Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שיקום ושיפוץ מבנים- כל מה שצריך לדעת

שיקום ושיפוץ מבנים- כל מה שצריך לדעת
קרדיט Canva

הביקוש הרב למקומות דיור על פני שטח שהולך ומצטמצם הופך את  נושא הבניה למאתגר יותר ויותר. האתגר הוא ליצור מספר דירות גדול ככל האפשר תוך שמירה על איכות החיים של הדיירים וכמובן הקפדה על בניה בטוחה ובטיחותית אשר תחזיק לאורך זמן. מעבר לבניה חדשה הנעשית מאפס, אחת הדרכים ליצור יחידות דיור נוספות היא התחדשות עירונית, פרויקטים של שיפוצים בבניין משותף בשילוב הוספת קומות ודירות. התוספת של הדירות שנעשית בפרויקטים של התחדשות עירונית: פינוי בינוי ותמ"א 38, הן משמעותיות. השיפוצים מעלים את איכות חייהם של הדיירים בין היתר בחידוש מראה הבניין, הוספת מעליות, חניה ועוד תוך הקפדה על חיזוק המבנה. לכן, חברת בניה אשר עוסקת בהתחדשות עירונית חייבת להתמחות בתחום.

העלאת איכות החיים באמצעות מרפסות

בין אם מדובר על פרויקטים של החדשות עירונית ובין אם פרויקטים אחרים, מרפסת הפכה להיות חלק משמעותי בדירות הנבנות או משופצות. מרפסת היא המקום המאפשר לדיירים גם באזור אורבני ביותר לתפוס שלווה ולהירגע אחרי יום עבודה ארוך. הרחבת מרפסת  הפכה לפופולארית מאוד בין היתר כי היום אזרחים מודעים לכך שבכל דירה בישראל יש זכות לבניית מרפסת או הרחבתה לשטח של 12-14 מ"ר מבלי לשלם תשלום ארנונה נוסף. בניית מרפסת יכולה להתבצע בשני אופנים: מרפסות בטון וברזל, כשיציקת המרפסת נעשית באתר עצמו, ומרפסות תלויות הבנויות פלדה מגלוונת ומיוצרות במפעל כך שהן רק מותקנות במקום. הרחבת מרפסות או בנייתן נעשית במקרים רבים כפרויקט כולל עבור כל הדיירים, אך ניתן לדלג על דיירים שאינם מעוניינים בכך.

שיקום מבנים- דבר ראשון במעלה בחשיבותו

תוצאותיהם של שיפוצים או עבודות בניה  הן העלאת איכות חיי הדיירים ותחושה של בית חדש גם ללא מעבר לדירה חדשה. כמובן שמטרת העל בבניה היא שמירה קפדנית על בטיחות המבנה. שיקום מבנים מסוכנים הוא משימה מורכבת מאוד אשר דורשת מיומנות וניסיון רב שנים בתחום. שיקום המבנים כולל קודם כל את בדיקתו של המבנה על ידי מהנדס אשר מצביע על הנקודות אותן יש לחזק. שיקום המבנה כולל הן את חיזוקו החיצוני והן את חיזוקו הפנימי. מעבר לחיזוק המבנה ושיקומו והקפדה על כך שבנייתו תעמוד בתקנים המחמירים ביותר, השיקום יביא גם לשיפור משמעותי במראה הבניין והאסתטיקה. כל אלה יחד יעלו גם את שווי הדירות במבנה.

קבוצת אלימלך בינוי היא חברת בניה מובילה העוסקת שנים בתחום ומבצעת כל משימת בינוי, החל ממשימה פשוטה יחסית ועד משימה מורכבת על הצד הטוב ביותר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...