פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
גלו את עולמות הציפויים: פתרונות מתקדמים לאחזקה
ציפוי אפוקסי לבטון: עמידות ואלגנטיות לאורך שנים  ציפוי אפוקסי לבטון הוא...
שירותי הסעות מקצועיים בירושלים
כאשר מתכננים טיול בירושלים, חשוב לדאוג להסעות לטיולים בירושלים בצורה...
מרכזי טיפול וגמילה מקצועיים בישראל   
מרכז גמילה מתרופות מרשם כאשר מדובר על מרכז גמילה מתרופות מרשם,...
עומדים לפרק את החבילה? אל תתמודדו עם הדברים לבד
גירושין הם עניין מורכב מכל ההיבטים ולכל אחד מבני המשפחה....
חשיבות מאיץ לדוד שמש
מערכות חימום מים סולאריות הפכו לאופציה נפוצה בבתים בישראל, והן...
מאחורי החזית הנוצצת: גם בתל אביב קיימת תופעת האגרנות הקשה – והטיפול בה מורכב יותר ממה שנדמה
המרכז הישראלי לפינוי דירות חושף את המציאות הלא-מדוברת מאחורי דלתות...
היתרון הגדול של עורך דין דובר רוסית בישראל
בחברה רב-תרבותית כישראל, שבה קהילת דוברי הרוסית מהווה מגזר משמעותי,...
קול קורא להגשת מועמדות לקבל אות יקיר/ת העיר בסימן מבצע "עם כלביא" לשנת תשפ"ה 2025
עיריית בת-ים יוצאת בקול קורא לציבור להמליץ על מועמדים ראויים...
התקדמו לעתיד ירוק עם אנרגיה סולארית ביתית
מהו פאנל סולארי ביתי? פאנל סולארי ביתי הוא מערכת שמאפשרת לייצר...
התמודדות עם אתגרים לוגיסטיים באתרי בנייה עירוניים
אתגרים לוגיסטיים בסביבה עירונית בנייה עירונית מציבה אתגרים לוגיסטיים מורכבים בשל...
דילוג לתוכן