פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
למה כדאי ללמוד פיתוח משחקים
פיתוח משחקים הוא אחד התחומים המרתקים והמבוקשים ביותר בעולם הדיגיטלי...
מה צריך לדעת על לימודי תקשורת חזותית?
בעידן הדיגיטלי, שבו התקשורת החזותית היא חלק בלתי נפרד מכל...
שמאי מקרקעין בתל אביב: האתגרים הייחודיים בעיר שאינה מפסיקה להשתנות
תל אביב הוותיקה: כשהיסטוריה פוגשת מורכבות משפטית תל אביב היא עיר...
כיפוף צינורות, עבודות נירוסטה וריהוט מתכת – הכל במקום אחד  
יתרונות הכיפוף צינורות בתעשיות רבות, כיפוף צינורות מהווה מיומנות חשובה וקריטית....
מדריך לנהג: איך לבחור מוסך מורשה שמתאים לך ולרכב שלך?
תחזוקת רכב היא חלק בלתי נפרד מחיי היום-יום של כל...
גרעון קלורי - הדרך הפשוטה (אבל לא הקלה) לירידה אמיתית במשקל
בעידן שבו כל רשת חברתית מלאה בהבטחות ל“פתרון הקל” לירידה...
מנורות קיר מעוצבות שמשנות את האופן שבו אתם חווים את הבית
יש משהו כמעט קסום ברגע שבו התאורה בבית משתנה. פתאום...
מה צריך לדעת לפני שרוכשים פינת אוכל: מדריך לבחירה נכונה
פינת אוכל היא אחד הפריטים המרכזיים בבית – היא המקום...
שפיצברגן: מסע אל הקצה הצפוני של העולם
כשחושבים על טיולים יוצאי דופן, שפיצברגן – הארכיפלג הנורווגי שבקצה...
מתי כדאי לקבל סיוע מקצועי של עורך דין סכסוכי ירושה?
סכסוכי ירושה עלולים להתפתח במגוון מצבים ובשל מגוון נסיבות ולכן...
דילוג לתוכן