Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בסניף פתח תקווה, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה מקצביות הפרימיום שהיא מפעילה חינאווי ג'ורג', עם דגש על בשר טרי באריזות ואקום מיוחדות, לצד בשר קפוא איכותי

רשת חינאווי Wine & More מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בסניף פתח תקווה, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות   בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה מקצביות הפרימיום שהיא מפעילה חינאווי ג'ורג', עם דגש על בשר טרי באריזות ואקום מיוחדות, לצד בשר קפוא איכותי
צילום: משה יעקובוביץ

רשת חינאווי Wine & More, מרחיבה את פעילותה העסקית ותחנוך בימים הקרובים בסניף פתח-תקווה הוותיק, מעדניה לממכר גבינות בוטיק מיוחדות מיובאות לצד מקומיות. בנוסף, תשווק את הבשר האייקוני שלה-חינאווי ג'ורג' בשרים במגוון ורסיות של בשר טרי וקפוא בהתאם להעדפות לקוחות הסניף.

צילום: משה יעקובוביץ

מהלך זה נועד להרחיב את היצע מוצרי הפרימיום המשווקים בסניף לציבור בפתח תקווה והסביבה, זאת לאור זיהוי צורך וביקושים גוברים מצד הלקוחות. הרשת מפעילה כיום קצביות פרימיום ומעדניות המספקות ניחוח של חו"ל. סניף פתח תקווה, יצטרף לסניפי הרשת המשווקים כבר בשר: קרליבך בתל אביב, הוד השרון, ראשון לציון ואירפורט סיטי.

היצע הבשרים הרחב יוצב במקררים מיוחדים ויתעדכן באופן תדיר ויומיומי. בין ההיצע בקטגוריית בשר טרי באריזות ואקום- פילה בקר, שיפודי פילה, שיפודי אנטריקוט, סטייק אנטריקוט, סינטה, פורטר האוס, טיבון, ניו יורק- סינטה על העצם, צלעות ארוכות, אוכף טלה, שיפודי טלה, צלי גולאש ועוד. אריזות הואקום המיוחדות מאפשרות לשמור טריותו של הבשר למשך —ימים.

בקטגוריית הקפואים, בשר בקר- קבב, המבורגר, סטייק מינוט, כדורי בשר, בשר טחון לבולונז, בשר טחון, נקניקיות מרגז, נקניקיות צ'וריסוס. בקטגוריית עופות- שיפודי פרגיות, חזה עוף, סטייק פרגית פרוס, כנפיים.

כמו כן, תושק בסניף מעדניית גבינות בוטיק ודליקטסים מיובאות ומקומיות, הכוללת מבחר של עשרות סוגי גבינות מיוחדות כמו: גאודה, ברי, סאנט מור, קוויאר ודליקטסים רבים. לצידן ישווקו גם פסטות דה אורו קפואות המיוצרות בעבודת יד, רטבים מוכנים לפסטה במגוון טעמים המיועדים להרתחה, קוויאר שחור ואדום ומגוון דליקטסים המעשירים כל ארוחה.

כמו כן, ניתן למצוא במעדניה רטבים מיוחדים, שמן זית מובחר, מגוון פסטות בעבודת יד, ריזוטו, סרדינים,, טונה אורטיז, שימורים מיוחדים כמו ארטישוק מתובל, ריבות יין, קמחים מיוחדים ועוד.

חינאווי Wine & More אבשלום גיסין 37,  פתח תקווה.

טלפון: 03-9219712

ניתן להזמין מהסניף משלוחים עד הבית או באיסוף עצמי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מבצע קיץ בקניון עופר רחובות: רוכשים מעל 349 ₪ במגוון החנויות בקניון ומקבלים במתנה תיק חוף מהודר ואופנתי המשולב בו צידנית
המבצע החל מה 28.07.24 ועד ה 31.07.24 קניון עופר רחובות, מקבוצת...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
ראש העיר נפגשים עם הספורטאים האולימפיים
ראש העיר רמי גרינברג נפגש היום עם מישה זילברמן שחקן הבדמינטון...
שלישי בפשפשים 2024
בואו ליהנות בערבי הקיץ של יולי- אוגוסט ממוזיקה חיה באוויר הפתוח...
מי לא אוהב שוקולד- מדריך למשלוחי שוקולד מטריפים
רוצים להפתיע מישהו אבל נגמרו לכם הרעיונות? הנה הדבר הבא...
תערוכת "נטיפים של זהב"  מחווה ליצירתו של הצייר גוסטב קלימט
אוצרת : שרה רז בגלריית הציפור הכחולה, פתח תקווה פתיחה חגיגית :...
תיגבור קווים והגברת התדירות והקישוריות - הגעה קלה לרכבת הקלה!
משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, בשיתוף עיריית פתח תקווה...