Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

שרשרת חמסה לגבר

שרשרת חמסה לגבר
קרדיט Pixabay

החמסה היא אחד האלמנטים הוויזואליים הנפוצים ביותר במזרח התיכון. מקורה בארצות ערב, גם באזור שלנו וגם בצפון אפריקה, והיא מהווה קמע שמספק הגנה לכל מי שמשתמש בו, בכל דרך שהיא (בכניסה לבית או לחדר, בארנק וכמובן על שרשרת). גם במסורת המוסלמית וגם ביהדות יש ערך אמיתי לכף היד הפרושה, ובפרט כשהמטרה היא הגנה מפני עין הרע. בהתאם שרשרת חמסה לגבר היא לא "רק" תכשיט יפה, אלא גם סגולה לאריכות ימים וביטחון מרבי. חברת מתנות ישראל מציעה מגוון רחב של שרשראות חמסה בעיצובים מעניינים ובאיכות גבוהה.

המאפיינים החשובים של שרשרת חמסה לגבר

* מבחר אפשרויות – גם של עיצוב החמסה עצמה (כולל שילובים של קריסטלים או אבנים יקרות אחרות), וגם של סוג השרשרת – בוקס או ספיגה, כסף או זהב (זהב צהוב או זהב לבן), עבה או דקה, וגם לגבי אורך השרשרת ישנה בחירה, כך שאפשר להגיע לתכשיט שמותאם באופן מושלם להעדפות של כל גבר.

* עמידות למים – ולכן אפשר להיכנס עם השרשרת שעליה תלויה החמסה לים או לבריכה, להתקלח איתה, לבצע איתה פעילות ספורטיבית ובאופן כללי לדעת שלא יאונה לה כל רע.

* אחריות – כל שרשרת חמסה שמיועדת לגבר מגיעה עם אחריות.

עיצובים ייחודיים וחומרי גלם מובחרים

שרשרת חמסה לגבר היא כאמור הרבה יותר מעוד תכשיט. השרשרת עם החמסה היא גם סגולה להגנה – שתמיד נחוצה בעידן שיש בו סכנות רבות מכל הסוגים, והיא גם הצהרה מעניינת על חיבור לשורשים. חברת מתנות ישראל, שהוקמה ב-2005 במטרה לספק תכשיטים ייחודיים במחירים אטרקטיביים, מציעה שלל דוגמאות של שרשראות חמסה לגברים. ביניהן: שרשרת עם חמסה שבתוכה מופיעה המילה 'חי', שרשרת עם חמסה מזהב 14 קראט ואבן טורקיז שמדמה עין, שרשרת חמסה מוזהבת עם מנורה שמשולבת בכף היד, שרשרת כסף עם חמסה ובה אבן אופל בצורת טיפה, ועוד. כל השרשראות מגיעות בקופסת מתנה, ועוד כדאי לדעת שהמשלוחים לכל רחבי הארץ מתנהלים ביעילות רבה כך שכבר תוך מספר ימים תוכלו לענוד שרשרת חמסה מרהיבה.

שרשרת מזוזה

מזוזה היא אחד מתשמישי הקדושה הבסיסיים ביהדות. היא נמצאת כמובן בכניסה לכל דירה ולכל מבנה, ומכילה שתי פרשיות מרכזיות מהמקרא: שמע ישראל (הפרשיה המצווה על אהבת השם וייחוד השם) והיה אם שמע (פרשייה שבה מוזכר הגמול עבור שמירת מצוות). על-פי חז"ל, המזוזה היא סגולה להגנה ולביטחון. למעשה יש המדגישים כי מזוזה שומרת על האדם מבפנים ומבחוץ, כלומר גם מפני סכנות חיצוניות וגם מפני יצר הרע השוכן בקרבו. בהתאם מעבר לקיום מצוות קביעת מזוזה (שאליה נלווית ברכה ייעודית, "ברוך אתה ה' אלוהינו מלך העולם אשר קדשנו במצוותיו וציוונו לקבוע מזוזה"), יש הנוהגים לענוד גם שרשרת מזוזה. מעבר להבלטת הפן היהודי בזהות, כל מי שעונד שרשרת זו חש מוגן יותר וגם נהנה מתכשיט מרהיב עין. חברת מתנות ישראל מציעה מבחר שרשראות מזוזה, כולן באיכות גבוהה מאוד.

שרשרת מזוזה – אפשרויות נבחרות

* שרשרת זהב עם תליון מזוזה – כקלף המזוזה נתונה בתוך צינור שמצופה אף הוא בזהב, למראה יוקרתי במיוחד.

* שרשרת בוקס מכסף – הקלף בתוך תליון בצורת צינור שקוף עם האות ה' משני צדדיו. כמו כן ישנם עיטורי פיליגרין שמשדרגים את מראה התליון.

* תליון עם מגן דוד – שרשרת בוקס מכסף אמיתי ותליון מצופה רודיום ועליו סמל המגן דוד.

* שרשרת מזוזה עם חמסה – שרשרת כסף ותליון מצופה רודיום, כשסמל החמסה מעטר את המיכל שבתוכו נתון הקלף.

תכשיטים באיכות ללא פשרות

כל שרשרת מזוזה אשר מוצעת ע"י חברת מתנות ישראל נבחרת בקפידה ע"י צוות החברה – הן על בסיס העיצוב המרשים והן על בסיס בדיקת איכות קפדנית, גם של החומרים מהם מיוצר התכשיט וגם של רמת הגימור. בהתאם כל שרשראות המזוזה מגיעות עם אחריות. עוד כדאי לדעת שניתן להתקלח עם השרשרת, להיכנס איתה לבריכה ולים ולבצע איתה כל פעילות ספורטיבית רצויה בלי לחשוש. כאן באתר אפשר להתרשם מכל דגמי שרשראות המזוזה גם באמצעות תמונות וגם באמצעות וידאו, כדי להבטיח בחירה מדויקת לכל אחד ואחת.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...