Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אהבה בצל הקורונה

אהבה בצל הקורונה
אסף ורותם איינהורן | קרדיט: תמונה מאלבום הפרטי

אסף ורותם איינהורן, סטודנטים בתכנית לחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך, הכירו בלימודים. לאחרונה עם היציאה מהסגר השני נישאו בחתונה מצומצמת בהתאם למגבלות הקורונה, שהועברה בשידור חי בפייסבוק .

אסף ורותם איינהורן | קרדיט: תמונה מאלבום הפרטי

חודש מרץ 2020, תחילתו של  הסגר הראשון. אסף ורותם איינהורן, סטודנטים בתוכנית לתואר ראשון בחינוך מוזיקלי ותוכנית מצוינות רג"ב (ראש גדול בהוראה). עוברים לראשונה לגור יחד אחרי שנה של זוגיות.  סוף אוקטובר 2020, ימים ספורים לאחר היציאה מהסגר השני. במסגרת מגבלות הקורונה הם נישאו בחתונה מצומצמת בהשתתפות 20 אורחים בחצר ביתם, שהועברה בשידור חי בפייסבוק ל- 150 חברים, סטודנטים ואנשי סגל ממכללת לוינסקי לחינוך.

"הבנו שלא נוכל לקיים את החתונה כפי שתכננו,  והחלטנו להקדים את החתונה לסוף חודש אוקטובר מייד עם היציאה מהסגר. המשפחות עזרו ותוך ימים ספורים הצלחנו לארגן את החתונה בצורה מצומצמת רק בהשתתפות בני משפחה וחברים קרובים. לא רצינו לוותר על כל החברים והחתונה הועברה באמצעות הזום ובשידור חי בפייסבוק. מבחינתי זה היה אירוע מושלם ומרגש, שיכולנו לארגן לאור הנסיבות", מספרת רותם איינהורן.

אסף ורותם איינהורן | קרדיט צילום טוני בנישו

סיפור אהבתם של אסף (26) ורותם (29) איינהורן החל במסדרונות הפקולטה לחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך. אסף איינהורן: "כשהתחלנו את הלימודים כל אחד מאיתנו היה בזוגיות. כעבור כמה חודשים כל אחד מאיתנו נפרד מבן הזוג, והחל הקשר הרומנטי בננו.  אני נאלצתי לעזוב את הדירה שהתגוררתי בה בתל אביב וביקשתי את עזרתה של רותם במציאת דירה חדשה. במקריות הדירה שמצאתי הייתה ברחוב שרותם התגוררה בו. הקשר בננו התהדק. בהתחלה למדנו שעות רבות יחד והכנו עבודות משותפות, ותוך כמה שבועות הקשר הפך לרומנטי. לפני שמונה חודשים עוד לפני פרוץ מגפת הקורונה החלטנו לגור יחד בפרדס חנה. ובמקריות כמה ימים אחרי שעברנו לגור יחד הוחלט על הסגר הראשון".

ספר על הצעת הנישואין?

"חודש וחצי אחרי שעברנו לגור יחד בשיאו של הסגר הראשון הבנתי מייד שרותם היא האישה של חיי ופשוט הצעתי לה להתחתן והיא מייד הסכימה".

אסף (26) ורותם (29) איינהורן החלו בימים אלו את השנה השלישית של הלימודים בחינוך מוסיקלי במכללת לוינסקי לחינוך. בהתאם להנחיות הקורונה הלימודים השנה נערכים בהוראה מרחוק.

מדוע בחרתם בלימודי הוראה?

אסף אינהורן: "אימא שלי אשת חינוך ועובדת מזה שלושה עשורים בתפקיד בכיר בתחום הפיקוח במשרד החינוך. כבר מגיל צעיר אימא שלי היוותה עבורי השראה לחשיבותו של מקצוע ההוראה ותרומתו של המורה בחינוך ילדי ישראל. לאחר השחרור מהשירות הצבאי השתלבתי בתפקידי הוראה כממלא מקום, והבנתי שזה הייעוד שלי. הבחירה בתחום החינוך המוסיקלי לא הייתה מקרית. אני מוסיקאי. עד לפרוץ הקורונה הופעתי עם שירי רוק ופופ בבתי קפה ובברים ברחבי הארץ. לימודים של חינוך מוסיקלי מהווים עבורי שילוב בין האהבה למקצוע ההוראה ותחום המוסיקה. בשנה השנייה ללימודים התחלתי ללמד מוסיקה בבית ספר יסודי במסגרת לימודי ההתנסות במכללה, והשנה במקביל ללימודים אני מרכז את מגמת המוסיקה בבית ספר שקד ביישוב שדה אליהו באזור בית שאן".

רותם איינהורן: "במהלך חמש שנים של השירות הצבאי שלי עבדתי עם אוכלוסיות מאתגרות. לאחר שנתיים של לימודים בחינוך המיוחד הבנתי שהתחום שאני רוצה להמקצע בו הוא תרפיה במוסיקה. לתחום המוסיקה הגעתי ללא כל רקע, ובמשך שנה שלמה למדתי פיתוח קול ונגינה בפסנתר עם מורה פרטי. אחרי שנה של לימודים במכינה במכללה התחלתי ללמוד בפקולטה לחינוך המוסיקלי".

ספרו על הלימודים במכללה?

אסף איינהורן : "הלימודים מקצועיים, מכינים אותנו לשטח בדגש על יחס אישי מהמרצים ומהסגל המנהלי, שנמצאים תמיד עבורנו ומנסים לסייע בכל דרך"

רותם איינהורן : "המרצים לא רק מעבירים ידע מקצועי, הם באים גם עם המון ניסיון מהשטח. ומבחינתי הם קודם כל קולגות למקצוע, שאותם אנחנו פוגשים  מחוץ לשעות עבודה במקומות עבודה ובפרויקטים מוסיקליים משותפים"

איך עוברים עליכם הלמידה בזום עקב מגבלות הקורונה

אסף איינהורן: : "אני חווה את תחום ההוראה בזום הן כמורה והן כסטודנט. מדובר באתגר מקצועי, שיש בו גם יתרונות. ניתן להשתתף בשיעור מכל מקום והשיעור הופך לאינטראקטיבי באמצעות חלקוה לקבוצות ועבודה פרטנית. אך עדיין חסר הקשר האנושי, שהוא חשוב מאוד הן בקשר שלי כסטודנט מול המרצים ושלי כמורה מול התלמידים"

מה התוכניות לעתיד

אסף איינהורן : "אני שואף להשתלב בעתיד בתפקידי פיקוח בתחום החינוך המוסיקלי ומתכנן בתוך כמה שנים לשוב למכללת לוינסקי לחינוך כמרצה"

רותם איינהורן : "אני מתכננת ללמוד תואר שני בתחום התרפיה המוסיקלית ובמקביל לעבוד כמורה למוסיקה בגני ילדים ובבתי ספר יסודי. בעתיד היותר רחוק אני שואפת לפתוח קליניקה פרטית לטיפול בתרפיה במוסיקה ולהשלים דוקטורט בהתמקדות על הקשר בין ההתפתחות הקוגניטיבית למוסיקה"

האם זה יתרון שאתם עובדים באותו מקצוע?

אסף ורותם איינהורן : "בהחלט יתרון. שנינו שואבים השראה אחד מהשני, ומעבירים בננו מערכי שיעור וכל אחד עושה התאמה לכיתה שהוא מלמד"

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
חוגגים פורים עם המפונים
עובדי עיריית גבעת שמואל, יחד עם ראש העיר, יוסי ברודני,...
לרגל פורים, ענקית ניהול האנרגיה איטון ישראל בשיתוף פעולה עם סניף אקים ישראל ברעננה: איטון תרמו עשרות משלוחי מנות לאנשים עם צרכים מיוחדים
היום (ב', 18.3) עובדי ענקית ניהול האנרגיה העולמית איטון ישראל...
חדש: פיצרייה בר 180 קו ראשון לים
חגיגה אחת גדולה שכולה שמש, מוסיקה, פיצות משובחות, אלכוהול וגולדן...
ממשיכים לנגן, צומחים מחדש: התזמורת הסימפונית הישראלית ראשון לציון תערוך יום פעילות קהילתי-מוזיקלי מיוחד לילדים המפונים ומשפחותיהם ב-Ono music בקריה האקדמית אונו
במטרה לסייע לתלמידי מוסיקה המפונים מביתם לחזור לשגרה מוזיקלית, תערוך...