Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פלסטיקאים מומלצים לטיפול איכותי ומקצועי

פלסטיקאים מומלצים לטיפול איכותי ומקצועי
קרדיט FREEPIK

ניתוחים פלסטיים הם תולדה של הטכנולוגיה המתקדמת, אשר מאפשרים לכל אחד ואחת לשפר בעצמם דבר מה אשר מפריע להם מבחינה אסתטית ואף מהווה מגבלה של ממש. עם כל הנפלאות בדבר, הניתוחים הפלסטיים הינם הליכים כירורגיים לכל דבר אשר טומנים בחובם סיכונים. כמו כל הליך כירורגי אחר, גם כאן הסיכונים פוחתים כאשר ההליך מתבצע בידיהם של פלסטיקאים מומחים אשר למדו, התמחו וצברו ניסיון רב בתחום.

כזה הוא בדיוק ד"ר בני מייליק, אשר מחזיק בלמעלה מ-20 שנות ניסיון בעולם הכירורגיה הפלסטית. עם שפע תארים, התמחויות וניסיון שנצבר גם במוסדות רפואיים בחו"ל, מיצב עצמו כאחד הגורמים המובילים בישראל בתחום הפלסטיקה. מרפאתו ממוקמת ברחוב ברודצקי בתל אביב, והיא פתוחה עבור כל אדם אשר חש ברצון לשנות, לשפר ולשדרג את עצמו.

פרמטרים לבחירת פלסטיקאים מומחים

כגורם מקצועי המבין היטב את התחום הסבוך בו הוא עובד, ד"ר מייליק ממליץ תמיד לבחון מספר פרמטרים לבחירת פלסטיקאים מומחים וגורמים רפואיים בכלל. אלו, חשובים עד מאוד לשקט הנפשי שלכם ולסיכויי ההצלחה של הטיפול:

  • ייעוץ – כל הליך כירורגי מסובך חייב להתחיל בפגישה ראשונית עם הכירורג הפלסטי. כדאי לברר מולו האם הוא מתמחה בכירורגיה פלסטית, האם הוא חבר באיגוד הישראלי ועוד. מומלץ לבקש להציג תעודות המעידות על התמחותו וניסיונו. ד"ר מייליק ישמח להציג בפניכם את התעודות הנדרשות, כולל חברותו באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית.
  • המלצות – תמיד מומלץ להגיע לרופאים מומחים בעלי שם ומוניטין חיובי, אשר נצברו לאורך שנים ארוכות. חפשו אחר המלצות וביקורות אודות רופאים מומחים וכך תגיעו בראש שקט יותר לפגישה הראשונית, בידיעה שהטיפול אשר יגיע אחריה יינתן ברמה הגבוהה ביותר.
  • אמינות – הן ההמלצות והן פגישת הייעוץ, יוצרים יחדיו תחושה של אמינות וודאית יותר. כעת, תנו לתחושת הבטן לעבוד בשבילכם. כאשר תשבו מול פלסטיקאים מומלצים לאחר שקיבלתם שלל המלצות וביקורות, תוכלו לוודא בעצמכם את אשר קראתם ושמעתם. האם מציגים את העובדות כפי שהן מבלי לטייח עובדות וסיכונים? האם מציעים מיוזמתם סיכויי הצלחה ונתונים אחרים? האם מדובר לא רק על התוצאות הנפלאות שאחרי ועל החיים שלכם שעומדים להשתנות, אלא גם על תופעות הלוואי ותקופת ההחלמה הלא פשוטה?

קודם כל, אמינות ושקיפות

ערך האמינות מוביל את ד"ר מייליק בעבודתו, כאשר בעיניו, פלסטיקאים מומלצים וכל גורם מקצועי אחר מעולם הרפואה, חייב לעבוד בשקיפות מלאה, הכלה והבנה של מצב המטופל אשר יושב מולו. ביצירת שיתוף פעולה מול המטופל והירתמותו לתהליך, כל שלב הופך קל ויעיל יותר עבורו. עליו להבין בדיוק במה כרוך כל הליך, מהם סיכויי ההצלחה וכיצד עליו להיערך באופן מדויק. יחסי רופא-מטופל תקינים מובילים לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר, לשביעות רצונו של המטופל ולשינוי משמעותי וחיובי באיכות חייו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הסיבות הטובות ביותר להתקנת מערכת אזעקה ביתית
למרות שהתקנת מערכת אזעקה לבית לא תמיד זולה, האלטרנטיבה יכולה...
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...