Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות ביער בן שמן

אטרקציות ביער בן שמן
תמונה באדיבות אקסטרים יער בן שמן

כל מי שגר קרוב לפארק, שמורת טבע או יער גדול, יכול להרגיש את עצמו בר מזל. אין דבר יותר מהנה, משחרר ונעים מלפתוח את העיניים בבוקר ולראות את חיק הטבע במרחק נגיעה או לצאת מהבית ובמרחק הליכה או נסיעה סביר להגיע אל מקום שכולו ירוק, הרחק מהאספלט ומהעומס של העיר. 

אחד המקומות שעונים להגדרה הזאת, ללא צל של ספק, הוא יער בן שמן. מעבר לעובדה שמדובר באחד היערות הגדולים בישראל (21 אלף דונם), והוא נמצא באזור המרכז-שפלה, קרוב ליישובים רבים, הרי שהוא גם מציע מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה. 

במאמר זה אנחנו נציג 4 אטרקציות ייחודיות שכל אחד יכול ליהנות מהן, ברוב שעות היממה, וכמעט בכל תנאי מזג אוויר. חלק מהאטרקציות יכולות להתאים לקבוצות וחלק יכולות להתאים גם לבודדים. 

תמונה באדיבות אקסטרים יער בן שמן

אטרקציות מובילות ביער בן שמן

מסלולי ריצה/אופניים/הליכה – אחת האטרקציות הפופולאריות של יער בן שמן, הם המסלולים הרבים שיש בו, המאפשרים לכל מי שאוהב לרוץ בשטח, לבד או בקבוצה, לרכב על אופני שטח או אפילו לעשות הליכות בטבע, יכול ליהנות מהם. 

מי שמגיע ליער בן שמן מוקדם בבוקר, בפרט בסופשבוע, יכול למצוא שם קבוצות גדולות של רצים ורוכבים אשר מבצעים שם אימונים. מעבר לעובדה שמדובר ביער הממוקם מרחק נסיעה סביר מתל אביב, מודיעין, ירושלים ואזור השפלה, הרי שהיתרון הבולט של היער הוא, העובדה שהמסלולים פחות או יותר מסודרים, וכן הם מגוונים. אפשר למצוא בקלות מסלולים המתאימים לאימוני עליות וכן מסלולים מישוריים. 

פיקניק ביער בן שמן – ברחבי היער אפשר למצוא אינספור מקומות בהם ניתן לערוך פיקניקים משפחתיים או אחרים. בחלק מהמקומות יש שולחנות מסודרים ונקודות תצפית המאפשרות ליהנות מהנוף מסביב. בחלק מהמקומות אפשר למצוא שטחים בהם ניתן לשבת על האדמה וליהנות מפיקניק איכותי. 

חשוב לציין, אפשר להיכנס אל תוך היער עם הרכב ולחנות אותו לא רחוק מאותם אזורים בהם רוצים לערוך פיקניק. מאחר ומדובר ביער גדול ומפותל, רצוי מאוד לשים וייז, ולדעת בדיוק לאן רוצים להגיע ואיך אפשר לחזור מאותה נקודה אל הכביש הראשי. 

אקסטרים יער בן שמן  – אחת האטרקציות המובילות ביער, הוא מתחם האטרקציות של אקסטרים יער בן שמן. מדובר על מתחם הכולל בין היתר משחקי פיינטבול, לייזר טאג, סדנאות ODT שנערכות בו וכן באזורים נוספים ביער. כמו כן, החברה מספקת שירותי טיולי איזי ריידר ואופניים במסלולים שונים ביער, יחד עם מדריך מקצועי וכלי רכיבה מותאמים. 

האטרקציות המוצעות במתחם יכולות להתאים למשפחות, ארגונים, חברות, עמותות, תנועות נוער, בתי ספר ועוד. כל מה שצריך לעשות זה ליצור קשר עם צוות המתחם ולהזמין את האטרקציה הרלוונטית עבורכם. ניתן גם להזמין שירותי קייטרינג ולערוך לפני הפעילויות או ביניהן, ארוחת בוקר/צהריים למשתתפים השונים. 

טיולי גיפ'ים 4X4 – מי שיש לו ג'יפ ארבע על ארבע או מעוניין ליהנות מטיול מסוג זה, יכול למצוא ביער בן שמן הרבה מאוד מסלולים המתאימים לכך. בין אם מדובר על מסלולים מסומנים, רגילים, ובין אם מדובר על מסלולים מאתגרים וקשים. 

חשוב כמובן לשים לב למועד היציאה לטיול ולתנאי מזג האוויר, שכן בחורף ייתכן מאוד שיווצרו שלוליות אשר עלולות להפוך את הנסיעה להרבה יותר מאתגרת וקשה. 

ניתן לשלב כמובן בין האטרקציות השונות, למשל, לעשות מסלול מסוים עם ג'יפ ארבע על ארבע, כשהאופניים נמצאים על הרכב, ומנקודה מסוימת להתחיל ברכיבה בשטח. כך יוצרים יום מאתגר, מלא באטרקציות ובחוויות שונות, המשלבות יתרונות שונים הקיימים ביער. 

 

המאמר באדיבות אריאל בריל פרסום עסקים באינטרנט

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
לא רק למטבח- נירוסטה כמו שעוד לא הכרתם
תחום הבנייה והייצור, בין תחומים רבים אחרים, עושים שימוש נרחב...
איך שומרים על סטריליות בשטח?
אם בעידן טרום קורונה היינו צריכים להסביר לילדינו מדוע האחות...
מתעוררת מחלוקת בתוך המשפחה? אל תנהלו את הדברים לבד
משפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה ביותר עבור כל אחד. זוהי...
עיצוב פנים בסגנון מודרני
עיצוב פנים בסגנון מודרני
הבית הוא לא "רק" המקום הבטוח עבור כולנו, אלא גם...
לשון הרע מאחורי המקלדת- איך מתמודדים?
האינטרנט עשה מהפך אמיתי בעולם בכל תחומי החיים, כשהרשתות החברתיות...
חובותיכם גדולים מיכולתכם לשלם? יש מה לעשות
יוקר המחיה, הריביות המזנקות ובכלל תנאים של חוסר יציבות כלכלית...
מינרלים- הקוסם הסודי לעור ושיער מושלמים
טיפול בפיגמנטציה הוא אחד מענפי הקוסמטיקה הנפוצים והשכיחים ביותר בעולם,...
איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי...
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....