Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עובד שבע הוא עובד שמח

עובד שבע הוא עובד שמח
קרדיט - Canva

הבחירה להיות עצמאי ולהקים עסק היא מחשבה שכנראה תעבור בראשינו בשלב כלשהו בחיים, אמנם, חשוב לזכור שלא כל הנוצץ זהב. ניהול עסק טומן בחובו מטלות ומשימות רבות – ניהול מלאי ומערך עובדים, שימור ושירות לקוחות, טיפול בתקלות וכמובן, הדאגה שתמיד יהיה אוכל לעובדים, זמין, טעים וטרי. כל מקום עבודה פועל בשיטה אחרת, אולי תרצו לנהל את העסק מרחוק ולהשכיר מקום רק לישיבות, בו תגישו כיבוד קל. אולי החזון שלכם עבור העסק כולל דווקא מקום גדול בעל ארוחות מסודרות בו כל העובדים מתאספים בחדר האוכל באותה השעה. ישנן דרכים רבות ומגוונות ליצור ארגון אליו יהיו העובדים מחוברים, בין אם בגלל הערכים העולים בקנה אחד עם שלהם, בגלל ההטבות הרבות אליהן הם זוכים, או האנשים הטובים שהוא מונה. דבר אחד בטוח – הדרך לעובד מרוצה עוברת בקיבה שלו.

תנו לעובדים שלכם את הטוב ביותר, גם בשעת האוכל

כאשר אתם מגיעים לשלב של בחירת שירותי הסעדה עבור העובדים שלכם עומדות בפניכם אפשרויות רבות. במידה ומספר העובדים גדול, כמו במפעלים וארגוני ענק, שירותי קייטרינג יכולים לעלות על הפרק – אך מה קורה כאשר צריך להתחשב באלרגנים, העדפות וטעמים של כל העובדים? כמובן שלא ניתן להתאים סוג אחד של מנות לכולם. מסיבה זו, בעוד שחלק מהעובדים יסעדו יחד בחדר האוכל, אחרים יביאו אוכל מהבית, יצאו החוצה לאכול או יזמינו משלוח למקום העבודה. בסופו של דבר, התוצאה שתתקבל תהיה חוסר אחדות וויתור על פעילות שתחבר בין העובדים ותחזק את התקשורת הפנימית בארגון. לעומת זאת, כאשר אתם בוחרים באפשרות כמו אפליקציית Dish, תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלכם יקבלו בדיוק את המנה שהם רוצים

אז איך עובד השירות?

כשמדברים על ארוחות לעובדים, קשה לקלוע לטעם האישי של כל אחד – אז למה לא לתת לעובדים לבחור בעצמם את האוכל? עם אפליקציית Dish, תוכלו לבחור בין חיוב חודשי, שבועי או יומי, במסגרתו, העובדים יכנסו מראש לאפליקציה ויבחרו את המנה המבוקשת. כל העובדים יקבלו את הארוחה שלהם באותה השעה, ללא עלויות נסתרות או דמי משלוח והכי חשוב, כולם יוכלו לשבת לאכול ביחד. בצורה כזו, העובדים ימנעו מבזבוז זמן ההפסקה בהמתנה למשלוח או עמידה בתורים ארוכים ויוכלו להתאגד יחד לחוויית אכילה מחברת, לאכול ולחזור לעבודה באנרגיות. היכנסו עכשיו לאתר Dish לקבלת פרטים נוספים ותתחילו בשינוי – כי לעובדים שלכם מגיעות ארוחות חמות, טריות, מזינות וטעימות ולכם מגיעים עובדים מרוצים ופרודוקטיביים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...