Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רידוד מושלם ומקצועי בעזרת ציוד חדיש

רידוד מושלם ומקצועי בעזרת ציוד חדיש
credit canva

אחד מן סוגי המוצרים החשובים ביותר בכל בית עסק אשר מתעסק עם מאפים, לחמים וכדומה זה רכישת מרדדת בצק ברמה גבוהה. שכן מרדדת בצק הינה הכרחית וחוסכת זמן רב, כסף, ומשאבים. כמו כן מרדדת הבצק עשויה מנירוסטה ואלומיניום והינם פשוטות מאוד לתפעול ושימוש. יתר על כן יש להבין כי ישנם שלושה סוגים עיקריים והם:

  1. מרדדת רציפה- מתאימה בעיקר לקווי ייצור תעשייתיים תוך כך שהיא שומרת על אסתטיקה גבוהה, תוכלו לבחור את עובי הבצק, ייצור מהיר ואיכותי, וכן דרכה תוכלו לחסוך עלויות רבות.
  2. מרדדת אוטומטית- תפעול קל מאוד אשר מתבצע דרך מסך מגע ודרכו תוכלו למעשה לקבוע את תכנית העבודה עם הבצק כמו למשל מספר הרידודים הנדרש, ועוד.
  3. מרדדת ידנית- תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות אך שהפעם תעשו זאת באופן עצמאי וידני.

לשם כך תוכלו לפנות אלינו לא.ס. סוכנויות. הקבוצה שלנו נוסדה בשנת 1987 על ידי אברי קוריאט, והוקמה מתוך רצון לשפר ולייעל את כלל ההליכים בשוק המזון הן הפרטי והן המוסדי. קבוצתנו עושה זאת באמצעות שימוש במכונות מתקדמות וכלים איכותיים. כמו כן אנו גם מציעים מגוון מוצרים יד שנייה וכל זאת באיכות הגבוהה ביותר שיש, תחת תווי תקן מחמירים וכמובן עם שירותי אחריות על המוצרים שלנו.

לחמם באופן מקצועי

אחד הדגשים החשובים ביותר בכל מאפייה ובכל מקום אשר מתעסק עם מזון זה ללא ספק רכישה של תנור תעשייתי אשר דרכו תוכלו למעשה לחמם מגוון מוצרים באיכות גבוהה. כמו כן בטרם רכשתם את התנור ישנם דגשים חשובים כמו למשל: גודל התנור, צריכת החשמל\הגז, בטיחות, מחיר התנור, אופן השימוש שלכם, טכנולוגיה ואפשרויות, תאים בתנור עצמו ועוד. התנורים של היום הינם חדשניים במיוחד ודרכם תוכלו לבצע מגוון רחב של פעולות, כמו כן ישנם תנורים אשר מתאימים לסוגי אפייה שונים, בין אם זה לחמים, מאפים, עוגות וכו'.

אבזור במחיר משתלם

דרך נהדרת לרכוש ציוד לחנות שלכם באופן משתלם זה דרך כך שתפנו אלינו ותרכשו ציוד למאפיות יד 2 ודרך כך תוכלו למעשה ליהנות גם מציד איכותי וגם ממחיר משתלם במיוחד. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לקבוצת א.ס. סוכנויות. חברתנו מתמחה בכל הקשור בפתרונות אפקטיביים לתחום המזון ובפרט לתחום המאפיה והלחמים. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 08-9302260 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא, וזאת תוך הקפדה על תודעת שירות מדהימה, אחריות על המוצרים, והתחייבות לספק עבורכם את הטוב ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...