Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שמירה על הביטחון באירוע גדול- איך עושים את זה?

שמירה על הביטחון באירוע  גדול- איך עושים את זה?
קרדיט: pixabay

ארגון אירוע  גדול כמו אירוע ספורט, בידור או כנס עסקי בסדר גודל משמעותי הוא ללא ספק מאתגר מכל הבחינות. הוא כולל לוגיסטיקה והתארגנות בכל המישורים. אחד התחומים שדורש התארגנות ותשומת לב לכל פרט הוא נושא הביטחון. בכל העולם ננקטים צעדים רבים כדי לשמור על הביטחון באופן כללי אך באירועים גדולים בפרט. אין אזור בעולם שחסין היום בפני התפרעות וגם חלילה אירוע טרור. במדינה שלנו למודת הפיגועים אבטחת אירועים בכלל ואירועים גדולים בפרט היא חלק בלתי נפרד מארגון האירוע. הניסיון הרב שיש למדינה בתחום הפך את נושא הביטחון והאבטחה לחלק  בלתי נפרד מהשגרה. באירוע גדול צריכה  להיות מעטפת של מעגלי אבטחה שמהווים חומת מגן וחוסמים את הכניסה של גורם שיכול לפגוע בהתנהלות תקינה של האירוע. ככל שהאירוע  גדול יותר כך צריכה האבטחה שלו להיות לא  רק ממוקדת במקום בו הוא מתקיים אלא לכסות אזורים שלמים מהם יכול להגיע גורם פוגע.

לאבטח את הכלל וגם את הפרט

אבטחת אירוע צריכה כאמור להיות מפושטת ולהתפרש על פני שטח רחב כדי לחסום ככל האפשר את כניסתו שלגורם עוין. עם זאת, במיוחד כשמדובר על אירועים פוליטיים או כאלה בהם יכולים להיות דמויות מוכרות, ויותר מכך- מעוררות מחלוקות בקרב הציבור, חשוב לדאוג גם לנושא של אבטחת אישים. לפוליטיקאים בכירים  יש אמנם את המאבטחים האישיים שלהם אשר צמודים אליהם, אך ישנם פוליטיקאים או אנשי עסקים שאין  להם אבטחה צמודה וקבועה אך באירוע מסוים מומלץ מאוד שיהיו להם מאבטחים שילוו אותם באופן אישי. לכן, על מארגני האירוע או האחראים על הביטחון בו לדאוג לכך שיכוסו שני הדברים: הן האבטחה הכללית הפרושה על פני שטח האירוע וגם אזורים אחרים סביבו וגם אבטחה הניתנת למשתתפים מסוימים באירוע  באופן אישי.

אבטחת אירועים גדולים- רק עם מומחים בתחום

נושא  הביטחון יעשה את ההבדל בין אירוע שעובר באופן חלק לבין אירוע שהופך לזירת אסון. לכן, אסור להתפשר בכל  הקשור לביטחון. חשוב לבדוק היטב מי החברה אשר מטילים עליה את השמירה והאבטחה במהלך האירוע. זו צריכה  להיות חברת שמירה  ואבטחה  ותיקה, בעלת ניסיון רב, עם צוות מאבטחים מיומן ומנוסה. חשוב לבדוק שעובדי החברה  הם יוצאי יחידות קרביות, בגלל המורכבות שבאבטחת אירועים גדולים. מומלץ שלפחות חלקם וכמובן גורמים בתפקידים בכירים יותר יהיו בעלי ניסיון לא  רק כלוחמים  אלא כבוגרי יחידות מובחרות כמו היחידה לאבטחת אישים בשב"כ. מעבר לכך החברה צריכה כמובן להחזיק  בכל האישורים והרישיונות הנדרשים. בקשו לראות מסמכים מקוריים המוכיחים כי ישנם רישיונות ואישורים בתוקף. בתחום זה הדבר הוא קריטי ממש. האישורים צריכים להיות ממספר גורמים כמו משטרת ישראל, משרד  הפנים ומשרד התמ"ת. חברת 24M היא חברת אבטחה ושמירה ותיקה עם צוות עובדים מיומן ומנוסה. החברה מספקת שירותי אבטחה למפעלים, ישובים, בתי ספר וגם באירועים מורכבים וגדולים. מוזמנים ליצור קשר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...