Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שני מנהלים חדשים במערכת החינוך העל יסודית

שני מנהלים חדשים במערכת החינוך העל יסודית
איציק אשכנזי | קרדיט: אלבום פרטי

איציק אשכנזי נבחר לנהל את שש שנתי גולדה ויחליף את ירדנה כהן שפרשה לגמלאות.

איציק אשכנזי עובד במערכת החינוך שמונה שנים בתיכון "הראשונים" בהרצליה. במהלכן ביצע מגוון רחב של תפקידים, ביניהם: מורה לפיזיקה, מחנך כיתת "נחשון", רכז תקשוב ורכז שכבה. בשלוש השנים האחרונות הוא משמש סגן מנהלת, רכז פדגוגיה ורכז בגרויות.

טרם עבודתו במשרד החינוך איציק פיקד על יחידת תוכנה בחיל האוויר ופרש בדרגת סגן אלוף. איציק מגיע משתי קריירות אלו עם ניסיון עשיר ביכולות של ניהול ומנהיגות. בהמשך לשליחותו בצבא הוא החליט להגשים חלום ולהגיע למערכת החינוך מתוך חזון של הגשמה עצמית ומתוך רצון להשפיע על דור העתיד ולקדם שוויון הזדמנויות לאוכלוסיות מוחלשות.

בתפיסתו החינוכית, מאמין איציק כי יש לשים דגש על פדגוגיה חדשנית ורלוונטית לתלמידים שמאפשרת לכל תלמידה ותלמיד למקסם את היכולות האישיות ולשאוף למצוינות.

בתפיסתו הניהולית איציק מאמין בניהול המבוסס על שיתוף פעולה מלא עם כל באי ביה"ס (מורים, תלמידים והורים)  וביצירת תקשורת מיטבית ודיאלוג מכבד עם קהילת ההורים בהם הוא רואה שותפים מלאים לתהליך החינוכי. במתן אוטונומיה להעצמת צוות ביה"ס ובטיפוח תחושת השייכות. ביה"ס לתפיסתו הוא מקום שבו כל איש צוות חש ערך ומשמעות, מקום המאפשר לכל איש צוות לצמוח, ליזום ולהגשים חלומות. איציק מאמין במצוינות מתוך דוגמא אישית כדרך חיים המובילה לחדשנות ולפריצות דרך.

איציק אשכנזי | קרדיט: אלבום פרטי

איציק אשכנזי נשוי ואב לשלושה. מתגורר בהרצליה. בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בוגר קורס המנהלים "אבני ראשה".

ראש העיר רמי גרינברג בירך את איציק אשכנזי והוסיף "אני שמח לבשר כי איציק אשכנזי נבחר להוביל את שש שנתי גולדה. איציק מביא איתו ניסיון עשיר בניהול והובלת תהליכים ארוכי טווח כמו גם חזון לפדגוגיה חדשנית ומקדמת. אני מאחל הצלחה רבה לאיציק ולכל קהילת גולדה".

בנוסף, חגי קרקו זכה במכרז לניהול שש שנתי בן גוריון לאחר שניהל את ביה"ס בשנה האחרונה במינוי.

חגי קרקו | קרדיט: אלבום פרטי

חגי החל דרכו כמהנדס בהייטק והצטרף למערכת החינוך לפני כעשור, במהלכם מילא תפקידי חינוך וניהול שונים. בשנה האחרונה חגי ניהל את בית ספר שש שנתי בן גוריון במינוי וימשיך לנהל את בית הספר לאחר בחירתו במכרז.

מתוך השקפתו החינוכית-ערכית, חגי מרגיש מחויבות להצלחתו הלימודית וחוסנו הרגשי של כל תלמיד ותלמיד בבית הספר תוך יצירת מרחב הזדמנויות למימוש עצמי של הלומדים.

חגי רואה את התלמיד כאדם שלם שיש לדאוג לשלומו, לרווחתו ולהשכלתו תוך יצירת  קשר הדוק בין רכישת ידע ומיומנויות רחבות לבין חינוך לערכים, למוסר, לצדק חברתי ולאהבת האדם והארץ.

חגי קרקו, נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר במושב נווה ירק. בהשכלתו בעל תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל ומחשבים, תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך, תואר שני בתכנון לימודים והערכה ובוגר התכנית החדשה להכשרת מנהלים של אבני ראשה.

ראש העיר רמי גרינברג וד"ר ירדנה חדד מנהלת האגף לחינוך על יסודי בירכו את איציק אשכנזי וחגי קרקו על הצטרפותם לנבחרת המנהלות והמנהלים של החינוך העל יסודי בעיר פתח תקוה. "מערכת החינוך בעיר פתח תקוה היא מהטובות שיש! מובילה, חדשנית ומקדמת את תלמידיה למיצוי היכולות והכישורים. אנו שמחים על הצטרפותם של איציק אשכנזי וחגי קרקו ומאחלים להם, לצוותים ולכל התלמידות והתלמידים שנת לימודים מוצלחת".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה גליס: המקום המושלם לחגיגת בת מצווה בלתי נשכחת!
אם אתן מחפשות מקום מיוחד שיאפשר לכן לחגוג בת מצווה...
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
בואו לקחת חלק בלחימה - יחד ננצח!
אוגדת ׳דוד׳ היא אוגדה לוחמת חדשה הקמה בימים אלו בצה״ל...
היום נפתחה באופן חגיגי שנת הלימודים בפתח תקווה ועשרות אלפי תלמידם ותלמידות החלו את שנת הלימודים
ראש העיר רמי גרינברג סייר היום בבתי הספר יחד עם...
המדליסטית הדר פרידמן נפגשה אתמול עם ראש העיר רמי גרינברג
הדר פרידמן המדליסטית האולימפית הפתח תקוואית אשר זכתה במדליית הכסף...
נפתח קפה הולה במרכז העיר
במסגרת קידום המרחב הציבורי במרכז העיר וקידום תנועת הקונים, נפתח...
לכבוד יום הכלב הבינלאומי "קפה עוטף – נתיב העשרה" יקיים הפנינג חגיגי המוקדש להולכים על ארבע ויארח כלבים מהעוטף ומכל אזורי הארץ
קפה עוטף נתיב העשרה מזמין כלבים ובעליהם לבוא להתארח בבית...
החדשנות פורחת בפתח תקווה
אתמול ביקרה השרה גילה גמליאל בבית לחדשנות, במגדלי בסר בפתח...
הכנסיה האריטריאית בדיון בכנסת: אנו לא חלק ממלחמת האזרחים באריטריה
בדיון בוועדה הכנסת לעובדים זרים שבהם נידונה בעיית האלימות בקהילה...
נשיא המדינה ורעייתו ביקרו בבית החולים השיקומי בשיבא ונפגשו עם הפצועים שבשיקום
נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל ביקרו הבוקר, יום רביעי,...