Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס

אדום עולה- על הקיר: הוקמה הפועל תל אביב בטיפוס
קרדיט: פרפורמנס רוק

אוהדי הפועל- יש לכם עוד ענף ספורט לעקוב אחריו; מטפסות ומטפסים בכירים יתחרו יחד תחת השם 'הפועל מטפסי תל אביב'; הקמת המועדון היא חלק משילוב תחרויות קבוצתיות בענף ומהלך של מתחמי הטיפוס פרפורמנס רוק לעודד הישגיות עם הפיכתו לספורט אולימפי; במדים האדומים יתחרו אלוף ישראל, סגנית אלופת ישראל ועוד מטפסים זוכי תארים, המאמן יהיה אסף חילי, מהדמויות המקצועיות הבכירות בטיפוס הישראלי

הפועל תל אביב- עכשיו בטיפוס. פרפורמנס רוק, רשת מתחמי הטיפוס המובילה והגדולה בישראל מובילה מהפך בענף הטיפוס- מענף יחדני לשילוב עם תחרות קבוצתית בין מועדונים. הטיפוס הפך לאחרונה לענף אולימפי, ועל מנת לעודד הישגיות ומקצוענות, הוקמו במהלך משותף עם מרכז הפועל 4 מועדונים טיפוס קבוצתיים- הפועל ת"א, הפועל ב"ש, הפועל חיפה והפועל מודיעין. כולם יתאמנו ויתחרו במתחמי הטיפוס המקומיים של פרפורמנס רוק. הקמת המסגרות הקבוצתיות היא חלק ממעבר של הענף מפעילות פנאי אתגרית לספורט אולימפי, כאשר המטרה היא להגביר את התחרותיות והעניין ולהוביל לכך שבאולימפיאדה הבאה, יהיו אלופה ואלוף ישראליים על קיר הטיפוס.

בין ארבעת המועדונים החדשים, הפועל מטפסי תל אביב שקיר הטיפוס הביתי שלה יהיה במידטאון ת"א, מסתמנת כאימפריה מקומית כאשר בין היתר יטפסו במדים האדומים יוני כץ אלוף ישראל בבוגרים ובנוער ועלמה ספיר הלוי סגנית אלופת ישראל בבוגרים שהיא רק בת ה-16. מאמן האדומים יהיה אסף חילי מהדמויות המקצועיות הבכירות בענף שגם מוביל את המעבר לתחרויות קבוצתיות.

בעונת התחרויות שהסתיימה לא מכבר הגיעו מטפסי ומטפסות הפועל תל אביב ל- 3 תארים באליפות בוגרים, 6 תארים באליפויות הנוער ומקום 3 באירופה. מטפס מעניין נוסף שצפוי ללבוש את המדים האדומים יהיה אלכס חזנוב, אלוף ישראל לשעבר שזכה גם במדליית זהב בסבב העולמי ב 2018. חזנוב הוא מהשותפים ברשת מתחמי הטיפוס פרפורמנס רוק ואחד מיוזמי המעבר לתחרויות קבוצתיות.

מתחמי הטיפוס Performance Rock בתל אביב, באר שבע, חיפה ומודיעין מהווים בית למאות ספורטאים וספורטאיות מכל שכבות הגילאים המתאמנים בשיטות שפותחו על ידי צוות מאמנות ומדריכים העוטף אותם. בבית הספר לטיפוס בתל אביב יש כבר היום 300 ילדים וילדות שבעונה הבאה יקבלו מדים אדומים וציוד ממותג של הפועל מטפסי תל אביב. "אנו רוצים להגדיל את החשיפה לענף בישראל וליצור הזדהות וחיבור של דור העתיד והקהל הרחב עם הספורטאים שלנו," הסביר גיא אהרוני, מנכ"ל פרפורמנס רוק. "נגדיל את האטרקטיביות של הענף ונמשוך אליו עוד ילדים וספורטאים, להם נעניק תנאים מיטביים וסביבה תחרותית בכדי להיות מקצועניים. אם עד לא ממזמן טיפוס נחשב כאטרקציה מהנה, עכשיו שהוא הפך לספורט אולימפי, חייבים לבצע את ההתאמות הנדרשות בכדי להפוך אותו לענף הישגי."

"אנחנו מחוללים שינוי רוחבי בענף- מפעילות פנאי לספורט עם אופק התפתחות כספורטאי הישגי," אומר אלכס חזנוב, אלוף ישראל מהפועל מטפסי תל אביב. "הנינג'ה אמנם הייתה דרך מצוינת לחשוף אנשים לענף, עכשיו צריך לנצל את המומנטום ולהקפיץ את הענף כמה צעדים קדימה. ישראל יכולה להפוך למעצמת טיפוס, את המסע לאולימפיאדה הבאה אנחנו מתחילים היום."

קרדיט: פרפורמנס רוק
קרדיט: פרפורמנס רוק

 

 

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
"יום אחד בריא יכול לשנות חיים שלמים" פרויקט חדש - Wellness Day בעמותת קהילת שבט הנובה
עמותת קהילת שבט הנובה, שהוקמה כחלק מיוזמת מפיקי פסטיבל הנובה...
חוזרים לבית הספר: ארוחות ב-25 ש"ח בקניון רננים
קניון רננים יוצא במהלך מיוחד לרגל פתיחת שנת הלימודים ומציע...
תזמינו לי אמבולנס: ערב הוקרה למתנדבי נוער מד"א בפארק הירקון עם הזמרת נועה קירל
מרחב דן של מד"א אירח ערב הוקרה ומסיבת מתגייסים לכ-500...
האם אפשר להפוך את האימון לפעילות מהנה?
אנחנו מצד אחד חיים בעולם בו לכל אחד מאיתנו יש...
בואו לקחת חלק בלחימה - יחד ננצח!
אוגדת ׳דוד׳ היא אוגדה לוחמת חדשה הקמה בימים אלו בצה״ל...
איך תוכלי גם את ליהנות מגוף מעוצב ומחוטב?
יש כמה נושאים שהרבה פעמים מטרידים נשים, ואחד מהם, זו...
מאות תלמידי מועצת מבואות החרמון מפונים מהצפון וילדי כיתות א' – ב' מאור יהודה ובת ים יקבלו ערכות ללימוד אנגלית של הלן דורון
לרגל פתיחת שנת הלימודים החדשה, החברה הישראלית ללימודי השפה אנגלית...
וואלקם טו דה מידל איסט! תפריט חדש המציע מגוון מנות, מגש הצגה לחלוקה וארוחה עסקית צהריים שווה במיוחד!
מידל איסט בסניף מנחם בגין משיק מגוון מנות חדשות שמתאימות...
המדליסטית הדר פרידמן נפגשה אתמול עם ראש העיר רמי גרינברג
הדר פרידמן המדליסטית האולימפית הפתח תקוואית אשר זכתה במדליית הכסף...
"עיר קיבוץ" - תערוכה חדשה של נשות קהילת קיבוץ רעים
העבודות נוצרו בהנחיית איתמר שמשוני ממיזם "עיר מפעל" בשיתוף עמותת...