Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותיו של עורך דין – נחוצים גם ברגעים שבהם אתם לא מוכנים

שירותיו של עורך דין – נחוצים גם ברגעים שבהם אתם לא מוכנים
קרדיט https://b-malka.co.il/

אם מצאתם את עצמכם אי פעם מתמודדים עם צו לחקירה במשטרה, אתם יודעים עד כמה מדובר על תהליך מפחיד. על אחת כמה וכמה, אם מעולם לא היו לכם בעיות עם מערכת אכיפת החוק, ואתם לא ממש יודעים מה היא הדרך הנכונה להתמודד עם החשדות או החקירה. בדיוק מהסיבה הזו, ראוי לפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי, ממשרדו של בנימין מלכא חברת עורכי דין, כדי לקבל יעוץ משפטי ולקבל את ההחלטות הנכונות לכם.

בהתראה קצרה, אבל עם משמעות חשובה

שירותיו של עורך דין פלילי מומלץ באים לידי ביטוי כבר ברגעים הראשונים לאחר קבלת זימון לחקירה או מעצר. הידע והניסיון של עורך דין מאפשר לכם קודם כל להבין את המצב המשפטי שלכם, אבל מיד לאחר מכן גם לתכנן איך אתם תתמודדו עם האתגר המשפטי באופן ששומר על הזכויות שלכם, אבל לא מפליל אתכם. ככל שמדובר על חקירה מורכבת יותר, ובהתראה קצרה יותר, כך האתגר הופך להיות גדול. ולכן יש חשיבות עצומה לשיחת הטלפון הראשונה עם עורך דין.

לליווי ברגעים החקירה הקריטיים

במהלך החקירה, עורך דין מעצרים לומד לפי ההתנהלות של החוקרים אבל גם מהשאלות שהם שואלים, מה הוא כתב החשדות כנגדכם, וכך מתחיל לבנות לעצמו את קו ההגנה אבל במקביל גם דואג לזכויות שלכם. עורך הדין נמצא שם לאורך כל הדרך. הוא מוודא שאתם נמצאים בתנאי המעצר כפי שקבע בית המשפט. במידת הצורך, עורך דין גם פנה לבית המשפט כדי לערער על תנאי המעצר או לשפר אותם. והכל כדי להבטיח שיש לכם הזדמנות להגן על עצמכם.

לתכנון אסטרטגיית הפעולה במהירות ויעילות

בהנחה שמדובר בתיק מורכב כמו בתחום הסמים, צריך להרכיב את קו ההגנה במהירות יחסית, מפני של כל מילה שתאמרו בחקירה יש משמעות בבית המשפט. ולכן, אתם רוצים לשתף פעולה עם עורך הדין שלכם בצורה חלקה ולוודא שהוא מכיר את העובדות כמו שאתם מאמינים בהן לפני שאתם נכנסים שוב פעם אל חדר החקירות. עורך דין סמים מכיר את כל רזי החוק ואת כל הפסיקות בתחום, כך שיהיה לו הרבה יותר קל לתכנן את השלבים הבאים של התיק שלכם ולראות איך מנצלים את כל היתרונות שאפשר בשביל לשמור על הזכויות שלכם.

משרד עורכי הדין בנימין מלכה מציע ייעוץ וליווי בתחום הפלילי עם ניסיון רב שנים במגוון רחב של תיקים וליווי דיסקרטי לכל לקוח. לפרטים  050-6398477.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
נכנסים גיל השלישי? זה הזמן להסדיר עניינים מראש
תוחלת החיים היום היא ארוכה והגיל השלישי מהווה חלק משמעותי...
מהו פשע צווארון לבן ומה חשוב לעשות כשנחשדים בביצוע פשע כזה?
יש אנשים שמזהים פשע צווארון לבן עם תחכום, עורמה ואפילו...
מהו פרויקט התחדשות עירונית במסלול פינוי בינוי
עם צמיחת האוכלוסיה ותהליך העיור הנעשה בעולם, וכמובן, במדינת ישראל...
להגן על הזכויות שלכם כעובדים
מציאות שבה קשה למצוא תעסוקה אינה מצדיקה פגיעה בעובדים ובזכויות...
עורך דין מקרקעין: לא רק  למכירה או לקניית דירה
תפקידיו המוכרים ביותר של עורך דין מקרקעין היא ליווי עסקאות...
האם אתם יודעים אם שילמו לכם כל מה שמגיע לכם?
לא מעט עובדים מגלים לא פעם שלא כל התשלומים שהם...
כשמגיע לכם כסף אין סיבה להתייאש
חברות הביטוח אינן ידועות בדרך כלל כגוך שקל לשאת ולתת...
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
עבודה עם עורך דין במקרה של נזקי גוף
נזקי גוף מתייחסים לנזק פיזי, רגשי או פסיכולוגי הנגרם לאדם...
הגיע הרגע לטפל בירושה? אל תעשו את זה לבד
טיפול בירושה אינו עניין קל. גם אם הכנתם את עצמכם...