Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קובע את הטון באירוע – הכל על בחירת די ג'יי לחתונה

קובע את הטון באירוע – הכל על בחירת די ג'יי לחתונה
קרדיט PIXABAY

כמה חיכית וציפית, והנה זה סוף סוף קורה, החתונה מתקדמת בקצב מהיר וזה הזמן להתחיל לחשוב על הדברים החשובים כמו האולם, האוכל, השמלה וכמובן – די ג'יי לחתונה שלך! כיום, ידוע כי על איכות התקליטן קמים ונופלים אירועים, הוא קובע את הטון ואת רמת השמחה באירוע. הכל מתחיל ונגמר במוזיקה איכותית, וזה בדיוק מה שהאירוע שלך חייב כדי להפוך לבלתי נשכח.

אבל איך לבחור את איש או אשת המקצוע הטובים ביותר? השוק מוצף בכאלו שלמדו והתמקצעו בתחום המוזיקה ומציעים שירותי תקלוט מעולים, לצד בונוסים כגון שטויות לרחבה להעלאת המורל, פירוטכניקה מרשימה ועוד. במאמר זה, נסייע לך לבחור נכון ובעיקר, מדויק לאירוע שלך.

3 טיפים לבחירת די ג'יי לחתונה

כמו כל אלמנט אחר לחתונה שלך, גם די ג'יי לחתונה יש לבחור דרך סקר שוק מקיף ומעמיק. לאחר שעלו בחכתך כמה אופציות, כעת הגיע הזמן לרדת לשורש העניין:

  • התאמה לאירוע – הדבר החשוב ביותר לכל זוג שמתחתן, הוא להתאים את התקליטן לאירוע ובעיקר, לטעם האישי שלהם ושל האורחים. אם למשל אתם והחבר'ה פחות בעניין של רוק כבד למשל, כדאי לעדכן את איש המקצוע. כך, יוכל ליצור פלייליסט מדויק שישאיר את האורחים על הרגליים לכל אורך האירוע.
  • היכרות עם האולם – לכל גן אירועים ואולם, יש מערכת הגברה שונה ואפשרויות מיוחדות עבור הדיג'יי. כדאי לוודא כי איש או אשת המקצוע מכירים את המקום בו החתונה תיערך ובמידה ולא, יגיעו בעצמם כדי ללמוד את המקום.
  • תכנית ב' – בזמן הקורונה, למדנו כולנו על בשרנו שתמיד כדאי לארגן תכנית ב', על כל מקרה שלא יבוא. כך, אם חלילה יתגלה כי הדיג'יי לא יוכל להגיע לאירוע, ישנו גורם מקצועי אחר שמגבה אותו. במידה ולא, יש לוודא כי בחוזה קיים סעיף הדן במקרים בהם לא יוכל להגיע.
  • ווידוא שעות – דיג'יי לחתונה לרוב עובד בשעות בהן מתקיים האירוע, או לפחות עד לרגע שבו כבר כמעט לא נשארו אורחים על הרחבה. ביננו, הכל תלוי בו ובמידת הזרימה והמורל של האורחים. ככל ששני אלו יתקיימו בהרמוניה, החתונה תימשך זמן רב יותר. עם זאת, כן כדאי לדון על כך מראש ולמנוע אי הבנות.

רוקדים עד אור הבוקר

חתונה היא אירוע מרגש ומשמח יותר מכל אירוע אחר שחווית בחייך עד כה, אין בכך ספק! כדי להפוך את האירוע לשמח, מרגש ומלהיב אפילו יותר, די ג'יי לחתונה אשר מגיע עם שורה של המלצות ולקוחות מרוצים, הוא חובה! כעת כשידוע לך איך לבחור אותו, כל שנותר לך זה רק לצאת לדרך וליצור קשר עם איש או אשת המקצוע עם חוש הקצב ויכולת ההתאמה הטובה ביותר לאירוע שלך. ושיהיה במזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...