פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר בריאותי וכלכלי חריף שחווה מדינת ישראל בעקבות מגפת הקורונה, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. אם ניקח לדוגמה פרסום מודעת אבל במעריב, נראה כי מדובר בפרסום ייחודי, נותר יציב ולא "נבלע" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

פרסום במעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
להפוך להורים מעצימים: סדנת העצמה אישית והדרכת הורים במרכז
חשיבות העצמה אישית והדרכת הורים בעידן המודרני, שבו ההורים מתמודדים עם...
התגלתה בגופכם מחלה? אל תשכחו לטפל גם בנפש
מחלה משנה לחלוטין את חייו של אדם. בין אם זו...
הדרך המושלמת לשדרוג השגרה היומית שלך
שגרת הטיפוח שלנו לא מסתכמת רק בשמירה על בריאות העור,...
כל מה שרציתם לדעת על שתלים דנטליים
שתלים דנטליים מהווים כיום פתרון מתקדם ביותר לשיניים חסרות. ישנם...
איך לבחור מזלפים למקלחת חלומית
המקלחת היא אחד מהזמנים היחידים ביום שבו אנו עוצרים לרגע,...
עיצוב מטבחים וחדרי רחצה בירושלים – חללים מעוצבים בהתאמה אישית
עיצוב פנים מהווה חלק מרכזי בתכנון נכון של הבית, ומטבחים...
כמה חשמל צורכים מכשירי החשמל שלנו?
אם חשבתם עד היום שאין שום דבר שאתם יכולים לעשות...
חופש תנועה ללא גבולות
שינוי פרדיגמת הניידות כסא ממונע מתקפל מייצג מהפכה בתפיסת הניידות האישית....
החלפת מצבר לרכב: מצברים עד הבית בתל אביב
חיים בעידן המודרני הפכו את הרכב לחלק בלתי נפרד משגרת...
מתי עורך דין לענייני מס הכנסה יוכל לעזור לכם?
ישראל זו מדינה שבה כולם משלמים מיסים, חוץ מקבוצות מסוימות...
דילוג לתוכן