על הטיפים לשיווק נכון

על הטיפים לשיווק נכון
קרדיט: מקומונט תל אביב

עסקים רבים במגוון רחב של תחומי פעילות מתקשים מאוד למצות את הפוטנציאל שלהם. הסיבה העיקרית לכך היא התחרות העזה, והפתרון הוא שיווק אפקטיבי. איך עושים את זה? לפניכם 5 טיפים שימושיים וחשובים.

קרדיט: מקומונט תל אביב

1. סרט תדמית מושקע

אנחנו חיים בעידן ויזואלי, ולכן הטיפ הראשון לכל עסק הוא ליצור סרט תדמית, ולא סתם סרט תדמית אלא אחד מושקע.

חשוב להדגיש: הפקת סרטון כזה לא מחייבת השקעה כספית משמעותית. הטכנולוגיות המשוכללות הוזילו מאוד את עלות ציוד הווידאו והאודיו, ולכן גם הפקות מרשימות מאוד מבחינה טכנית יכולות להיות זולות. המפתח הוא יצירתיות, ובעיקר התאמה מדויקת של הסרטון לתדמית שרוצים ליצור לעסק. כשמוצאים את הדימויים הוויזואליים הנכונים, ובעזרת עריכה מדויקת, סרט התדמית מצליח להניע את הלקוחות הפוטנציאליים לפעולה, ובנוסף הוא נשמר בתודעה שלהם וכך ממתג את העסק באופן הרצוי.

2. אינטראקציות משמעותיות ברשתות חברתיות

הרשתות החברתיות הפופולריות – פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, טיק טוק ואחרות – הן גם מקומות מצוינים לפגוש בהן לקוחות. כדאי לזכור שכולנו, או לפחות רובנו, מבלים זמן רב ברשתות ונחשפים בהן למסרים מכל הסוגים, כולל מסחריים. מבחינת הלקוח הממוצע אין כמעט הפרדה בין תוכן "רגיל" לתוכן שיווקי, ואם התוכן השיווקי איכותי – למשל סרט תדמית מושקע – הוא יצרוך אותו בהנאה וגם יעביר אותו הלאה. טיפ נוסף הוא למנף את הנוכחות ברשתות לטובת אינטראקציות משמעותיות עם העוקבים, כולל תגובות לתגובות והנעה לפעולה.

3. אתר רספונסיבי

אתר אינטרנט, רצוי כזה עשיר בתוכן בעל ערך אמיתי, הוא חלק בלתי נפרד מכרטיס הביקור של כל עסק כמעט. מומלץ לבנות אתר רספונסיבי, כלומר כזה שנראה מצוין גם בסלולר, וזאת משום שחלק גדול מהיקף הגלישה למרבית האתרים בימינו מתבצע באמצעות הסמארטפונים. עוד טיפ הוא לשבץ בדף הבית את סרט התדמית כדי להרשים מיד את המבקרים.

4. אריזות מעוצבות

בדיוק כפי שהפקת סרט תדמית משדרגת במידה ניכרת את המיתוג של העסק בהשקעה יחסית נמוכה, כך ניתן להשיג תועלת דומה ע"י עיצוב מרשים של האריזות של המוצרים שהעסק מוכר. אריזות ממותגות יוצרות רושם ראשוני חיובי, ובנוסף עשויות להפוך בעצמן למעין שטח פרסום שעוד אנשים נחשפים אליו – וכך קהל הלקוחות יתרחב בלי שיהיה צורך לפנות אליו ישירות.

חשוב לוודא שהעיצוב של האריזות תואם את השפה הוויזואלית של העסק, כפי שהיא באה לידי ביטוי בכל מקום – ברשתות החברתיות, באתר וכו' – כדי לייצר המשכיות.

5. אסטרטגיה מדויקת

עוד לפני יישום כל הטיפים הנ"ל, כלומר לפני שיוצרים סרטון תדמית או מתחילים להפגין נוכחות ברשתות החברתיות, חשוב מאוד לגבש אסטרטגיה מדויקת. אסטרטגיה כזו חייבת להתבסס על מחקר מעמיק – שמאפיין את קהל היעד כך שאפשר יהיה לדעת איפה הוא נמצא, מה הוא מחפש, ממה הוא חושש, מה משפיע עליו ועוד.

אסטרטגיה שכזו מבטיחה מיצוי אופטימלי של תקציב השיווק – ומקסימום הישגים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תל אביב
נמאס לכם מהתחרות בעיר הגדולה? איך קידום אתרים ייתן לכם יתרון משמעותי בשוק התל אביבי
תל אביב, "העיר ללא הפסקה", היא מרכז תוסס של עסקים,...
 Philipp Plein בישראל – איפה קונים, כמה זה עולה ולמה כולם מדברים עליו
המותג הבינלאומי פיליפ פליין הצליח בשנים האחרונות לעבור מעולם האופנה...
אקטואר גירושין – הגורם שמאזן את המשוואה הכלכלית
כשמערכת זוגית מגיעה לסיומה, הרגשות גועשים, אך לצד זאת מתעוררות...
הפכו את חדר הילדים לחלל נעים עם המזגן המושלם
חדר הילדים הוא לא עוד חדר בבית – זה המקום...
התקנת פלורסנט מוגן מים – שלב אחר שלב
צריכים להתקין תאורה במיקום חיצוני או לח? התקנת פלורסנט מוגן...
שלט ברוכים הבאים בהתאמה אישית – הוסיפו חן וייחודיות לבית או לעסק
בכל בית או עסק, השלט ברוכים הבאים הוא הרבה יותר...
גלו את עולמות הציפויים: פתרונות מתקדמים לאחזקה
ציפוי אפוקסי לבטון: עמידות ואלגנטיות לאורך שנים  ציפוי אפוקסי לבטון הוא...
שירותי הסעות מקצועיים בירושלים
כאשר מתכננים טיול בירושלים, חשוב לדאוג להסעות לטיולים בירושלים בצורה...
מרכזי טיפול וגמילה מקצועיים בישראל   
מרכז גמילה מתרופות מרשם כאשר מדובר על מרכז גמילה מתרופות מרשם,...
עומדים לפרק את החבילה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
גירושין הם עניין מורכב מכל ההיבטים ולכל אחד מבני המשפחה....
דילוג לתוכן