Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פיצויים בגין תאונה עם פגיעה רב מערכתית

פיצויים בגין תאונה עם פגיעה רב מערכתית
קרדיט pixabay

תאונות מתרחשות כל יום, למעשה מספר פעמים ביום. רובן מסתיים בדרך נס בפגיעות שטחיות קלות, אך חלקן מסתיים בפגיעות קשות ואף קטלניות. כאשר קורית תאונה, למרבה הצער, את הנעשה אין להשיב. הדבר נכון שבעתיים כאשר התאונה המתרחשת גובה מחיר קשה בדמות פגיעה רב מערכתית: פגיעה במערכות גוף שונות המחייבת טיפול על ידי רופאים מומחים בתחומים שונים. תאונה קשה כזו מחייבת פניה אל עורך דין נזקי גוף בעל ניסיון רב, אשר התמודד בהצלחה עם מקרים מורכבים שכאלה.

פיצויים בגין תאונה עם פגיעה רב מערכתית
קרדיט pixabay

מתי מתרחשת פגיעה רב מערכתית?

באופן תאורטי כל אירוע חבלתי עשוי להיות בעל אופי קשה ואף לגרום לחבלות רבות וקשות. מבחינה סטטיסטית חבלה עם פגיעה רב מערכתית מתרחשת כאשר האירוע מתרחש בהתנגשות של גוף אנושי בלתי מוגן באופן מספק במהירות גבוהה במשטח קשיח או בקרקע. בעולם תאונות העבודה החבלה הכי שכיחה מסוג זה היא נפילה מגובה. בעולם תאונות הדרכים, אנו פוגשים חבלות קשות כאלה בתאונות של אופנוענים.

מה מייחד טיפול משפטי בתביעות נזקי גוף כאלה?

ליווי של נפגע גוף מתאונה על ידי עורך דין איכותי מחייב את עורך הדין בפעולות שונות. עורך הדין חייב לעבור על התיעוד הרפואי ולראות כי כל התלונות של הנפגע אכן נרשמו על ידי רופאיו. עורך הדין יכול להנחות את הנפגע ללכת לרופאים הנכונים אשר יבררו את תלונות, תוך הגדלת הסיכוי כי אלו יבוררו היטב והסיבות לסבלו של הנפגע והממצאים הרפואיים ייבדקו באופן ממצה. עורך הדין אמור להבין את תוכן התיעוד הרפואי. תביעות נזקי גוף במקרים של פגיעה רב מערכתית מזכות בדרך כלל בפיצויים גבוהים יותר.

מה המשמעות המעשית של המיוחד בפגיעות אלה?

המשמעות המעשית היא כי יש חשיבות עצומה לכך שעורך הדין המטפל בתביעה עם פגיעה רב מערכתית יהיה בעל ניסיון רב בתחום. רק עורך דין מנוסה ביותר נתקל ביחד או לחוד בכל מרכיביה של החבלה המורכבת הזו. ניסיונו הרב יסייע בעדו, לא רק להבין את המושגים הרפואיים הכתובים בתיעוד הרפואי בתחומי רפואה רבים ומגוונים, אלא יאפשר לעורך הדין להוביל את הנפגע בהכוונה מדוייקת לרופאים הנכונים לבירור תביעתו. לא פחות חשוב, עורך דין מנוסה יוכל לתרגם את ההכוונה המדויקת והבירור הנכון של נפגע הגוף לתהליך משפטי שיתורגם, בסופו של יום, לפיצויים גבוהים ביותר לנפגע הגוף אותו הוא מייצג.

מה הקשר בין אופנוענים לפגיעות כאלה?

רוכבי אופנוע על אף כל המיגון אותו הם לובשים וחובשים נמצאים על כלי רכב המגיע למהירויות גבוהות ביותר, כאשר בינם לבין כלי הרכב האחרים או הכביש מפרידים לא יותר ממעיל עור או קסדה. המעיל או הקסדה, איכותיים ככל שיהיו, אינם יכולים למנוע חבלות קשות לכל הגוף, במקרה של תאונות דרכים במהירות גבוהה, או דריסה של ממש על ידי כלי רכב אחר העשוי לשקול אלפי קילוגרמים.

סיכום:

כותב המאמר, עורך דין קובי שפירא, הינו עורך דין משנת 1995, המייצג באופן בלעדי תובעים בגין נזקי גוף שנגרמו להם בתאונות. משרד עורכי דין קובי שפירא נוסד בשנת 1998 ומאז ייצג אלפי נפגעי גוף, כולל בגין פגיעה רב מערכתית הן במסגרת תביעות נזיקין, תאונות עבודה והן כשהוא משמש עורך דין לתאונות דרכים. עורך דין קובי שפירא השיג ללקוחות משרדו פיצויים וגמלאות בסכום מצטבר של מאות מיליוני שקלים חדשים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...