סקר של אגודה.קום חושף את העדפות המטיילים ברחבי העולם

סקר של אגודה.קום חושף את העדפות המטיילים ברחבי העולם

סקר עולמי חדש חושף:

המטייל האסיאתי נוסע 7 פעמים בשנה, הישראלי 5 פעמים בשנה ומטיילים מארה"ב, אנגליה ואוסטרליה  4 פעמים בשנה

43% מהמטיילים מעדיפים מלונות יוקרה; 51% מטיילים במטרה לחוות חוויות קולינריות

הסקר נערך על ידי אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com שבדק את העדפות המטיילים ברחבי העולם לקראת השתתפותה בתערוכת IMTM 2020 והרחבת פעילותה בישראל

סקר של אגודה.קום

המטייל העולמי הממוצע ערך שש נסיעות בשנה שעברה. זאת על פי סקר שנערך על ידי אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com. בדרום-מזרח אסיה המספר עולה ל 7 פעמים בשנה. מטיילים ישראלים נוסעים קצת פחות – 5 פעמים בשנה והמספר הנמוך ביותר הוא בקרב מטיילים מארה"ב, אנגליה ואוסטרליה – 4 פעמים בשנה. 85% מהמטיילים בעולם ו- 84% מישראל ציינו שהם היו רוצים לטוס לעיתים קרובות יותר. הסקר נערך על ידי אגודה.קום בקרב מעל ל 22,000 מטיילים מ 20 מדינות שונות בעולם במהלך  2019.

אגודה.קום חושפת את הסקר שערכה אודות העדפות המטיילים ברחבי העולם לקראת השתתפותה ב IMTM – תערוכת התיירות הבינ"ל השנתית שתתקיים השבוע בתל אביב (שלישי, 11.2.2020).

בשנה שעברה, על פי נתוני אגודה.קום, ישראל משכה 4.2 מיליון תיירים. החברה מעוניינת להרחיב את מספר שותפיה בעלי מקומות הלינה בישראל ולסייע להם למנף את מגמת הצמיחה הזו.

בחירת מקומות לינה על פי העדפות ותקציב

בעוד שנוף, שמש-אי-חוף ואוכל ומסעדות היו הסיבות העיקריות של מטיילים לבקר ברחבי העולם, סוגי האירוח שהמטיילים חיפשו היו מאד מגוונים. מרבית המטיילים ברחבי העולם בחרו ללון במלונות של כוכב אחד עד שלושה כוכבים (45%), במיוחד בקרב מטיילים מהודו (58%), מתאילנד (56%) וויאטנם (60%). במקום השני היתה עדיפות למלונות יוקרה, בעיקר על ידי הסינים (49%), ההודים (53%) והישראלים (51%).

נתונים עולמיים מראים כי הזמנת מקומות לינה שאינם בתי מלון תגדל באופן משמעותי עם צפי של 173.9 מיליון מטיילים עד 2022 (זאת על פי הסטטיסטיקות של At Home Around the World אלן פ ורוזנשטיין ר. ). בדומה למגה זו, הסקר של אגודה מצא כי בשנה החולפת 16% הזמינו לינה בבתים פרטיים ודירות כאשר אופציה זו מועדפת בעיקר על ידי מטיילים מדרום מזרח אסיה כגון סינגפור (28%) ופיליפינים (25%). מקומות לינה שאינם בתי מלון מושכים בעיקר מטיילים בקבוצה, שכן זה מאפשר להם ללון יחד באותו מקום, או עבור משפחות ואנשי עסקים המעריכים מקום לינה עם שירותים ביתיים במהלך שהותם.

עוד עולה מהסקר כי 84% מהישראלים מעוניינים לטייל בישראל ולחקור יותר את מדינתם ו- 41% מהם ככל הנראה יבחרו להזמין לינה בבתים פרטיים לטיולים בישראל בעתיד. לכן Agoda מתכננת להרחיב את פעילותה בישראל ולשתף פעולה עם מגוון רחב של מקומות לינה בכדי להרחיב את ההיצע עבור מטיילים בינלאומיים לישראל ומטיילים מקומיים.

 

עמרי מורגנשטרן. מנהל התפעול של אגודה.קום: "לאגודה נוכחות חזקה באסיה, כך שאנחנו מכירים ומבינים את הצרכים של המטיילים שם. הם נוטים לטייל לעיתים תכופות יותר מהמטייל הממוצע ברחבי העולם, ולחקור מעבר לאזור מגוריהם, תוך חיפוש אחר נוף וחופים, תרבות ומורשת, אוכל איכותי ומסעדות טובות – ואת כל זה יש לישראל להציע".

"הטכנולוגיה של אגודה מסייעת לשותפינו בעלי מקומות הלינה המגוונים להגיע לכל אותם מטיילים. נכון לעכשיו יש לנו היצע של 8,000 מקומות לינה עבור מיליוני מטיילים ברחבי העולם, ואנו מעוניינים לצרף לפלטפורמה שלנו ספקים נוספים מכל רחבי ישראל, בכדי שנוכל להציע למטיילים מגוון של בתי מלון ומקומות לינה נוספים הטובים ביותר, בכל אזור שיבחרו לטייל – חיפה, תל אביב, ירושלים, אילת ועוד….", הוסיף עמרי מורגנשטרן.

 

נתונים מעניינים מתוך הסקר

  • תדירות נסיעה:
    המטייל הממוצע נוסע כ 6 פעמים בשנה. מטיילים מארה"ב ואנגליה מטיילים 4 פעמים בשנה בממוצע ומטיילים ישראליים 5 פעמים. מטיילים מהפיליפינים ותאילנד טיילו מעל הממוצע – 7 פעמים בשנה החלפת.

 

  • עדיפות למקום לינה:
    45% מעדיפים בית מלון של כוכב עד 3 כוכבים; 43% מעדיפים מלונות יוקרה של 4 ו- 5 כוכבים; ו 28% בוחרים מלון בוטיק – שלושת אפשרויות אלה הן אפשרויות הלינה הפופולריות ביותר ברחבי העולם.
    בקרב הישראלים: הרוב (51%) הזמינו מלונות יוקרה,21% בוחרים בלינה וארוחת בוקר ו- 20% הזמינו מלונות של עד 3 כוכבים.
    מלונות בוטיק היו הפופולריים ביותר בקרב מטיילים סינים (48%(.
    הודים (58%), תאילנדים (56%) וויאטנמים (60%) הזמינו מלונות של 1-3 כוכבים.
    הוסטלים במקום האחרון (10%) כאשר הביקוש הגבוה ביותר לסוג לינה זה הוא בקרב הברזילאים (15%), הפיליפינים (16%) ותאילנדים (18%).

 

  • הסיבות לטיולים
    נוף (59%), שמש-אי-חוף ים (55%) אוכל ומסעדות (51%) הם 3 הסיבות המובילות לטייל ברחבי העולם.
    עבור ישראלים, הסיבה המובילה היא טיולי טבע (63%), חוף ים (54%) וקניות (52%(.
    התקרבות לטבע והנאה מנופים מעניינים בעיקר מטיילים מסין (66%), ברזיל (64%), הפיליפינים (64%) וישראל (63%).
    חיי חוף פופולריים ביותר בקרב המטיילים הפיליפינים (66%), ברזילאים (65%), קנדים (61%), תאילנדים (60%), הסינים (60%) ארה"ב (58%) ואנגליה (55%).
    חווית האוכל חשובה בעיקר עבור יפנים (67%), הונג קונג (67%), קוריאנים (67%), פיליפינים (65%) וסינגפור (64%).

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לזכרם של הלוחמים שנפלו: לזכרם של הגיבורים שנפלו גני תקווה משיקה את "סיירת עידו" לאבטחת התושבים
עיריית גני תקווה, בשיתוף קבוצת מוקד אמון, משיקה את "סיירת...
שתי תערוכות יחיד בתל אביב של האמנית דפנה מוריה
דפנה מוריה, אמנית, חוקרת עצמאית ומטפלת באמנות, מציגה בימים אלה שתי...
מוצרים ייחודיים לשיפור חווית הקולינריה
דגים מיובשים - טעם עשיר ומיוחד דגים מיובשים הם מוצר קולינרי...
בת-ים מציינת את יום הזיכרון ליהודי אתיופיה שנספו בדרכם לישראל
עיריית בת-ים מזמינה את תושבות ותושבי העיר לטקס הזיכרון ליהודי...
הטרנדים החמים של עולם הכלות: איך לבחור את שמלת הכלה שמתאימה בדיוק לך?
ביום החתונה, כל כלה חולמת להיראות ולהרגיש הכי יפה שיש....
פופ אפ לעיצוב הבית יפתח בעופר בילו סנטר: הפופ אפ כולל את המותגים המובלים בעולם העיצוב והבית עם הנחות, מבצעים והטבות חסרות תקדים!
פופ אפ לעיצוב הבית יפתח בעופר בילו סנטר, מקבוצת קניוני...
הדרך המושלמת להתחיל את היום
היתרונות של מכונת קפה בבית אם אתם מחפשים לשדרג את חווית...
כשחינוך פוגש שליחות: עיריית בת-ים מודיעה על שיתוף פעולה בין בית הספר "שחר" בעיר לארגון "אלומות אור" על שם בנימין רוטמן
עיריית בת-ים גאה להודיע על שיתוף פעולה חדש עם ארגון...
מנחת הטלוויזיה והדוגמנית אילנית לוי משיקה קולקציית קפסולה לשבועות. הגיעו לפרגן: טהוניה, אירה דולפין, מירי כהן, מעיין דורי, עדי אליהו, עוד ועוד
אושיות אופנה, אנשי עסקים, כוכבות רשת ומובילי דעת קהל הגיעו...
מחממים מנועים לקראת אירוע הספורט המוטורי הגדול של הקיץ: אליפות ישראל בנהיגת דריפטים - Drift Fest תיערך ברחבת היכל הטוטו בחולון
מיטב המכוניות החזקות והמרשימות בישראל | מיטב הנהגים עם צוותים...
דילוג לתוכן