Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ערב הגאלה – העמותה לקידום החינוך

ערב הגאלה – העמותה לקידום החינוך
צילום יחצ Tzvika Pesah

שירלי ריגר עגיב על אירוע הגאלה: "יש לנו המון פעילויות חשובות לעשות למען האוכלוסיות החלשות. אנו רוצים לגייס משאבים עבורן".

על רקע ההתאוששות מהשנה המאתגרת האחרונה, העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו עתידה לקיים בשבוע הבא את ערב הגאלה השנתי שלה. זאת כמובן, על מנת להמשיך ולקיים את הפעילויות הרבות למען הקהילה. יו"ר ערב ההתרמה, שירלי ריגר עגיב: "הערב החגיגי שלנו יסייע לאלפי ילדים, נוער, נשים, משפחות וקשישים".

צילום יחצ Tzvika Pesah

לאחר תקופה ממושכת של חוסר ודאות והתמודדות לא פשוטה עם אתגרי השנה האחרונה, ניכרת ההתרגשות הרבה של שירלי ריגר עגיב, יו"ר ערב הגאלה השנתי מההחלטה על קיום הערב המרגש. לדבריה, הערב השנתי של העמותה נחוץ כעת יותר מאי פעם. זאת, לאור הקשיים הרבים שחוו האוכלוסיות עימן עובדת העמותה, הכוללים הן מצוקות כלכליות והן מצוקות נפשיות. 

ואכן החדשות המשמחות במיוחד הן שערב הגאלה השנתי של העמותה יתקיים ביום שלישי, 11 במאי 2021, במלון הילטון תל אביב. הערב החגיגי, שזכה להיענות רבה בקרב רבים, צפוי לכלול חלוקת תעודת הוקרה, וכמובן תכנית אומנותית שבמסגרתה יופיע זמר השנה: חנן בן ארי. את הציפייה הגדולה, ריגר עגיב כבר איננה יכולה עוד להסתיר, וניכר כי היא סופרת עד הדקות עד שתיפגש עם האורחים הרבים ועם עמיתיה מעולם העסקים שמסייעים רבות לרבבות האנשים הזקוקים לכך. 

העמותה לקידום החינוך בתל אביב-יפו, שנוסדה ב-1982 על ידי זאב שחם ז"ל וד"ר דוד פורטוביץ', פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הרווחה, במטרה לספק מענה נרחב כל העת לשירותים חברתיים עבור אלפי ילדים ונזקקים אשר מגיעים מבתים קשי יום. העמותה, הפועלת ללא כל מטרת רווח, עושה ככל שביכולתה כדי  לספר את התמיכה הנדרשת וליצור מציאות חדשה עבור אלפי תושבי העיר הזקוקים להגנה ולמעטפת רחבה.

לאור הצורך שזעק מהשטח, העמותה החלה להגדיל את היקף פעילות הסיוע שלה לאורך השנים. כאמור, מלבד הסיוע השוטף לילדים וצעירים, מסייעת העמותה גם לנוער בסיכון, נשים, משפחות, קשישים וניצולי שואה. במסגרת הסיוע, מפעילה העמותה מגוון רחב של פרויקטים: הבית בנווה עופר המספק מענה חירום לילדים הזקוקים למסגרת הגנתית, מועדוניות חינוכיות טיפוליות, בתים חמים לנערות בסיכון, ליווי קשישים וניצולי שואה, מרכז לחלוקת מזון בתל אביב, ועוד… 

שירלי ריגר עגיב, מנכ"לית קרקעליסט, שפועלת רבות עבור סיוע לנזקקים ולחלשים בחברה הישראלית, נבחרה לאחרונה לכהן כיו"ר ערב הגאלה, ולא בכדי. "החברה שלי תומכת בעמותה לקידום החינוך כבר שנים רבות", היא מספרת. "כמי שבאה מהמגזר העסקי אני חשה שחובתנו בתור עסקים פעילים ומצליחים להחזיר לקהילה ולתרום לה, זה מאוד אנושי. אני נהנית מהנתינה, שממלאת את הלב והנשמה ומוציאה ממני אנרגיה טובה של עשייה".

ובאשר לתרומות עבור העמותה בערב הגאלה, מסבירה ריגר עגיב, "נשמח לכל אחד ואחת שיפתחו את הלב. אנחנו מגייסים את המשאבים לפעילות שלנו מקשת רחבה של אדיבים; חסויות מרכזיות, מנהלים עם לב רחב במגזר העסקי, וכמובן מעם ישראל המרגש שנתינה הגדולה והנשמה האדיבה היא חלק מה-DNA שלו. קיבלנו לאחרונה תרומה מנער שתרם את הכספים שקיבל בבר מצווה, ישנה ילדה שקיבלה מתנות ליום ההולכות והעניקה לנו את שווין. זה משמח ומחמם את הלב".

אתר העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו

פייסבוק העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו

אינסטגרם העמותה לקידום החינוך בתל אביב יפו

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
במדבר 'פשוטי הרחוב' במופע השקת סינגל שני בהפקת עמיר לב - יום רביעי 31 ביולי - מועדון TASSA בתל אביב
פשוטי הרחוב - הרכב רוק גלילי מיוחד מאז 2009, היוצר...
היום הארצי למודעות לנזקי הזנות - 24/7/24
"היום הארצי למודעות לנזקי הזנות"- יצוין בפעם השנייה על ידי עיריית תל...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
אהרונה ישראל גאה להציג בבכורה: מדריך למתעמל - יצירה בין תנועה למילה- 13 באוגוסט בתיאטרון הבית
מדריך למתעמל יצירה בין תנועה למילה מופע שמתחקה אחר שיעוריו של המורה...
בכורה עולמית ליצירתו של מרק לברי בניצוחו של דניאל רייסקין, קונצ'רטו לכינור של צ'ייקובסקי והחמישית של פרוקופייב
התזמורת הסימפונית ראשון לציון חותמת את עונתה ה-35 בקונצרט מיוחד...
קניון עזריאלי אילון "נצבע בירוק"
השבוע הושקה בקניון עזריאלי אילון אפליקציה חדשנית לשימוש מבקרי הקניון...
ראש העיר נפגשים עם הספורטאים האולימפיים
ראש העיר רמי גרינברג נפגש היום עם מישה זילברמן שחקן הבדמינטון...
'הפנינג מתוק' לכל המשפחה ייערך בסניף הדגל של רשת "טסה הבית של הממתקים" בעיר חולון לרגל חגיגות יום ההולדת - פתוח לקהל הרחב
חוגגים יום הולדת בהפניניג מתוק: הפנינג מתוק לכל המשפחה ייערך...
שלישי בפשפשים 2024
בואו ליהנות בערבי הקיץ של יולי- אוגוסט ממוזיקה חיה באוויר הפתוח...