Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רואה חשבון- הכתובת לפנות אליה בכל סטטוס תעסוקתי

רואה חשבון- הכתובת לפנות אליה בכל סטטוס תעסוקתי
קרדיט pixabay

ככל שישנה התקדמות טכנולוגית, כך ישנם מקצועות שהופכים להיות מבוקשים פחות. רואה חשבון הוא מקצוע שתמיד יהיה נחוץ. רואה חשבון בעל ניסיון וידע יוכל לעשות לכם הרבה מאוד סדר בתחום הפיננסי. עבור בעלי עסקים וחברות בכל סדר גודל, העבודה מול רואה חשבון על בסיס קבוע היא קריטית ממש, אך עם זאת ישנם מצבים בהם גם שכירים ירוויחו לא מעט כסף או יחסכו כספים ע"י התייעצות עם רואה חשבון. עבור שכירים, באמצעות פניה אל רואה חשבון החזר מס יהיה קל יותר לביצוע והרווח ממנו יהיה גבוה יותר. שכירים רבים כלל לא מודעים לנושא החזרי מס, לא מבקשים, או ליתר דיוק: דורשים את המגיע להם על פי חוק וכאשר מדובר על שנים של עבודה סכום ההחזר שהיה יכול להתקבל הוא גבוה ומשמעותי מאוד. גם כאשר ישנה המודעות לנושא, רבים נתקלים בקשיים מול רשויות המס. בעזרת רואה חשבון מנוסה הדברים פשוטים הרבה יותר.

לנהל את העסק באופן יעיל

כאמור, אם לשכירים רואה חשבון יכול לסייע בהחזר כספים המגיעים להם, לעצמאים העבודה מול רואה חשבון היא משמעותית מאוד. בעל העסק יכול להחליט מהו היקף עבודתו של רואה החשבון, האם רואה החשבון ינהל את ענייני הכספים באופן שוטף או האם הוא האחראי על ביצוע דו"חות שנתיים וענייני מיסים. ככל שעסק הוא גדול יותר כך ניהולו מורכב יותר מבחינה פיננסית. לכן, רואה חשבון לחברה יעבוד מול הנהלת החברה או מחלקת כספים שלה על בסיס שוטף. כשמדובר על חברה בע"מ פתיחתה מורכבת יותר ומומלץ להיעזר ברואה החשבון גם לפתיחת התיק מעבר להתנהלות השוטפת של הכנת דו"חות, מאזנים, ביקורות ועוד.

לבחור את רואה החשבון המתאים לכם

העבודה עם רואה חשבון היא ארוכת טווח. גם אם רואה החשבון אינו אחראי על ניהול פיננסי של החברה באופן שוטף ויומיומי, הוא אחראי על פעולות תקופתיות שיש לבצע כמו דו"חות שנתיים לרשות המיסים, פיקוח ובקרה על מאזן התשלומים. לכן, חשוב לבחור רואה חשבון שהעבודה איתו תהיה נוחה לכם. כדאי שרואה החשבון יהיה זמין ותמיד יהיה ניתן לפנות אליו בכל שאלה או בעיה שצצה. מומלץ שגם גיאוגרפית יהיה קרוב אליכם. לעיתים יש לגשת לרואה החשבון פיזית למסירת מסמך כזה או אחר. לכן, אם אתם נמצאים באזור השרון, חפשו בגוגל רואה חשבון נתניה. חשוב כמובן שהוא יהיה בעל ניסיון רב וכדי לקבל המלצות עליו. רו"ח קובי פוגל בעל ניסיון של 30 שנה במתן שירותים וייעוץ לשכירים ובעלי עסקים עצמאיים וחברות בכל סדר גודל בתחום המיסים והפיננסים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...