Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה

פרסום בעיתון מעריב בזמן משבר הקורונה
מקור pixabay

דווקא עכשיו, בעיצומו של משבר בריאותי וכלכלי חריף שחווה מדינת ישראל בעקבות מגפת הקורונה, פרסום בעיתון מעריב יכול למנף את הפעילות העסקית שלכם באמצעות אפיק שיווק מסורתי אך אפקטיבי. אז למה פרסום מודעה במעריב זה משהו שפשוט עובד?

פרסום בעיתון מעריב שם אתכם במרכז תשומת הלב

כל סוג אחר של פרסום, גורם למסר שלכם להיעלם בתוך מסה עצומה של תוכן. כשמדובר בפרסום ברשתות החברתיות, החשיפה לתוכן שלכם תלויה בחסדי האלגוריתמים של המדיה החברתית בה אתם מפרסמים ונמצאת בסכנה תמידית להידחק למטה על-ידי תכנים אישיים ופרסומיים אחרים. גם כשמדובר בפרסומת בטלוויזיה, היא מופיעה בתוך רצף פרסומות עמוס שמקשה על פרסומת אחת לבלוט ולהפוך לזכירה במיוחד.

לעומת זאת, פרסום מודעה במעריב מאפשר לכם להיות בקדמת הבמה. אם ניקח לדוגמה פרסום מודעת אבל במעריב, נראה כי מדובר בפרסום ייחודי, נותר יציב ולא "נבלע" בתוך בליל תוכן עצום שמטשטש את הייחודיות של המסר השיווקי שלכם. חשוב  גם להבין שבניגוד להלך הרוח התזזיתי שמאפיין את הרשתות החברתיות או את פרסומות הטלוויזיה הקולניות, פרסום בעיתון מעריב הבוקר משדר אווירה אחרת ומלכתחילה מכוון לקוראים עם סבלנות כברירת מחדל ובשלות לקליטת המסרים אותם אתם שואפים להעביר.

עוד היבט שיש לקחת בחשבון הוא גודל המודעה עצמה. פרסום דיגיטלי מגביל את גודל המודעה שלכם לרזולוציות של מסך טלפון ממוצע, דרכו נחשפים רוב הנמענים לפרסום. מדובר ברוחב ואורך מודעה קטנים למדי, שמאתגר מאוד להפוך אותם לבעלי נוכחות משמעותית בתודעה. לעומת זאת, פרסום בעיתון מעריב מאפשר לכם לפרוס את המודעה על גודל מכובד של בין כמה סנטימטרים ועד לפרסום המתפרס על פני שני עמודים שלמים. זוהי מודעה בעלת נוכחות ויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה וכתוצאה מכך מתעצם גם המסר הגלום בה.

פרסום במעריב – ליהנות מתפוצה חסרת תקדים

אחד היתרונות הבולטים של פרסום בעיתון מעריב הבוקר, הוא שהפרסום נהנה מהתפוצה הנרחבת של אחד מהעיתונים הפופולריים ביותר במדינה. פרסום בעיתון מעריב מבטיח למודעה שלכם חשיפה לקהלי יעד עצומים, שקשה להגיע אליהם באמצעים אחרים. גם קידום ממומן ברשתות החברתיות אינו משתווה מבחינת התפוצה שלו למאות אלפי האנשים שנחשפים מדי יום לפרסומים בעיתון מעריב וזאת לצד העובדה כי המחיר של פרסום בעיתון מעריב הבוקר נמוך משמעותית מהעלויות של קמפיינים ממומנים כאלו ואחרים. כלומר, מדובר על מקסימום תוצאה במינימום השקעה, שילוב אידיאלי שהופך את הנושא של פרסום מודעה במעריב למשתלם במיוחד.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מהו פשע צווארון לבן ומה חשוב לעשות כשנחשדים בביצוע פשע כזה?
יש אנשים שמזהים פשע צווארון לבן עם תחכום, עורמה ואפילו...
איך לקנות דירה ולעמוד בהחזרים שלה?
תחום המשכנתאות עבר גלגולים שונים במהלך עשרות שנים, ואם התרגלתם...
איך למצוא את המסיבות הכי טובות היום בתל אביב?
אם אתם מחפשים מסיבה היום, מציאת האירוע המתאים קלה ממה...
בטוח שהעסק שלך בטוח? הכל על אבטחת עסקים
העסק שלך אינו סתם עוד חדר שאתה מכיר או עוד...
מהו פרויקט התחדשות עירונית במסלול פינוי בינוי
עם צמיחת האוכלוסיה ותהליך העיור הנעשה בעולם, וכמובן, במדינת ישראל...
כמה דברים על חרדה
רבים סובלים מחרדה לסוגיה, הסובלים עשויים לחוש בושה, ולעתים קיימת...
מתנה מקורית וטעימה- איך להעלות את מצב הרוח עם מארזי שוקולד?
המחשבה הראשונה שלנו כאשר שוקלים מתנת יום הולדת היא בדרך...
להגן על הזכויות שלכם כעובדים
מציאות שבה קשה למצוא תעסוקה אינה מצדיקה פגיעה בעובדים ובזכויות...
עורך דין מקרקעין: לא רק  למכירה או לקניית דירה
תפקידיו המוכרים ביותר של עורך דין מקרקעין היא ליווי עסקאות...
האם אתם יודעים אם שילמו לכם כל מה שמגיע לכם?
לא מעט עובדים מגלים לא פעם שלא כל התשלומים שהם...