Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

קידום אורגני – זה מה שאתר שלכם צריך יותר מהכל!

קידום אורגני – זה מה שאתר שלכם צריך יותר מהכל!
credit pixabay

תנועה אורגנית היא מבקרים שמגיעים לאתר שלכם בעקבות קידום אורגני ומתוצאות חיפוש אורגניות ולא מפרסומות בתשלום. כאשר משתמשים מכניסים שאילתה למנוע חיפוש, הם רואים שני סוגים של מודעות בתוצאות החיפוש: אורגניות (רגילות בחינם) וממומנות בתשלום. מבחינה ויזואלית, ניתן לזהות מודעות בתשלום באמצעות המילה \"מודעה\" לצד כתובת האתר של הדף. אלגוריתמי חיפוש ממיינים מודעות אורגניות בצורה כזו שקישורים לתוכן הרלוונטי ביותר ולאתרים מהימנים נמצאים במיקומים העליונים. כאשר בעצם כל בעל עסק רוצה להופיע בתוצאות החיפוש העליונות במנוע החיפוש, ובדרך זו לזכות ביותר תנועה לאתר שלו, וכך גם ביותר לקוחות פוטנציאליים.

ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן

ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לבין קידום ממומן הוא שאינכם צריכים לשלם עבור הפניות אורגניות. אתם מקבלים את הסוג הראשון של מבקרים על ידי מתן תגובה רלוונטית לשאילתת משתמש. אם אתם מושכים משתמשים באמצעות מודעות, אתם משלמים עבור כל קליק על המודעה.

כפי שכבר הבנתם, יש שתי דרכים להשיג מבקרים ממנועי חיפוש. הדרך הראשונה היא לשפר את דירוג האתר שלכם בתוצאות החיפוש באמצעות SEO, והדרך השנייה היא להשתמש בפרסום PPC של גוגל כדי למקם מודעות משלכם ביחידות מודעות עבור השאילתות שאתם צריכים. באמצעות אופטימיזציה לאתר  על ידי SEO, ניתן לקבל הקלקות בחינם 24/7, אך הבעיה העיקרית היא שזה לא יקרה באופן מידי. לקידום אתרים לוקח זמן לעבוד ולהשיג תוצאות.

מדוע תנועה אורגנית כל כך חשובה?

זהו סוג המבקרים החשוב ביותר שאתם יכולים לבקש עבור האתר שלכם. הסיבה פשוטה: תנועה אורגנית ממוקדת, ובכך גם יכולת להרוויח לקוחות פוטנציאליים. למשתמשים שמזינים שאילתה במנוע חיפוש יש כוונה ספציפית. אם אתם יכולים לספק להם פתרון או לענות על השאלה שלהם, סביר יותר שתקבלו לקוח או מנוי חדש.

בנוסף לאמור לעיל, דירוג גבוה גם מגביר את האמינות של אתר אינטרנט שלכם ויש לכך מספר יתרונות נוספים. משתמשים סומכים על גוגל, ואתרים המדורגים גבוה במנוע החיפוש מאומתים על ידי המשתמשים. לכן, שיעור ההקלקות על מודעות שהתפרסמו באופן של קידום אורגני גבוה יותר, ויש סיכוי גבוה יותר שתצליחו להמיר מבקר שהקליק עליהן ללקוח משלכם.

הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה האורגנית לאתר

הדרך הטובה ביותר להגדיל תנועה אורגנית לאתר ולקבל יותר ביקורים ממנועי חיפוש היא באמצעות SEO משולב. SEO פירושו שיפור האתר עצמו, כמו גם מסת הקישורים שלו, המאפשרים להגדיל את הנראות שלו בחיפוש. ישנם למעלה מ-255 גורמי דירוג בגוגל, אך החשובים שבהם הם:

  1. פרסום תוכן רלוונטי- הדבר העיקרי שמאחד בין משתמשים הנכנסים לשאילתת חיפוש הוא הכוונה לקבל עליה תשובה מדויקת, מפורטת ומובנת. המשימה שלכם במהלך קידום אורגני היא לספק את הכוונות שלהם על ידי מתן המידע שהם צריכים בדיוק רב ביותר. כדי לעשות זאת, עליכם לחקור את מילות המפתח ולהבין לאיזו קבוצת מילות מפתח התוכן שלכם צריך להתאים. לאחר מכן, צרו תוכן בצורה כזו שהוא מכסה במלואו נושא ספציפי.
  2. כלול מילות מפתח ומונחי חיפוש רלוונטיים בכותרת הדף שלכם – כותרת העמוד היא אחד מגורמי תוכן SEO החשובים ביותר. הכותרת משמשת את מנועי החיפוש כדי לקבל מושג על נושא תוכן העמוד, והיא מוצגת גם בתוצאות החיפוש. כותרת עמוד טובה כוללת מילת מפתח ראשונית שמנועי החיפוש מזהים, מתארת ​​את נושא העמוד, וגם מעוררת עניין של משתמשים ומעודדת אותם להכנס לאתר שלכם.

אם אתם מחפשים קידום מקצועי שיביא לכם תנועה אורגנית שתעלה את רמת האמינות של האתר שלכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם שוקר פרסום, ותקבלו תוצאות מיידיות וממוקדות.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...