פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר בריאותי וכלכלי חריף שחווה מדינת ישראל בעקבות מגפת הקורונה, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. אם ניקח לדוגמה פרסום מודעת אבל במעריב, נראה כי מדובר בפרסום ייחודי, נותר יציב ולא "נבלע" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

פרסום במעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
פתרונות מימון מהירים לבעלי עסקים
בעולם העסקי הדינמי של היום, זמן הוא כסף במובן המילולי...
מתי ראית את האופק – העמותה שפועלת למען עתיד דמוקרטי בישראל
בעידן שבו השיח הציבורי בישראל סוער ומפולג, יש מי שבוחרים...
רואה חשבון אונליין: פתרון חכם לניהול העסק
שירותי רואה חשבון אונליין    השירותים של רואה חשבון אונליין מציעים לעסקים...
חיפוי קרמיקה לאמבטיה: הפתרון המושלם לעיצוב מודרני  
חיפוי קרמיקה לאמבטיה כאשר מדובר בעיצוב חדר האמבט, בחירת חיפוי קרמיקה...
טרנד התפירה שכבש את תל אביב: מכונות תפירה מקצועיות חוזרות לאופנה
בין בתי הקפה האורבניים לחנויות הווינטג' המעוצבות, מסתמן טרנד חדש...
חשיבות המדידות בתחום ההנדסה והטכנולוגיה
מדידה פוטוגרמטרית: הפתרון המתקדם למדידות מדויקות   מדידה פוטוגרמטרית היא אחת השיטות...
משלוחים בארץ: השילוח המהיר והיעיל
משלוחים בארץ - פתרון מהיר ונוח לכל צורך כאשר אנחנו מדברים...
איך לבחור עו"ד הסכם ממון שיתאים לכם?
כשמדובר בניהול מערכת יחסית זוגית חשוב לוודא ששני הצדדים מבינים...
אילו שיקולים לקחת בחשבון בקבלת דירה במתנה?
קבלת דירה ללא תמורה כספית מבני משפחה היא עניין נפוץ...
שימושים של חבק לצינור מתכת – הפתרון הקטן שעושה את ההבדל
עולם התעשייה, התחזוקה והבנייה נשען על אלפי רכיבים קטנים שעובדים...
דילוג לתוכן