פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר בריאותי וכלכלי חריף שחווה מדינת ישראל בעקבות מגפת הקורונה, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. אם ניקח לדוגמה פרסום מודעת אבל במעריב, נראה כי מדובר בפרסום ייחודי, נותר יציב ולא "נבלע" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

פרסום במעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלגנטיות ונוחות במיטבן - אופנה איכותית לגברים ולנוער
סטייל מוקפד לכל הזדמנות בין אם אתם מתכוננים לאירוע מיוחד ובין...
מגיע לזוגיות שלנו שנאבק עליה
בלי אהבה אי אפשר לחיות. כאן אנחנו לא מדברים על...
עידן האבטחה החכמה
מערכת אזעקה אלחוטית מסמנת קפיצת מדרגה בעולם האבטחה. בניגוד למערכות...
ועדת יקירי העיר גיבשה את המלצותיה למקבלי אות יקיר העיר לשנת 2025
ועדת יקירי העיר תגיש למועצת העיר את השמות המומלצים לקבל...
עלות רואה חשבון לעוסק מורשה –  איך מתאימים את השירות לצרכי העסק?
עוסק מורשה נדרש לעמוד במגוון דרישות חשבונאיות ורגולטוריות, שמחייבות מעקב...
פרויקט שדרוג רחוב המר - הרב מלכה יוצא לדרך: שדרוג משמעותי לתחבורה הציבורית ולמרחב הציבורי
נתיבי איילון, בשיתוף עיריית פתח תקווה, תצא בקרוב לדרך עם...
המדריך המקיף להפקת בת מצווה מרגשת בבית
האם אתם מתרגשים לקראת בת המצווה של בתכם האהובה? אנחנו...
משרד יעיל הוא גם משרד אסתטי
לא תמיד יש קורלציה בין נראות לבין איכות העבודה אבל...
הדפסות ליטופן בהתאמה אישית
חוויה מוארת ובלתי נשכחת: מהו ליטופן, ולמה הוא כל כך...
הגדל את ההזדמנויות שלך עם נכסים דיגיטליים
השקעה בנכסים דיגיטליים השקעה בנכסים דיגיטליים הפכה לאחת האופציות המובילות בעולם...
דילוג לתוכן