סקר של אגודה.קום חושף את העדפות המטיילים ברחבי העולם

סקר של אגודה.קום חושף את העדפות המטיילים ברחבי העולם

סקר עולמי חדש חושף:

המטייל האסיאתי נוסע 7 פעמים בשנה, הישראלי 5 פעמים בשנה ומטיילים מארה"ב, אנגליה ואוסטרליה  4 פעמים בשנה

43% מהמטיילים מעדיפים מלונות יוקרה; 51% מטיילים במטרה לחוות חוויות קולינריות

הסקר נערך על ידי אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com שבדק את העדפות המטיילים ברחבי העולם לקראת השתתפותה בתערוכת IMTM 2020 והרחבת פעילותה בישראל

סקר של אגודה.קום

המטייל העולמי הממוצע ערך שש נסיעות בשנה שעברה. זאת על פי סקר שנערך על ידי אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com. בדרום-מזרח אסיה המספר עולה ל 7 פעמים בשנה. מטיילים ישראלים נוסעים קצת פחות – 5 פעמים בשנה והמספר הנמוך ביותר הוא בקרב מטיילים מארה"ב, אנגליה ואוסטרליה – 4 פעמים בשנה. 85% מהמטיילים בעולם ו- 84% מישראל ציינו שהם היו רוצים לטוס לעיתים קרובות יותר. הסקר נערך על ידי אגודה.קום בקרב מעל ל 22,000 מטיילים מ 20 מדינות שונות בעולם במהלך  2019.

אגודה.קום חושפת את הסקר שערכה אודות העדפות המטיילים ברחבי העולם לקראת השתתפותה ב IMTM – תערוכת התיירות הבינ"ל השנתית שתתקיים השבוע בתל אביב (שלישי, 11.2.2020).

בשנה שעברה, על פי נתוני אגודה.קום, ישראל משכה 4.2 מיליון תיירים. החברה מעוניינת להרחיב את מספר שותפיה בעלי מקומות הלינה בישראל ולסייע להם למנף את מגמת הצמיחה הזו.

בחירת מקומות לינה על פי העדפות ותקציב

בעוד שנוף, שמש-אי-חוף ואוכל ומסעדות היו הסיבות העיקריות של מטיילים לבקר ברחבי העולם, סוגי האירוח שהמטיילים חיפשו היו מאד מגוונים. מרבית המטיילים ברחבי העולם בחרו ללון במלונות של כוכב אחד עד שלושה כוכבים (45%), במיוחד בקרב מטיילים מהודו (58%), מתאילנד (56%) וויאטנם (60%). במקום השני היתה עדיפות למלונות יוקרה, בעיקר על ידי הסינים (49%), ההודים (53%) והישראלים (51%).

נתונים עולמיים מראים כי הזמנת מקומות לינה שאינם בתי מלון תגדל באופן משמעותי עם צפי של 173.9 מיליון מטיילים עד 2022 (זאת על פי הסטטיסטיקות של At Home Around the World אלן פ ורוזנשטיין ר. ). בדומה למגה זו, הסקר של אגודה מצא כי בשנה החולפת 16% הזמינו לינה בבתים פרטיים ודירות כאשר אופציה זו מועדפת בעיקר על ידי מטיילים מדרום מזרח אסיה כגון סינגפור (28%) ופיליפינים (25%). מקומות לינה שאינם בתי מלון מושכים בעיקר מטיילים בקבוצה, שכן זה מאפשר להם ללון יחד באותו מקום, או עבור משפחות ואנשי עסקים המעריכים מקום לינה עם שירותים ביתיים במהלך שהותם.

עוד עולה מהסקר כי 84% מהישראלים מעוניינים לטייל בישראל ולחקור יותר את מדינתם ו- 41% מהם ככל הנראה יבחרו להזמין לינה בבתים פרטיים לטיולים בישראל בעתיד. לכן Agoda מתכננת להרחיב את פעילותה בישראל ולשתף פעולה עם מגוון רחב של מקומות לינה בכדי להרחיב את ההיצע עבור מטיילים בינלאומיים לישראל ומטיילים מקומיים.

 

עמרי מורגנשטרן. מנהל התפעול של אגודה.קום: "לאגודה נוכחות חזקה באסיה, כך שאנחנו מכירים ומבינים את הצרכים של המטיילים שם. הם נוטים לטייל לעיתים תכופות יותר מהמטייל הממוצע ברחבי העולם, ולחקור מעבר לאזור מגוריהם, תוך חיפוש אחר נוף וחופים, תרבות ומורשת, אוכל איכותי ומסעדות טובות – ואת כל זה יש לישראל להציע".

"הטכנולוגיה של אגודה מסייעת לשותפינו בעלי מקומות הלינה המגוונים להגיע לכל אותם מטיילים. נכון לעכשיו יש לנו היצע של 8,000 מקומות לינה עבור מיליוני מטיילים ברחבי העולם, ואנו מעוניינים לצרף לפלטפורמה שלנו ספקים נוספים מכל רחבי ישראל, בכדי שנוכל להציע למטיילים מגוון של בתי מלון ומקומות לינה נוספים הטובים ביותר, בכל אזור שיבחרו לטייל – חיפה, תל אביב, ירושלים, אילת ועוד….", הוסיף עמרי מורגנשטרן.

 

נתונים מעניינים מתוך הסקר

  • תדירות נסיעה:
    המטייל הממוצע נוסע כ 6 פעמים בשנה. מטיילים מארה"ב ואנגליה מטיילים 4 פעמים בשנה בממוצע ומטיילים ישראליים 5 פעמים. מטיילים מהפיליפינים ותאילנד טיילו מעל הממוצע – 7 פעמים בשנה החלפת.

 

  • עדיפות למקום לינה:
    45% מעדיפים בית מלון של כוכב עד 3 כוכבים; 43% מעדיפים מלונות יוקרה של 4 ו- 5 כוכבים; ו 28% בוחרים מלון בוטיק – שלושת אפשרויות אלה הן אפשרויות הלינה הפופולריות ביותר ברחבי העולם.
    בקרב הישראלים: הרוב (51%) הזמינו מלונות יוקרה,21% בוחרים בלינה וארוחת בוקר ו- 20% הזמינו מלונות של עד 3 כוכבים.
    מלונות בוטיק היו הפופולריים ביותר בקרב מטיילים סינים (48%(.
    הודים (58%), תאילנדים (56%) וויאטנמים (60%) הזמינו מלונות של 1-3 כוכבים.
    הוסטלים במקום האחרון (10%) כאשר הביקוש הגבוה ביותר לסוג לינה זה הוא בקרב הברזילאים (15%), הפיליפינים (16%) ותאילנדים (18%).

 

  • הסיבות לטיולים
    נוף (59%), שמש-אי-חוף ים (55%) אוכל ומסעדות (51%) הם 3 הסיבות המובילות לטייל ברחבי העולם.
    עבור ישראלים, הסיבה המובילה היא טיולי טבע (63%), חוף ים (54%) וקניות (52%(.
    התקרבות לטבע והנאה מנופים מעניינים בעיקר מטיילים מסין (66%), ברזיל (64%), הפיליפינים (64%) וישראל (63%).
    חיי חוף פופולריים ביותר בקרב המטיילים הפיליפינים (66%), ברזילאים (65%), קנדים (61%), תאילנדים (60%), הסינים (60%) ארה"ב (58%) ואנגליה (55%).
    חווית האוכל חשובה בעיקר עבור יפנים (67%), הונג קונג (67%), קוריאנים (67%), פיליפינים (65%) וסינגפור (64%).

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
חדשנות וטכנולוגיה בשירות המשכירים
שוק הנדל"ן להשכרה בישראל עובר שינויים מרתקים בשנים האחרונות. עם...
אוהבים לאכול? אצלנו תמצאו תפריט מושלם
יש יותר כיף מזה? מצהריים מושלמים, בהם אתם יכולים באמצע...
ליקויי שמיעה - זכאות כפולה בביטוח לאומי
ליקויי שמיעה מעמידים את הנפגעים במצב מיוחד מול הביטוח הלאומי....
בר הקוקטיילים קולולו מציג: ערב פופ-אפ יפני עם השף דור מיכאל שואשי והמיקסולוג טל גנץ מיטב הרולים היפניים ותפריט קוקטיילים בהשראת המזרח, הערבים יתקיימו ב 18.2.2025 וב 3.3.2025
בר הקולולו בפתח תקווה משיק ערב פופ-אפ ייחודי, בו יתארח...
פריז בפתח תקווה: לרגל חגיגות הוולנטיין יושק לראשונה בישראל: "גשר מנעולי האהבה הגדול"
במסגרת הפעילות יחלקו בעופר הקניון הגדול מנעולים למבקרים לרגל חג אהבה,...
איך מגשר מוסמך עוזר לכם להתגרש באופן מיטבי?
גירושין הם תופעה נפוצה למדי במאה ה-21, ובפרט בערים גדולות...
בקרוב יפתח המעבר התת קרקעי הסמוך לתחנה המרכזית ולתחנת הרכבת הקלה
בקרוב יפתח המעבר התת קרקעי המקשר בין רחוב אורלוב לרחוב...
השקעה חכמה עם פוטנציאל תשואה גבוה
השקעה בנדל"ן מסחרי להשקעה היא דרך חכמה למקסם את ההון...
תחבורה הציבורית בעיר פתח-תקווה מתחדשת
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים באמצעות חברת נתיבי איילון, בשיתוף עיריית...
רשת JACK KUBA פותחת חנות פופ אפ חווייתית בקניון עופר רמת אביב
חנות הפופ-אפ נפתחה לרגל הרחבה ושיפוץ חנות הדגל בקניון עופר...
דילוג לתוכן