Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עד איזה גיל צריך כיסא בטיחות? המידע המלא

עד איזה גיל צריך כיסא בטיחות? המידע המלא

שלבי התפתחות

כאשר תינוק נולד, הוא נולד ללא ידע, יכולות וכישורים. בשנים הראשונות שלו, הוא מתפתח לאט לאט ורוכש בהתאם לשלבי ההתפתחות שלו כישורים ויכולות כמו זחילה, הליכה, דיבור, חשיבה וגם ראייה. בשלבים הללו, ההורים האחראיים עליו פועלים על פי הזמנים המקובלים, בהתאם לגיל של הילד ולגודלו וכמובן גם ליכולת שלו באותו זמן. הורים רבים לא תמיד יודעים ת הגילאים המתאימים לכל דבר ומוצפים בשאלות כמו- עד מתי כדאי להניק, מתי כדאי לתת מאכלים מוצקים, מתי כדאי לקנות מיטה לילד, עד איזה גיל צריך כיסא בטיחות ועוד אשר דורשות מענה.
אוהד אורליאן הוא יועץ בתחום התינוקות בכלל ובכיסאות הבטיחות לילדים. את הידע המקצועי צבר במשך השנים במתן ייעוץ מקצועי להורים ונשים בהריון ובהתקנה של למעלה מ-500 מושבי בטיחות לילדים.

להתייעץ עם איש מקצוע

בעת נסיעה במכונית, הילדים הקטנים נדרשים למושב בטיחות להגנה מרבית. שוק מושבי הבטיחות הינו רחב מאוד והורים רבים עשויים ללכת לאיבוד בתוך כל המותגים, התקנים והמחירים הקיימים. לכן חשוב לפעול אל מול איש מקצוע שיספק מידע על מושבי בטיחות מומלצים, בהתאם לגובה התקציב של ההורים, גיל הילד וגודלו ואיכות המושב. התאמת מושב בטיחות היא אינדיבידואלית בדיוק מסיבות אלו שכן לא כל ילד דומה לשני גם בין בני משפחה ואחים.

בטיחות הילדים בדרכים

בטיחותם של הילדים היא אחד הדברים החשובים ביותר להורים. כיון שהמכונית והכבישים הם מוקד לסכנה ולפגיעה, חשוב לפעול בהתאם. תאונות יכולות להתרחש כתוצאה מאי זהירות של נהג אחר או מאי זהירות וחוסר תשומת לב של הנהג במכונית עצמה. כיום המכוניות כוללות מנגנוני בטיחות ומיגון רבים, אך הם מותאמים לאדם בוגר יותר שמידות גופו שונות מגודלו של ילד קטן. לכן, כאשר מדובר בהורים לילדים קטנים נדרשת הגנה נוספת. ילדים קטנים נדרשים לכסא בטיחות אשר מקבע אותם במושב ומאפשר לחגורה לעטוף בצורה תקינה את הגוף שלהם. כיוון שישנן מגוון רחב של סוגי מכוניות וכסאות, השאלה איך לבחור כסא בטיחות רלוונטית וחובה מאוד.

אוהד אורליאן הוא יועץ המתמחה בתחום כיסאות הבטיחות לילדים עם ניסיון מעל ל-5 שנים. אוהד בעל ניסיון וידע רב במתן ייעוץ והתקנה של מושבי בטיחות לילדים ומלווה ומייעץ ללקוחותיו לאורך כל התהליך.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מכשיר שמיעה מומלץ של סאונד מכשירי שמיעה
ממש כמו משקפיים, גם מכשירי שמיעה חייבים להיות מותאמים לכל...
הילדים שלנו לא חייבים להתמודד לבד
הילדים שלנו הולכים בכל יום לבית הספר. שם, מחוץ לבית,...
מה אתם חייבים לדעת על הקמה של תשתית תקשורת
מאז שאתם מנהלים את העסק שלכם התקשורת בו לא מספיק...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
עריכה ניתוח משא מתן ואכיפת חוזים
עורך דין חוזים מתמחה בעריכת, ניתוח, משא ומתן ואכיפת חוזים,...
כיצד מאבחנים ליקויי למידה?
ישנם ילדים אשר על אף שהם משתדלים מאוד, אינם מצליחים...
נבחרת הדיבייט הגיעה להישגים מעולים בתחרות העולמית WSC שהתקיימה בלונדון
השבוע חזרו 49 תלמידים ותלמידות מתחרות הדיבייט שהתקיימה בלונדון, שתי...
קורא ברקוד איכותי ומקצועי
על מנת שתוכלו להעביר את המוצרים שלכם ולסרוק אותם באופן...
לטפל בצורה איכותית ומבוקרת
מטופלים רבים אשר מגיעים למרפאת השיניים נחרדים ונבהלים מהמכשירים השונים,...