פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להפסיק את הנחירות: דרכים אפקטיביות לטיפול והקלה
נחירות הן תופעה נפוצה שמשפיעה על מיליוני אנשים ברחבי העולם,...
אלגנטיות ונוחות במיטבן - אופנה איכותית לגברים ולנוער
סטייל מוקפד לכל הזדמנות בין אם אתם מתכוננים לאירוע מיוחד ובין...
מגיע לזוגיות שלנו שנאבק עליה
בלי אהבה אי אפשר לחיות. כאן אנחנו לא מדברים על...
עידן האבטחה החכמה
מערכת אזעקה אלחוטית מסמנת קפיצת מדרגה בעולם האבטחה. בניגוד למערכות...
ועדת יקירי העיר גיבשה את המלצותיה למקבלי אות יקיר העיר לשנת 2025
ועדת יקירי העיר תגיש למועצת העיר את השמות המומלצים לקבל...
עלות רואה חשבון לעוסק מורשה –  איך מתאימים את השירות לצרכי העסק?
עוסק מורשה נדרש לעמוד במגוון דרישות חשבונאיות ורגולטוריות, שמחייבות מעקב...
פרויקט שדרוג רחוב המר - הרב מלכה יוצא לדרך: שדרוג משמעותי לתחבורה הציבורית ולמרחב הציבורי
נתיבי איילון, בשיתוף עיריית פתח תקווה, תצא בקרוב לדרך עם...
המדריך המקיף להפקת בת מצווה מרגשת בבית
האם אתם מתרגשים לקראת בת המצווה של בתכם האהובה? אנחנו...
משרד יעיל הוא גם משרד אסתטי
לא תמיד יש קורלציה בין נראות לבין איכות העבודה אבל...
הדפסות ליטופן בהתאמה אישית
חוויה מוארת ובלתי נשכחת: מהו ליטופן, ולמה הוא כל כך...
דילוג לתוכן