר פינוקים מתוקים.

לסיים את הלילה בטעם טוב

לא משנה לאיזה סוג של אוכל יש לכם מצב רוח, בתל אביב תוכלו למצוא משהו לכל אחד בשעות הלילה המאוחרות. בין אם אתם מחפשים משהו פשוט וקל או חווית אוכל יוקרתית יותר, מסעדות אלה ישביעו את הרעב שלכם לאחר בילוי לילי בעיר. אז בפעם הבאה שאתם יוצאים לעיר בתל אביב, הקפידו לעצור באחד מהמקומות הללו לארוחה טעימה בשעות הלילה המאוחרות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...