פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אנשים בישראל מתחברים בקהילות דיגיטליות
קהילות דיגיטליות בישראל: איך תחביבים אונליין הופכים לחברים אמיתיים
פעם, כשמישהו היה אומר שהוא מצא חברים דרך האינטרנט, זה...
אירוע מרגש לציון יום המאבק באלימות נגד נשים התקיים בויצו חולון: "הרצאת חובה לכל אם במדינת ישראל"
בסניף ויצו חולון נערך אתמול (9.12.25) אירוע משמעותי ומרגש לציון...
בין שמיים לארץ: שמלת כלה קצרה לחתונה בחיק הטבע
יש משהו מרגש במיוחד בחתונה שמתקיימת בחיק הטבע. השמיים הפתוחים,...
מהי צנרת הידראולית ויתרונותיה?
צנרת הידראולית היא מרכיב מפתח במערכות כוח, הנעה, תעשייה וחקלאות....
ניטור ביצועי שמיעה בסמארטפון? אלו החידושים שמציע מכון שמיעה
כשרובנו שומעים את המונח "מכשיר שמיעה", כנראה שלא נסווג אותו...
משרדים להשכרה בתל אביב – המדריך המקיף למציאת המשרד המושלם
חיפוש אחר משרד בעיר ללא הפסקה יכול להיות משימה מאתגרת....
רק ככה תבחרו צלם מקצועי לברית
התרגשות. צחוק. דמעות של אושר. אלו רק חלק מהרגשות שחווים...
המדריך המלא לאילוף כלבים בבית הלקוח ובמרכז
מאלף כלבים בבית הלקוח אילוף כלבים יכול להיות תהליך מאתגר אך...
פתרונות הובלה מקצועיים בצפון ובמרכז
הובלות בחיפה    הובלות בחיפה מספקות שירותים מקצועיים לכל תושבי העיר והסביבה....
עידית רייכרט עורכת דין פלילית סניף תל אביב
כשהנער המצטיין מצא את עצמו בחקירה פלילית
נעם היה הילד שכל הורה חולם עליו. תלמיד מצטיין, ספורטאי...
דילוג לתוכן