סקר עולמי שערך אתר הנסיעות Agoda חושף מי המטיילים הביקורתיים ביותר ומי המפרגנים ביותר

סקר עולמי שערך אתר הנסיעות Agoda חושף מי המטיילים הביקורתיים ביותר ומי המפרגנים ביותר

75% מהמטיילים הישראלים מעניקים דירוג גבוה למארחיהם

84% מהמטיילים קוראים ביקורות ברשת לפני שהם מחליטים היכן לנפוש

 75% מהמטיילים הישראלים מעניקים דירוג גבוה למארחיהם

84% מהמטיילים בעולם קוראים ביקורות באינטרנט לפני שהם בוחרים היכן להתאכסן במהלך חופשתם, כך עולה ממחקר שנערך על ידי Agoda, אשר פלטפורמת התיירות הדיגיטלית שלה כוללת מאגר של למעלה מ- 34 מיליון ביקורות של מטיילים על מלונות ודירות. החברה חשפה היום מי המבקרים הנוקשים ביותר ומי המפרגנים ביותר בעולם בפילוח על פי שוק.

על פי נתוני הביקורות שנותחו על ידי Agoda, מטיילים מסין, מקסיקו, הונגריה וטאיוואן נטו להעניק ניקוד גבוה של בין 8-10 ומשוב חיובי על מקומות בהם התאכסנו. למעשה, הנתונים של Agoda מעלים ש- 77.1% מהמטיילים מסין העניקו לחופשות שלהם ניקוד גבוה (8-10), אחריהם המקסיקנים עם 76.5% וההונגרים והטאיוואנים עם 75.9%.

מהמחקר עולה כי הישראלים יודעים לפרגן, ולמעשה, מטיילים מישראל דורגו במקום השמיני בסולם המטיילים המפרגנים, עם 74.8% מהם שהעניקו ניקוד גבוה. יחד עם זאת, דורגו במקום ה- 13 בקרב המבקרים הנוקשים ביותר, עם 4.3% מהם שהעניקו ניקוד של 1-3 לחוויית הטיול.

מנגד, מטיילים מהודו, טורקיה וערב הסעודית דורגו כשלושת השווקים שהעניקו את הניקוד הנמוך ביותר – בין 1-3 בביקורות שלהם. למרות ששלושת השווקים האלה נראים כביקורתיים ביותר, העניקו 66.2% מהמטיילים מטורקיה, 63.2% מהמטיילים מהודו ו- 61% מהמטיילים מערב הסעודית ניקוד של 8-10 לחוויית הטיול שלהם.

"ביקורות דומות להמלצות אישיות של אנשים עם אותן העדפות, והן משפיעות על ההחלטות של הלקוחות כשהם בוחרים היכן להתאכסן." אמר ארול קוק, סגן נשיא לתחום שירותי שותפים גלובליים ב-Agoda.  "אלה שמטיילים עם המשפחה עשויים להתעניין בביקורות על שירותים כגון מועדון לילדים או שמרטפות, או מתקנים בחדר כגון מטבח מאובזר או עריסות תינוק, וכן מיקומו של המלון ביחס למסלולי טיול או חוויות המתאימות למשפחות. לעומתם, מטיילים עסקיים יתעניינו יותר באיכות החיבור לאינטרנט, ומטיילי פנאי אחרים עשויים לשים בעדיפות ראשונה את ארוחת הבוקר או מתקני הכושר. 34 מיליון הביקורות המהימנות ב-Agoda  הינן מקור מידע חשוב, המסייע למטיילים לקבל את ההחלטה המתאימה להעדפותיהם במהלך הטיול".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
קולולו חוגג את הרוח האמריקאית: שבוע ג'ק דניאל'ס וקולינריה בהשראה אמריקאית
לרגל ה־4 ביולי – בר הקוקטיילים קולולו בפתח תקווה יוצא...
היקב ההיסטורי בלב המושבה יהפוך למרכז לצעירים
לאחר שהוועדה לשימור אתרי מורשת בעיריית פתח תקווה אישרה לקדם...
חגיגה קולינארית יוקרתית: לראשונה קניון עופר רמת אביב פותח מתחם קולינארי ייחודי בימי שישי: "לה בוקרייה" מבית WEEKEND MARKET
המתחם יפעל בימי שישי באופן קבוע בחודשים הקרובים ויכלול  שפע...
הדלתות היו סגורות אבל הלב תמיד פתוח
גם בימי המלחמה, כשאזעקות היו חלק מהשגרה והמתח הורגש בכל...
יופי של יוזמה: בכירי ומתנדבי עמותת שניר מחלקים ערכות פנאי לילדים מרמת גן שפונו מבתיהם
בכירי ומתנדבי עמותת שניר החלו לחלק מאות ערכות פנאי לילדים...
להפוך את החלל לבית
כאשר רוכשים דירה מקבלן, אחד האתגרים המשמעותיים הוא להפוך את...
עושים שכונה: רשת קפה ביגה משיקה פורמט חדש של סניפים שכונתיים ברחבי הארץ תחת השם: BIGA STREET
שני הסניפים הראשונים יפתחו: בשכונת הנוריות בראשון לציון ובשכונת הנשיא...
הנצחה ברוח המלחמה
ראש העיר רמי גרינברג יביא בפני מועצת העיר הצעה לקריאת...
לא משאירים אף אחד מאחור: בת-ים מגויסת למען הכלבים והחתולים שפונו עם משפחותיהם
מבצע "עם כלביא" הותיר חותם כואב בעיר בת-ים. בעקבות פגיעה...
להשיג את המטרות העסקיות בעזרת שדה
היתרונות של יועצת עסקית אם אתם בעלי עסק קטן או חברה...
דילוג לתוכן