Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שירותי ניקיון למשרדים – איזה שירותי אתם צריכים?

שירותי ניקיון למשרדים – איזה שירותי אתם צריכים?
קרדיט - Canva

משרדים בישראל מסווגים לשני סוגים. ישנם שני סוגים של בנייני משרדים. מצד אחד יש את אותם משרדים ענקיים ומפוארים שכולם מוכרים מערים מרכזיות. אלו המגיעים בבניינים המורכבים מברזל, ומעוטרים בחלונות המשקפים את השמש במידה מדהימה, וברגע שאתה בפנים הם מעוררי כבוד עם ריצוף פרקט באיכות הגבוהה ביותר, בנוסף להיותם זורח, כמו גם משרדים שיש מקום לאכול את הארוחות שלך על הרצפה, לפחות זה נראה. אבל, מצד שני ניתן למצוא משרדים פחות מתוחזקים. אלה שפשוט נראים כמו חדרים רגילים שיש בהם אריחים. זה עיצוב לא כל כך גבוה, אבל זהה לכל מקום אחר של שימוש ציבורי. כך שהמשרד שלכם יהפוך ליפה יותר ומושך יותר, ומושך לא רק את המבקרים אלא את הצוות שלכם, הכל בכיוון של ניקיון. ניקיון הוא לא רק היגיינה. וכשזה מגיע לשירותי ניקיון משרדים אין דרך טובה יותר להרוויח כסף.

שירותי ניקיון למשרדים – אילו שירותי ניקיון דורשים משרדים ביומיום?

יש לנקות משרדים באופן קבוע ולא רק בסופי שבוע. רוב העובדים עובדים במשרד, וזה נכון שמשרדים בדרך כלל פועלים מאחורי המחשב לאורך כל היום, עם זאת, אנשים כן קמים מהמטבח, דורכים עם הרגליים על השטיחים או על אריחי הרצפה באופן קבוע לאורך כל היום. יום, ולכן יש צורך לשמור על לוח זמנים קבוע של ניקיון, לא רק בסופי שבוע. בסופי שבוע, ניתן לבצע ניקיון נוסף כגון בימי שישי בבוקר. זה יכלול ניקיון יסודי יותר אך לא אמור לבוא על חשבון הניקיון הרגיל.

ישנם משרדים רבים שדורשים ניקוי רצפות קבוע כדי לשמור על רצפות מסודרות ומבריקות. למרות שהרצפות לא תמיד יבריקו לאחר ספוג יסודי, משרד המספק שירותי ניקיון משרדים המתאפשר באמצעות מכונות שטיפה בלחץ יכול לספק זאת ומשרד שיש לו כוח אדם איכותי כמו גם מוצרים מבריקים בכל כביסה. הרצפה היא הגורם העיקרי שמבחינים בו וחיוני לשמור על ניקיון כל יום. אם הוא מלוכלך, כל המשרד ייראה מלוכלך.

המקום הכי מלוכלך בתוך המשרד הוא המטבחון. מטבחונים מתלכלכים פעמים רבות עקב כתמי קפה וכן המים המגיעים לרצפה כאשר הידיים נשטפות ואינם מנערים אותם היטב בכיור. לאחר מכן, אדם אחר דורך עליו ויוצר כתמי לכלוך ואותו עובד חוזר בעקבותיו ומפזר את הלכלוך על הרצפה, והלאה. המטבחון רגיש לבעיות ולכן חשוב שיהיה מנקה שמבקר כל יום ומטפל בנושא.

מי שוטף כלים?

המטבחון יכול להיות קשה מאוד, במיוחד למי שאוכל ארוחות במשרד. במקרה שהעובדים מביאים אוכל מהבית, או מנצלים קרשי חיתוך וצלחות משיש במשרד, מכינים את הקפה הדרושים להם מכוסות חד פעמיות, יש צורך לשטוף כלים. הסבירות היא שכל אדם יצרוך קפה, ופשוט יניח את הספל שלו בכיור. אין סיכוי שמישהו אי פעם ישטוף כוס מסוימת שכן יש כוסות שמספיקות לכל עובד, אולם עד יום העבודה שלמחרת, יהיו כוסות טריות לשטוף את הכוסות. שירותי ניקיון משרדים תמיד דורשים שטיפת כלים, כך שלמחרת הצוות שלך יוכל ליהנות מהשירותים הרבים שהמשרד שלך יכול לספק.

אבק בא לעתים קרובות

שירותים חיוניים נוספים שיכולים להציע עובדים של חברת ניקיון המספקת שירותי ניקיון משרדים הוא ניקוי האבק מהגאדג'טים האלקטרוניים. בתוך כל משרד בימינו יש שימוש במחשבים ומדפסות הכוללים עכברים, מקלדות, מסכים גדולים ועוד רבים אחרים. הם חייבים להישמר על ידי הסרת אבק רגילה שכן מספר ימים יכולים להספיק כאשר אין כל תחזוקה והאבק כבר יהיה גלוי בעין בצורה מאוד בולטת. שירותי ניקיון למשרדים כוללים גם ניקיון של המדרגות ליד נקודת הכניסה למשרד, ניקיון אזור הלובי, במידה ויש לו וכן פיקוח על המחסן על כל חומרי הניקיון שבו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...