Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תאונות דרכים – לא תמיד יש את מי להאשים

תאונות דרכים – לא תמיד יש את מי להאשים
קרדיט Canva

כלי התחבורה עוזרים לנו להתנייד ממקום למקום ביעילות, בין אם מדובר בתחבורה ציבורית כמו אוטובוס או רכבת ובין אם מדובר בכלי הרכב הפרטי שלנו, שמאפשר לנו להגיע במהירות לעבודה, למשפחה, לטיולים ועוד. עם זאת, ריבוי כלי התחבורה עם השנים והעובדה שהנהג צריך להפעיל מכונה ממונעת, עם המון אפשרויות לתקלות, גרמו גם לריבוי תאונות הדרכים. תאונות דרכים יכולות לקרות לכל אחד ובכל מקום, בין אם הם יהיו הנהגים או הולכי הרגל הזהירים ביותר. תאונות דרכים נגרמות מסיבות שונות – נהיגה בשכרות או תחת השפעת אלכוהול, נהיגה ללא רישיון או ברשלנות, נהג שמשתמש בטלפון הנייד או מבצע פעילויות אחרות שמסיחות את דעתו מהנהיגה, וכן, מצבים שאינם תלויים באף אחד כמו מהמורות בדרכים, ראות מוגבלת או תנאי מזג אוויר שאינם מתאימים לנהיגה. עם עזרתו של עו"ד תאונות דרכים אמנם עדיין ימשיכו לקרות, אך עם זאת, הסיכויים לקבלת פיצוי בגינן יעלה רבות.

כיצד מטפלים בנושא

בתיקים של תאונות דרכים סכום הפיצויים הוא לרוב גבוה ואף גבוה מאוד, כתלות בנזק שנגרם לנפגעים. נזקי גוף, ובעיקר נזקים משמעותיים המובילים לנכות, מזכים בפיצויים גבוהים מאוד. במידה ונגרמה נכות, קבועה או זמנית, או אובדן כושר עבודה בעקבות התאונה, פנייה של עורך דין לביטוח לאומי להגשת תביעה תהווה מקור נוסף של פיצוי כספי אותו ניתן לקבל במקביל לתביעה הראשית. כאשר מגישים תביעה עם סכום פיצויים גבוה, לא כדאי לקחת סיכון ולבצע את העבודה בעצמכם – ישנם גורמים רבים אליהם צריך לפנות על מנת להגיע לסכום הראוי, כמו חברות ביטוח אליהן מגישים תביעה או מומחים רפואיים אליהם צריך לפנות לקבלת חוות דעת, וכן, מסמכים שונים שצריך לאסוף למטרת הוכחת הנזקים.

מדוע חשובה עזרתו של עורך דין?

בגלל הסבכים הרבים בלשון החוק, וכן, המסמכים והגורמים המרובים אליהם צריך לפנות בעת הגשת תביעה לדרישת סעד בגין תאונה, לא כדאי לעבור את הדרך לבד. במידה ואתם זקוקים לעזרתו של עו"ד תאונות דרכים – כלומר, עורך דין מתחום הנזיקין אשר מתמחה בנושא התאונות, שייצג אתכם מול הערכאות המתאימות וידאג לטפל בתיקכם במסירות ובנחישות על מנת להוביל אתכם לקבלת פיצויים מקסימליים, פנו אל עורכת הדין מיטל רובין. עורכת הדין רובין מטפלת מזה שנים רבות בכל תיק ותיק בנושאי תאונות הדרכים ברגישות רבה, תוך מתן יחס אישי אדיב ומהימן, ומספקת ליווי מקצועי ללקוחותיה, הדרכה וייעוץ בכל שלב ושלב בתהליך התביעה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...