Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
כשאתם זקוקים לעזרה משפטית פנו לטוב ביותר
עורך דין שמטפל במקרה שלכם חייב להיות הטוב ביותר בתחומו,...
בחירת מצבה- הדרך להנציח את יקירכם כפי שהיה רוצה
במבט כולל מצבות נראות דומות זו לזו. רובן בהירות ולעיתים...
חשבו על היום שאחרי כמה שיותר מוקדם
אירועים שונים בחיים אינם נמצאים בשליטתנו או בתכנוננו, מטבע הדברים,...
עם הזכויות מגיעים החובות
אזרחות אמריקאית היא נחשקת מאוד בגלל האפשרויות הגלומות בה לכל...
איטום מרתפים בחורף
חדירה של מים למבנה היא בעיה שתמיד יש לקחת בכובד...
מדריך מקיף לאורח חיים דל פחמימות ועשיר בשומנים
הדיאטה הקטוגנית, או בקיצור קטו, הופכת את התסריט התזונתי הטיפוסי...
מעבדה מקצועית לתיקון מחשבים
המחשב הוא כלי העבודה העיקרי של רבים מאיתנו ולכן ברור...
הגנה על הלקוח היא חובה ראשונה במעלה
עורכי דין עושים כל שביכולתם להגן על הלקוחות שלהם לא...
תוכנית טלויזיה לילדים
תוכנית לילדים יוגיפלצת  נמאס לכם כבר מהשעות הרבות אותן מעבירים הילדים...
מדריך לפתרון בעיות: בחינת פגמים פוטנציאליים בשלט המזגן שלך
כשהקיץ הישראלי ובדגש בחום של תל אביב, שלט פונקציונלי למזגן...