עבודה עם מעצבת פנים בכל היקף שתבחרו

עבודה עם מעצבת פנים בכל היקף שתבחרו
קרדיט - Freepik

עיצוב פנים הוא תחום רחב ועבודה עם מעצבת פנים יכולה להיות בהיקפים שונים. יש מי שיחפשו מעצבת פנים ברעננה או במקום אחר לצורך תכנון פנים מקיף של הבית, כולל חלוקה פנימית חדשה, החלפת  ריצוף, תכנון חשמל ותאורה, ועוד. יש גם מי שירצו ייעוץ מקצועי לצורך ריענון עיצוב הבית בלבד, ביצוע שינויים קוסמטיים. ישנם גם היקפי עבודה הנמצאים ביניהם. לכן, כדאי לבחור מעצבת פנים אשר מציעה מלכתחילה חבילות עבודה מוגדרות בהיקפים ברורים וידועים מראש, מעצבת שיכולה לעצב את הבית מן הבסיס ועד נגיעות קטנות שיביאו לעיצוב ולאווירה שאותם רציתם ליצור.

יש לכם את החופש לעצב את הבית כרצונכם? עבדו עם מעצבת

עיצוב בתים פרטיים מתאפיין בכך שלבעלי הבית יש חופש רב יחסית לבצע מהלכים שונים ולעצב את ביתם כרצונם בגלל שזהו לא בית משותף. יש גם כאלה, גם אם לא כולם, שאצלם גם התקציב המיועד לעיצוב הוא גבוה מאוד כך שישנן אין ספור אפשרויות. דווקא החופש הרב יחסית יכול לבלבל ולגרום לאנשים שאינם באים מתחום עיצוב פנים לא לקחת בחשבון את כל המשתנים שיכולים להשפיע על מהלך העבודה ועל ההוצאות שישנן תוך כדי התהליך. מעצבת פנים המתמחה בעיצוב בתים בסגנון זה תציע לכם מגוון רחב של אפשרויות עיצוב או אלמנטים שלא ידעתם על קיומם אך מצד שני התהליך יעשה בצוררה מושכלת תוך התחשבות מלאה בתקציב שלרשותכם.

כיצד נעשה  תהליך עיצוב פנים?

תהליך עיצוב פנים כולל כמה שלבים בתוכו, תלוי בהיקף העבודה ובסוג החבילה שבחרתם. השלב הראשוני הוא בנית פרוגרמה  הכולל פגישת היכרות, בה תכיר המעצבת את הלקוח אשר יפרט על צרכיו, טעמו האישי, התנהלות המשפחה בחיי היום יום,האם המשפחה מארחת הרבה, האם אוהבים לבשל בבית ועוד הדגשים אשר יש לקחת אותם בחשבון בתהליך העיצוב. תהליך ההיכרות מתבצע באמצעות שאלון בנוסף לשיחה.

במהלך פגישות העבודה הלקוח יבחר פלטת צבעים  שתמש אותנו במהלך בחירת החומרים לבית .המעצבת מכינה  הדמיה ממוחשבת של אזור הממרכזי של הדירה בסוף התהליך. לאחר אישור הלקוח או ביצוע שינויים בתוכנית יוצאים לסיורי רכישות בהתאם למה שקבענו בפוגרמה. אם אתם גרים באזור הרצליה בחרו מעצבת פנים בהרצליה כך שהרכישות יתבצעו במקום קרוב ונוח. לאחר הרכישות הבית יולבש וכל הרהיטים והחפצים שרכשתם כך ימקומו בהתאם לתוכניות כך שתקבלו את העיצוב בהתאמה מלאה..

אתי איפרגן היא מעצבת פנים בעלת ניסיון רב בתחום העיצוב. היא מציעה חבילות שונות של עבודה ותהליך העיצוב נעשה בשיתוף מלא של הלקוח. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג לעסקים
שוקולד ממותג הוא שוקולד שעבר התאמה אישית עם עיצוב, לוגו...
איך לבחור חנות תוספי תזונה
בחירת חנות תוספי תזונה איכותית  נחשבת חשובה לשמירה על הבריאות....
משפחה במשבר
בעולם המשפט המודרני, ולאור שינויים בחקיקה ופסיקת בתי המשפט, הליכי...
התמודדות עם עיקולים: המדריך לחייבים
הלב דופק בחוזקה, הידיים מזיעות, והמחשבות רצות - זו התחושה...
חיוך יפה ובריא: כל מה שרציתם לדעת על טיפולי שיניים מתקדמים
חיוך יפה ובריא הוא מרכיב מרכזי בביטחון העצמי שלנו, שכן...
דילוג לתוכן