Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תכנית "מיפנה" פתח תקווה: תשעה בוגרים חדשים יוצאים לשוק התעסוקה

תכנית "מיפנה" פתח תקווה: תשעה בוגרים חדשים יוצאים לשוק התעסוקה
קרידט: דוברות עיריית פתח תקווה
קרידט: דוברות עיריית פתח תקווה

אירוע הסיום של תכנית "מיפנה" התקיים השבוע בפתח תקווה במעמד ראש העיר, רמי גרינברג, ובוגרי התוכנית.

תכנית "מיפנה" פותחה על ידי ארגון 'בעצמי' כדי להעניק ליווי אישי וקבוצתי לקהלי יעד רבים – גברים ונשים, צעירים ומבוגרים, יהודים וערבים, חילונים, דתיים וחרדים.

התוכנית מציידת אותם בכלים וסיוע שמאפשרים להם להטמיע תהליכי שינוי ולהשתלב בהצלחה בשוק העבודה. מיפנה משמשת בסיס ליוזמות פיתוח חדשות ומיוחדות בתחום התעסוקה, המותאמות לצרכיהם של קהלי היעד ולשותפים לדרך. התוכנית מיושמת בשותפות עם הרשויות המקומיות בהן היא פועלת, ובתמיכתם של גורמים שונים מהמגזר העסקי והפילנתרופי.

את התכנית הנוכחית בפתח תקווה, סיימו 9 צעירים תושבי העיר, בגילאי 20-35. במהלך 12 המפגשים שנערכו במסגרת התכנית הם עיצבו מחדש את היעדים והשאיפות שלהם בעולם התעסוקה. תשעת הבוגרים ממשיכים ללווי פרטני למשך תשעה חודשים נוספים.

"בעצמי", הינו ארגון חברתי, הפועל לצמצום העוני והפערים החברתיים בישראל, על ידי קידום בתעסוקה של אוכלוסיות מודרות ומעוטות הזדמנויות, ומעניק את שירותיו והליווי המקצועי שלו לכל מחפשי העבודה באשר הם.

ראש העיר פתח תקוה, רמי גרינברג: "כחלק מהתפישה החינוכית בעירייה, אנחנו משקיעים רבות בקידום בני הנוער והצעירים בעיר ובעזרת אגף הנוער אנחנו גם רותמים אותם גם לעשייה חיובית וערכית שבאה לידי ביטוי בפעילויות התנדבויות שונות ועוד. לצד זאת, אנחנו נותנים מענים לצרכים שונים בדומה לשיתוף הפעולה עם ארגון 'בעצמי' אשר במסגרתו ניתנים לצעירים כלים מעשיים להכוונה נכונה בתעסוקה. בכך, תכנית "מיפנה" מקנה לצעירים עתיד תעסוקתי ואישי טוב יותר. אני מודה לכל השותפים לפרוייקט החשוב ומברך את בוגרי התכנית היקרים. נמשיך לעמוד לצד הנוער והצעירים בכל נושא כדי שיבליטו את המצויינות שבהם גם בחיים העצמאיים."

גילה הדר, רכזת תכנית מיפנה, פתח תקווה, ארגון בעצמי: " גאה ומתרגשת עם סיומה של סדנת הליווי התעסוקתי של המחזור העשירי בתוכנית 'מיפנה' פתח תקווה. תודה רבה למר רמי גרינברג ראש העיר שותף שלנו לאורך השנים האחרונות בעשייה המשמעותית בתחום התעסוקה בעיר, תודה לאורטל מנהלת מחלקת נוער וצעירים שחושבת יחד איתנו איך לקדם את המענים לצעירים, ולרז מנהל מרכז הצעירים על שותפות מקצועית יום יומיומית בשטח ובפועל. תודה נוספת לשני רכזת 'בטא צעירים' שפתחה את המרכז לקבוצה האחרונה מכל הלב ולבסוף, תודה גדולה לטליה מנחת הקבוצה שברגישות ומקצועיות הובילה את הקבוצה לפתיחות וכנות בתהליך!".

אור אדרי, בוגרת תכנית "מיפנה": "לפני כמה חודשים חיפשתי הכוונה תעסוקתית פה בפתח תקווה, מזל שגוגל הכיר לי את אתר החממה ואת הפרויקט הזה. נפגשתי עם גליה המדהימה ושמעתי ממנה עוד על הפרויקט. עם המון חששות והיסוסים הלכתי על זה. כבר במפגש הראשון הבנתי לאיזה דבר גדול ועוצמת נכנסתי. מפגש ועוד מפגש עזר לי להבין ולהכיר עוד את עצמי, מה אני אוהבת, מה היכולות שלי, במה אני טובה".

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
האגף לגיל הרך יקדם איתור ילדים מעוכבי התפתחות כבר בשלבים מוקדמים
האגף לחינוך הגיל הרך מקדם יוזמה לאיתור ילדים מעוכבי התפתחות...
"שני משפחתי" לאורך אוגוסט במרכז נא לגעת - מגוון חוויות חושיות ייחודיות לכל הגילאים והצגת 'הנסיך הקטן' בשפת הסימנים
להכיר בדרך אחרת את עולמם של אנשים עם מוגבלויות ראייה...
ראש העיר נפגשים עם הספורטאים האולימפיים
ראש העיר רמי גרינברג נפגש היום עם מישה זילברמן שחקן הבדמינטון...
תערוכת "נטיפים של זהב"  מחווה ליצירתו של הצייר גוסטב קלימט
אוצרת : שרה רז בגלריית הציפור הכחולה, פתח תקווה פתיחה חגיגית :...
תיגבור קווים והגברת התדירות והקישוריות - הגעה קלה לרכבת הקלה!
משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, בשיתוף עיריית פתח תקווה...
הבניין שנפגע ברחוב הרצל 74 יוצא לדרך חדשה
היום החלה הריסת הבניין ברחוב הרצל 74 אשר נפגע מרקטה...
האב השכול לתלמידים במאהל הגבורה: "כוח האחדות הוא החשוב ביותר"
"כוח האחדות הוא החשוב ביותר. בנמר שבו היה ישי הי"ד...
סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומפונים מצפון הארץ הגיעו להקרנת בכורה ללהיט החופש הגדול: "גנוב על החיים" – מיניונים הגיעו בחום הגדול לקניון הממוזג: ליאת הר-לב, יניב ביטון, אנה אהרונוב ובנה אדם, השורדת גל רובין עם חמש ילדיה, לירון טנג'י, אמירה בוזגלו ועוד..
שיירה של סלבס, מובילי דעת קהל, כוכבי רשת ומשפחות מפונות...
הפנינג של אהבה ונתינה לזכר חללי חרבות ברזל: 36 צמות למען חולות סרטן
בנות שכבה י' באולפנת אמית ישורון פתח תקווה, בשיתוף פעולה...
התלמידים יצרו תערוכה ברוח המלחמה: 'הודעה נמסרה למשפחה'
תלמידי כיתה י' במגמת יישומים גרפיים בישיבת אמית כפר גנים...