Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותי מנוף אמינים ומקצועיים

שירותי מנוף אמינים ומקצועיים
קרדיט Canva

רבי הקומות שנבנים בשנים האחרונות מאתגרים לא מעט את נותני השירותים לדיירים ולבעלי עסקים שפתחו בהם משרדים, ממנקי חלונות ועד מובילי דירות. מלבד העובדה שבזמן הבנייה עצמה חייבים להשתמש במנופים ועגורנים מיוחדים לגבהים עצומים, נוצר אחר כך צורך להגיע בקלות וללא מגבלות לגבהים אלה מבחוץ גם לאחר תום הבנייה. למטרות אלה משתמשים רבות בשירותי מנוף שנשכרים לצורך מסוים כדי לעשות את העבודה. לכל מנוף הרמה מחיר משלו לביצוע המשימה, לגובה שאליו צריך להגיע, למורכבות המשימה ולזמן העבודה שנדרש לכך. יש מנופים שנשכרים לצורך הובלת דירה והנפת משאות לגובה, ויש כאלה שנשכרים למטרת ניקוי חלונות או תיקונים שונים, כולל עבודות מסגרות וזגגות מורכבות. לכל אלה מתאימה חברת שחר מנופים בע"מ את השירות הנכון והמתאים, ומציעה ללקוחות משאיות מנוף וסוגים של מנופים לפי הצורך ואופי המשימה.

נוחות הגישה והעבודה

בקטגוריה של מנופים אפשר למצוא סוגים שונים שלהם ואחד הפופולריים והנפוצים שבהם שרואים בכל מקום הוא משאית מנוף. זהו שילוב מוצלח ויעיל של מנוף מסוגים שונים על משאית יציבה וכבדה שמגיעה עד קרוב למבנה או למתקן שעליו צריך לעבוד, ועליה מנוף שמתאים לאותה מטרה. יש מנופי סל ומנופי הרמה, ודגמים שונים בגדלים ובגבהים שמתאימים למשקל המשאית ולמנוף עצמו כדי להגיע לגובה הקומה שבה עובדים. לכל מנוף יש מפרט טכני שמאפשר לכם להזמין אותו לפי התקן שהוא מתאים לו, וחברת מנופים שיש לה רישיון עבודה בגובה רב יודעת להתאים לכם את המנוף שיעשה עבודה טובה מבלי להתפשר על בטיחות, לא של העובדים, לא של הבניין ולא של עוברים ושווים לידו. חברה ששומרת על כללי הבטיחות היא חברה שאפשר לעבוד איתה בראש שקט.

עבודות בגובה רב בנוחות מרבית

במקומות רבים רואים מנופים שבהם עובדים וטכנאים שונים שמבצעים עבודות מגוונות הודות להנפתם לגובה רב. אחד המנופים שמאפשר עבודות מדויקות ומיוחדות בבתי מגורים ומבני ציבור הוא מנוף סל. זהו מנוף שמאפשר לעובד להיכנס לתוכו עם כלי עבודה ויש אפילו שקע חשמלי שמאפשר לו להתחבר ולעבוד עם כלים כמו כלי גיזום, מסגרות, מכשירים חשמליים לתיקון אינסטלציה, התקנת שלטים ושיפוצים שונים. בסל זה יכולים לעבוד בצורה בטיחותית בנוחות רבה מבלי שיצטרכו להיתלות באוויר עם רתמות מיוחדות ולכן הוא מתאים לכל עבודה שבה יש צורך בדיוק ובמכניקה עדינה. חברת שחר מנופים בע"מ מציעה מנופי סל ומנופים אחרים למטרות עבודות שונות שנחוצות לכם, שכולם מתוחזקים כפי שנדרש בחוק כדי להבטיח עבודה תקינה ובטיחותית.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...