Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עלויות פרסום ברדיו

עלויות פרסום ברדיו
קרדיט FREEPIK

למרות שרוב האנשים כבר לא חושבים על פרסום ברדיו כפתרון פרסומי לעסק, יש כל כך הרבה אפיקי פרסום אפשריים ברדיו שרצוי וכדאי לציין. יש כוח רב לפרסום ברדיו, כוח שלא נמצא במקום אחר. ובנוסף לזה העלויות בכלל לא יקרות כמו אפיקי פרסום אחרים. ברדיו אפשר להגיע להזדמנויות חדשות, יש בתוכו פוטנציאל רב והמודעות למוצרים שלכם או לעסק שלכם יוכל רק לגבור ולהיכנס לתודעה.

קרדיט FREEPIK

פרסום ברדיו – היכן לפרסם?

כמובן שזה תלוי באיזה רדיו מפרסמים. האם זה רדיו אזורי או ארצי. ברדיו אזורי ישנה אפשרות למקד את אופי הפרסום, כך שהוא יתאים לאזור מסוים או אזור מגורים מסוים. כפי שאתם בטח מכירים – רדיו חיפה, רדיו ירושלים, רדיו תל אביב – ובכך להגיע לקהלי יעד שמתאימים לאזורים המסוימים הללו.
וישנו הרדיו הארצי – שהוא רחב יותר וכללי ונוגע לכל הארץ.

היתרונות בפרסום הרדיו מגיעים כאשר נוחתת ההבנה שפרסום בעולם הזה הוא זול יותר משמעותית משאר אפיקי הפרסום הנוכחיים. המחיר אינו יקר בכלל ויכול להתאים לכל בעל עסק באשר הוא – בין אם הוא פרטי או לא. ארגונים גדולים, קטנים ועוד.. כולם יכולים לפרסם ברדיו.

תחלקו את תקציב השיווק שלכם בחוכמה, תוכלו לפרסם היכן שאתם רוצים ולהוסיף גם את הרדיו לרשימה. לעומת פרסום בטלוויזיה שבה נדרשת הפקה שלמה, ברדיו צריך קולות, צלילים אשר מושכים את המאזינים. כמובן שיש להשקיע בצד הזה של הקול – כי כול הפרסום עובר דרך שמיעה. תשתמשו בקולות וצלילים שימשכו את המאזינים ויגרמו להם לדמיין את המוצר שלכם.

המיתוג ברדיו הוא אדיר!

הרבה מן הישראלים מאזינים לרדיו, בין אם זה בחנויות, משרדים, ברכבים ואפילו בבית. אפשר לייצר מיתוג חזק וטוב סביב פרסום ברדיו וכל אלו בעלויות באמת מופחתות! הקהל של הרדיו הוא קהל ששבוי, הוא אוהב רדיו, מאזין לפרסומות, מקשיב למילים ויחכה לרוב לסוף התוכנית שקיימת עכשיו, ברגע נתון זה. מסרים וסיסמאות ברדיו יכולות להגיע עד לתת מודע של המאזין ובכך להבטיח שהוא לא ישכח את המוצר שלכם. אי אפשר לא להקשיב לפרסומת ברדיו, בייחוד אם אנחנו ברכב… ואל תשכחו שאפשר בכול רגע לדייק את קהל היעד שלכם, שזה פלוס אדיר.

כמה עולה ברדיו ?

זה מאוד משתנה. העלויות של חד משמעיות אבל פרסום ברדיו אזורי, שבדרך כלל מפרסמים ערף עשר פעמים ביום את המוצר  או השירות שלכם, נע סביב העשרים אלף שקל לכל המסע הזה. הפרסומות בערך יהיו עשרים שניות, כל פרסומת. ברדיו האזורי המחיר אומנם קצת יותר יקר, אך החבילה כוללת בתוכה תכנון רחב, קרייניות, שיווק, ומוזיקה – והיא נעה באזור של החמישים אלף שקלים.

אל תשכחו שאפשר לשלם מכלול של פרסומים יחד, גם ברשתות, גם בטלוויזיה, גם באינטרנט – וכן, גם ברדיו.

לסיכום, יש לפרסום ברדיו יכולות שאין בשום אפיק פרסום אחר. ולכן משתלם לבחון את הנושא מקרוב ולבחור בדרך פרסומית אחרת, שוננה, מרתקת ומגוונת, ולא יקרה כמו פרסומות אחרות. ברדיו היכולת להגיע ללב המאזינים, לגעת בהם ולייצר תחושה שונה היא תמידית. היכולת להעניק למאזינים את הזכות לדמיין היא חזקה ולכן המוצר או השירות שלכם נשאר בתודעה לאורך זמן. היום, ותמיד, רדיו הוא דבר שאי אפשר בלעדיו, והוא סביב כולנו בכול מני סיטואציות בחיים. אז הגיע הזמן שתדרשו מעצמכם יותר ותתחילו לפרסם ברדיו. ואם אתם צריכים עוד הכוונה, פרטים נוספים או מידע שחסר לכם, אנחנו כאן.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...