Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

תנו לעורכת הדין ליישר את ההדורים בכל סכסוך משפחתי

תנו לעורכת הדין ליישר את ההדורים בכל סכסוך משפחתי
קרדיט - Canva

מטבען של דברים משפחות מורכבות גם כאשר הכל מתנהל כשורה. בשלב כלשהו בחיים תמיד יכולים הדברים להשתבש  בזוגיות, לאחר צוואה מקפחת, בשל הסכם ממון שאינו הוגן ,בשל מחלוקת על דמי מזונות שהם גבוהים או נמוכים מדי, תלוי את מי שואלים. כיום לא מתייחסים כמובן מאליו למזונות גבוהים כמו פעם ולכן יש יותר הבנה למצבו של אב שמחויב לשלם רק על פי יכולתו ובהתאם לזמני השהות. המצב האידיאלי במחלוקות כאלה הוא כאשר יש לכם עורך דין מזונות שיודע להילחם בשבילכם על גובה דמי המזונות שמתאים לכם לשלם על פי ההכנסות ומבלי להפריע לכם להשתקם בחיים ולהמשיך הלאה. גישה נכונה של עורכת הדין שלכם יכולה לקבוע את הניצחון שלכם בכל צד שתהיו. עורכת הדין אושרית אלאל נלחמת למענכם על הזכויות שלכם בבית המשפט או בבית הדין    הרבני, כדי שתוכלו להתגרש מבלי לוותר על המשך החיים שלכם.

לכל עניין במשפחה יש פתרון

פתרונות משפטיים למצבים רגישים במשפחה יכולים להקל מאוד על החיים אם מי שמנהל אותם הוא עורך דין לענייני משפחה בבאר שבע שיש לו גישה מפשרת ויצירתית. במקום ללבות סכסוכים משפחתיים ולדרדר אותם לערכאות ולמלחמה מיותרת, אפשר לנסות לגשר ולתווך כדי ליישב סכסוך כך שכל הצדדים ירגישו שקיבלו מה שהם זקוקים לו. על מנת לעשות את זה צריך לבוא עם הרבה רצון טוב ומבלי לסרב לשמוע כל מה שמציעים לכם. משפחה, בסופו של דבר, היא הבית שלנו שאנחנו רוצים לשמור עליו ולהמשיך לחיות עם האנשים האלה ללא מתיחות וטינה. לכן, חשוב מאוד גם להתגמש כדי להוכיח נכונות להגיע לפתרון משום שזה יעודד את הצד השני ללכת לקראתכם. בגישה בונה כזאת אפשר להגיע הרבה יותר רחוק מאשר במשפט ממושך ויקר שיגרום רק לעגמת נפש, לכן  חשוב לציין כי בסופו של יום אף בן משפחה לא מנצח באמת לעולם.

להתחיל נכון את הזוגיות

כשבונים זוגיות חדשה אין ספק שצריך להיעזר בכל הלקחים שנלמדו כבר על ידי זוגות אחרים בעידן המודרני ולהכין את עצמכם גם למקרה של מחלוקת ופרידה. היום נהוג יותר לערוך הסכמי ממון או הסכמי חיים משותפים על מנת להגן על הנכסים שצברתם שכוללים הכל – מענייני רכוש וכספים ועד אורח חיים ושאלות בנוגע לגידול הילדים ובאיזה סגנון חיים. כשיש לכם עו"ד הסכם ממון שמבין היטב את המשימה לעומקה ומוצא דרך נכונה להגיע אליכם, ההסכם החוקי והתוקף בבית המשפט יהיה בסיס מצוין לתחילת החיים שלכם יחד. עורכת הדין אושרית אלאל מנסחת לכם הסכמים ששומרים על הזכויות שלכם לשביעות רצונכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מטענים למחשב נייד: חיבור הכוח שלכם לעולם בלתי נגמר של אפשרויות
בעידן הדיגיטלי של ימינו, המחשב הנייד הפך לכלי חיוני לעבודה,...
לאכול טוב ולחסוך כסף: טיפים לקניות בסופרמרקט
אין דבר מספק יותר מארוחה טובה שמכינים לבד ממצרכים שרוכשים,...
מה זה סגנון בוהו ואיך משלבים אותו במרחב הבית
גם אתם מתבלבלים לפעמים בין כל המילים המרתקות שעושות רק...
איפה כדאי להזמין משלוח פירות וירקות?
מי מאיתנו לא רוכש מדי שבוע בשבוע פירות וירקות? פירות...
הנחיות לשמירה על ניקיון דודי קיטור
ריכוזי מלח גבוהים השוקעים בדודי קיטור מובילים להצטברות מהירה של...
נמצאים לפני רכישת דירה? חשוב לעשות את הדברים נכון
רכישת דירה היא חלומם של רבים. אם בעבר כמעט כל...
AHM: מרכז תיקון ושירות הרכב המוביל בירושלים
כשמדובר בטיפול ברכב שלכם, אתם רוצים את המוסך הכי טוב...
היתרונות של מכירת אלומיניום לקונה בתל אביב
הטבות סביבתיות לקניית אלומיניום בתל אביב ולמיחזורו יש יתרונות סביבתיים רבים....
איך להקרין בקלות בכל אירוע את המצגות שלכם?
אתם מכינים מידי פעם מצגות לאירועים שונים? מכינים קטעי וידאו...
הרמת כוסית עם אוכל נהדר
החלטתם לעשות הרמת כוסית בחברה שלכם עם כל העובדים? אם...