Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותי מנעולן בתל אביב – איך לא ליפול בפח

שירותי מנעולן בתל אביב – איך לא ליפול בפח
קרדיט PIXABAY

אין אחד מאיתנו שלא יזדקק לשירותיו של מנעולן, במוקדם או במאוחר. וכאשר הדבר יקרה, עלינו להתקשר אך ורק עם אדם מקצועי ואמין, אחרת אנו עשויים לשלם על כך ביוקר. מחפשים שירותי מנעולן בתל אביב והסביבה ורוצים להיות בטוחים בבחירתכם? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם שלא ליפול בפח.

מנעולן בתל אביב
קרדיט PIXABAY

חפשו מנעולן מוסמך בלבד

הבעיה עם תחום המנעולנות בישראל היא שהוא כולל יותר מידי אנשים אשר מפרסמים את עצמם בתור מנעולנים מקצועיים, מבלי שבאמת עברו הסמכה מתאימה. לכן, הדבר הראשון שעליכם להקפיד עליו הוא התקשרות אך ורק עם מנעולן מוסמך אשר מסוגל להציג בפניכם את התעודה שלו, מבלי לתת תירוצים למיניהם. על מנת להיות מוגדר כמנעולן מוסמך בישראל יש לעבור הסמכה במוסדות המוכרים על ידי המדינה, בהם עוברים המנעולנים העתידיים הכשרות שונות, החל מזו הכללית וכלה באלו שמתמקדות בתחומים יותר צרים של התחום, כגון מנעולנות רכב, מנעולני כספות ועוד.

רק בחירת מנעולן מוסמך תספק לכם ראש שקט שאכן מדובר באדם שיודע מה הוא עושה ומסוגל לטפל בבעיה שצצה אצלכם מבלי לגרום לנזק נוסף שיכול להיות בלתי הפיך. מנעולנים מוסמכים הם גם חברים בארגון המנעולנים בישראל ופרטיהם מופיעים באתר ארגון המנעולנים, כך שתמיד תוכלו לבדוק את הרקע של האדם עימו אתם רוצים להתקשר.

לשיחה עם מנעולן בתל אביב התקשרו לטלפון: 055-9706744 או לחצו ליצירת קשר עם פורץ מנעולים בעיר תל אביב והסביבה.

אל תוותרו על תעודת יושר

על מנת להציע שירותי מנעולנות כחוק בתל אביב ובכלל במדינת ישראל, יש צורך לא רק בתעודת הסמכה מתאימה אלא גם באישור מטעם משטרת ישראל. הרי לא תרצו לגרום למצב בו התקשרתם עם אדם מפוקפק אשר יקבל גישה לכל אמצעי הנעילה שלכם בבית, בעסק או ברכב. האישור המשטרתי הוא למעשה תעודת יושר שמיועדת למנעולנים והיא מעידה על כך שלמנעולן, ביום הוצאת התעודה, אין עבר פלילי. במידה ולא תבחרו במנעולן עם תעודת יושר משטרתית, אתם עשויים ליפול בפח ולמעשה להזמין את הפריצה במו ידיכם.

בררו לגבי ההתאמה לעבודה הספציפית

כפי שציינו, עולם המנעולנות כוללת התמחויות רבות, החל מהתמחות בפריצת דלתות של בתים, רכבים וכספות ועד להתמחות בשירותים נוספים דוגמת התקנת מנעולים ודלתות, התקנת מחזיקי דלתות, עיניות לדלת, שכפול ושחזור מפתחות ושלטי רכב, התקנת קודנים ועוד. מבחינתכם הדבר אומר כי עליכם לוודא מראש כי המנעולן שתזמינו אכן מתמחה בסוג המשימה שעומדת על הפרק. לא כל מנעולן יודע להתמודד עם כל סוגי המנעולים והדלתות ולא כל מנעולן שיודע כיצד לפרוץ דלת של בית או רכב ידע לבצע זאת גם כאשר מדובר בכספת של עסק. וודאו את העניין מראש ואף בררו לגבי קבלה של תעודת אחריות על העבודה והחלקים, על מנת שתזכו בראש שקט במקרה של עבודה שאינה איכותית דיה.

חפשו כמה שיותר המלצות

בסופו של דבר, כמו עם כל בחירה של בעל מקצוע אחר, גם כאשר מדובר במנעולן, המלצות הן דבר חשוב שיספק לכם ביטחון ושקט נפשי רב. במידה ואין לכם המלצות של בני משפחה או חברים, הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולנים אמינים עם המלצות שפועלים באזור תל אביב היא דרך אתרי מדרג למיניהם. שם תוכלו למצוא רשימה של מנעולנים בתל אביב שנבדקו על ידי מפעילי האתר ואומת כי הם כאלה שעומדים בכל קריטריוני האיכות הנדרשים ואף לקרוא המלצות של לקוחות קודמים, מה שאמור לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בעניין.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...