פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

תקופת הקורונה הביאה עמה שלל אתגרים שרובינו נתקלים בהם בפעם הראשונה. הדבר נכון פי כמה כשמדובר בבעלי עסקים. לצד הנתונים על הפגיעה הבריאותית של נגיף הקורונה, נשמעים גם לא מעט קולות שמעלים על סדר היום את הנושא של "מגפה כלכלית" – כזו שהורסת עסקים ומציבה אותם בעמדה ממנה הם מתקשים להתאושש, אם בכלל. בעקבות כך, מבצעים בעלי עסקים רבים "חישוב מסלול מחדש" לגבי היבטים שונים של ההתנהלות העסקית שלהם, כשאחד מהפתרונות היצירתיים שנחשבים ליעילים ביותר, הוא פרסום בידיעות אחרונות. מדוע זה כל כך חשוב ואיך זה משתלב עם תהליכי הדיגיטציה שזורזו גם הם בעקבות הקורונה? על כך תקראו מיד.

פרסום בידיעות אחרונות בתקופת הקורונה
מקור pixabay

אי אפשר להוריד מכם את העיניים

עיקר המאמץ בכל הנוגע לשיווק דיגיטלי הוא לתפוס את תשומת לב הקוראים, שנחשפים מדי כמה שניות למסה עצומה של תכנים, רבים מהם של עסקים המתחרים בכם. שלא כמו בפרסום בידיעותאחרונות, הקריאייטיב של המודעות האלו בנוי בצורה ששואפת לתפוס את עיני הגולשים ולהסב את תשומת לבם להמשך המסר וזה נעשה לעיתים, בלית ברירה, על חשבון איכות ויזואלית או טקסטואלית. כלומר, בפרסום בדיגיטל המטרה לפעמים מקדשת את האמצעי.

לעומת זאת, פרסום בידיעות אחרונות מאפשר לכם להיות \"רגועים\" יחסית, מהבחינה שקהל הקוראים נחשף למסר שלכם באופן הרבה יותר מדוד ואתם לא צריכים להילחם על המקום שלכם באותה עוצמה ותעוזה כמו בפרסום דיגיטלי. בכלל, אופן השימוש בעיתון כמו ידיעות אחרונות הוא הרבה יותר איטי מאופן השימוש ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, שם נהוג לגלול במהירות את התוכן. הדפדוף האיטי בעיתון יכול לשרת את המטרות שלכם בצורה מצוינת ובזמנים כמו תקופת הקורונה, בה אנשים רבים יושבים חסרי מעש בבית ומעלעלים בנינוחות בעיתון, פרסום בידיעות אחרונות הוא יתרון משמעותי.

הגודל קובע. רוצים לדעת למה?

מודעות ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט מעוצבות בדרך כלל בגודל המבוסס על פורמט אחיד, שנקבע על-מנת לשלב אותן בצורה הטבעית ביותר עם תוכן אורגני של משתמשים פרטיים. בעיתון אתם גם מוגבלים בגודל הפרסום – עד עמוד אחד או לכל היותר עמוד כפול – אך אפילו בפורמט מינימלי של חצי עמוד או שליש, עדיין מדובר במודעה שהממדים שלה משמעותית יותר גדולים מאלו של מודעה דיגיטלית. לכן, יש לכם יותר סיכוי לתפוס את תשומת לב הקוראים ולהעביר להם את המסר השיווקי שלכם בצורה מדויקת ויעילה – ויש לציין אף במחירים אטרקטיביים יותר מאלו של שיווק בדיגיטל.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מדריך לבחירת ריצוף לבית: קרמיקה מול גרניט פורצלן
ריצוף קרמיקה אריחי קרמיקה הם בחירה פופולרית לריצוף בבתים רבים בשל...
התקנת דק ופרגולה - השקעה חכמה לבית
כאשר מדברים על התקנת דק במבוק, הכוונה היא לשילוב בין...
ליטוש והברקה: פיתרונות מושלמים לכל משטח
ליטוש בטון הוא תהליך שמעניק למשטחי בטון מראה חלק, נקי...
הפתרון המושלם לרכב התפעולי שלך
החשיבות של מצבר לרכב תפעולי בעולם הרכבים התפעוליים, מצבר לרכב תפעולי...
להפוך את החלל לבית
כאשר רוכשים דירה מקבלן, אחד האתגרים המשמעותיים הוא להפוך את...
האם ביטוח שיניים קבוצתי כולל טיפולי שיניים אסתטיים?
כולנו יודעים כמה חשוב ומשמעותי יכול להיות ביטוח שיניים בעת...
איך ניתן לפעול לצורך ביטול פסילה מנהלית?
פסילה מנהלית היא סנקציה שמופעלת כנגד נהג על ידי קצין...
החופשה שתמיד חלמתם עליה – עכשיו במרחק נגיעה
מי מאיתנו לא מפנטז מדי פעם על חופשה מושלמת בצפון...
לא משאירים אף אחד מאחור: בת-ים מגויסת למען הכלבים והחתולים שפונו עם משפחותיהם
מבצע "עם כלביא" הותיר חותם כואב בעיר בת-ים. בעקבות פגיעה...
נעליים לנשים לעבודה – הסגנונות שיעזרו לך להיראות מקצועית ואלגנטית
כשאת נכנסת למשרד בבוקר, אנשים שמים לב למראה שלך. והאמת?...
דילוג לתוכן