Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ענייני המשפחה דורשים יחס מקצועי ואישי

ענייני המשפחה דורשים יחס מקצועי ואישי
קרדיט - Canva

עורכי דין יש לרוב אולם לא פחות מהנסיון המקצועי והידע חשוב החיבור בין הלקוח לעורך הדין, וחשוב שיהיה אמון וכימיה טובה עם עורך הדין.. עורך הדין מטפל בעניינים רגישים ואישיים במיוחד וחשוב שתרגישו בנוח לדבר איתו, לשתף הכל ולפרוס   בפנייו את הסיפור המשפחתי שלכם. בין אם מדובר בשירות שניתן על ידי עו"ד ירושות ובין אם מדובר בתיק גירושין והסכם ממון, החשיבות של כימיה טובה עם עורך הדין שלכם היא קריטית כדי לנהל תיק עד ההצלחה המובטחת. בניית אסטרטגיה טובה לניצחון  מבוססת על כך שאתם רואים עין בעין עם הייעוץ המשפטי שלכם ומאמינים לו שהוא ידע להדריך אתכם בדרך הטובה ביותר  בשבילכם להשיג תוצאות מיטביות. בחירה בעורכת דין מנוסה ואמפתית כמו עו"ד אתי גוהר מבטיחה לכם יחס אישי ותכנון אסטרטגיה מדויקת המותאמת בדיוק  המקרה שלכם.

ללא מאבקים מיותרים

אף אדם שמתגרש אינו יודע בדיוק מה מחכה לו בהמשך הדרך  ולכן יש להיעזר בייעוץ המשפטי שפורס לפניכם את השלבים שצריך לעבור עד קבלת הגט. לכל אורך הדרך, עורך דין גירושין בירושלים שירצה לחסוך מכם מאבקים מיותרים ינהל למענכם תיק שבו אפשר להגן על הזכויות שלכם מבלי להיקלע למאבקים מיותרים שיסלימו את המאבק ויסכנו את ההישגים שלכם. אין צורך להילחם מלחמות מיותרות כאשר מגיעים להסכם גירושין בהסכמה, במיוחד אם יש ילדים ורוצים למנוע מהם כמה שיותר צלקות מיותרות. היחס המכבד ההדדי של הצדדים יכול לעשות הרבה מאוד למען ילדים שנפגעים גם כך מפירוק התא המשפחתי ויש לדאוג לכך שיסבלו כמה שפחות מההשלכות של הגירושין. למענם, מומלץ לנצל את שלב הגישור ויישוב הסכסוך במיטבו על מנת למנוע משקעים רגשיים עכורים שיתקשו להתפוגג בהמשך.

תכנון נבון לחיים

לא רק משברים צריך לנהל היטב בכמה שפחות סכסוכים. יש גם ענייני משפחה שאפשר לתכנן היטב ולמנוע מלחמות מיותרות גם בהם, כמו ענייני ירושה וחלוקת עיזבון. כאשר אתם עורכים צוואה חוקית ותקפה בבית המשפט אתם מקטינים למינימום את מאבקי הרכוש במשפחה, וגורמים לבית המשפט להאמין לכם ולכוונת חלוקת העיזבון שלכם גם כאשר רק הצוואה היא זאת שנותרה להעיד עליה. את המלאכה הרגישה ומורכבת הזאת רצוי לתת לעורכת דין אתי גוהר לנהל ולערוך על מנת לערוך צוואה חוקית ומקיפה שמבטאת את רצונכם, שלא תבוטל בבית המשפט ואי אפשר יהיה לערער עליה, למען בני משפחתכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...