Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ריקי יעקבי "איך בנינו ויצרנו את יעקבי יוניברסל"

ריקי יעקבי "איך בנינו ויצרנו את יעקבי יוניברסל"
קרדיט : pixabay

חברת "יעקבי יוניברסל" היא דוגמא ומופת לניהול עסקים. בכל זאת מדובר בחברת נדל"ן ויזמות שקיימת כבר מעל 25 שנה, וכמו שוודאי אתם יודעים, בימינו זה ממש לא מובן מאליו. אז כיצד החברה הזו ממשיכה לדהור קדימה? אל תתבלבלו, לא מדובר בקסם או במקריות, אלא בהרבה עבודה קשה, מוסר עבודה חסר מעצורים, ומקצועיות. חיים וריקי יעקבי הקימו את חברת "יעקבי יוניברסל" בשנת 1994 במטרה להשפיע, לשנות ולפתח את הארץ. עם מוטיבציה שלא יודעת גבולות, ורמת ערכיות שכיום קשה למצוא, הצליחו השניים למקם את החברה כאחת החברות המובילות בשוק הנדל"ן והיזמות. חיים וריקי יעקב שכיום מכהנים כמנכ"לי החברה יכולים ללמד יזמים צעירים מהי החשיבות של יזמות, וכיצד לא נשארים מאחור, אך במקום זאת, הם בוחרים להמשיך לצמוח ולפתח, ולהעניק לאנשים איכות חיים.

קרדיט : pixabay

חברת "יעקבי יוניברסל" מאז ועד היום

אם קיים דבר אחד שחושב להיצמד אליו כאשר פותחים עסק, ולדבוק בו לאורך השנים, זהו חזון החברה. החזון מהווה תשתית חזקה לפעילות של העסק, ומתשתית חזקה ניתן רק לצמוח. ובכן, כאשר חיים וריקי יעקבי הקימו את החברה היה להם חזון ברור שעד היום מהווה את הליבה של העסק והוא להעניק ללקוחותיה את השירות המקצועי והטוב ביותר, ללא פשרות, ללא תירוצים, וללא הנחות. החזון הזה שהחברה ממשיכה לדבוק בו גם בשנת 2022, הוכיח את עצמו אל מול אינספור פרויקטים מצליחים של החברה שהעניקו להם מוניטין ללא דופי. בזכות המוניטין הזה החברה לא רק המשיכה וממשיכה לצמוח ולפתח, אלא היא גם מקנה לה ליווי בנקאי סגור במערכת הבנקאית, שזהו קריטי לביצוע הפרויקטים, ולביטחון של המשקיעים. ריקי יעקבי, שגם כיום לאחר 25 שנים עדיין בעלת מוטיבציה כמו בתחילת הדרך, מעידה שכל פרויקט חדש מרגש אותה ומעצים אותה כאילו מדובר בפרויקט הראשון, ואין ספק שזהו משחק תפקיד חשוב בתהליך תכנון הבנייה ובהקמתו. כמו כן, בעוד שרוב חברות הנדל"ן והיזמות עובדות בשיתוף עם קבלן חיצוני, חברת "יעקבי יוניברסל" היא הינה גם חברת היזמות וגם החברה הקבלנית, כך שהאיכות הגבוהה של המקצועיות, מתבטאת גם בתכנון וגם בביצועים, וזהו בהחלט מעניק ביטחון (ובצדק) ללקוחות החברה.

שנים של עשייה

במהלך השנים מאז שחיים וריקי יעקבי הקימו את החברה, חברת "יעקבי יוניברסל" הספיקה לצבור רזומה מפואר שכולל בניית מאות דירות ובתים צמודי קרקע, ואלפי יחידות דיור למגזר הפרטי הכוללים דירות פנטהאוז ומיני פנטהאוז. כמו כן, כחברה שמבינה שפיתוח הארץ אינו תלוי רק במגורים אלא גם בפרנסה, הם הקימו מרכזי תעשייה ומסחר במודיעין ובשוהם, והצליחו להביא לא מעט רשתות ידועות אל האזור, ואף עסקים חדשים. בנוסף, ריקי יעקבי רואה בתרומה לקהילה חשיבות אדירה, ודאגה שהחברה מזה שנים רבות תפעל לסייע ולתת. דבר אחד בטוח, אם הנכם מתעניינים בלהשקיע בנדל"ן ויזמות, שותפים מקצועיים ואמינים כמו חברת "יעקבי יונברסל" לא תמצאו בקלות.

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...