Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אטרקציות לחופש הגדול בתל אביב

אטרקציות לחופש הגדול בתל אביב

יולי-אוגוסט קרובים מתמיד, מה שאומר שהילדים יוצאים אל החופש הגדול ועתידים לבלות לא מעט זמן בבית. לצד הצפייה בטלוויזיה, המשחקים עם החברים ועבודות היצירה, יש לא מעט אטרקציות שמחכות לכם ברחבי תל אביב והסביבה. מה עושים עם הילדים בקיץ 2019? ריכזנו בעבורכם כמה אטרקציות מומלצות במיוחד!

אטרקציות לחופש הגדול בתל אביב

טיולי טבע

חובבי הטבע, וודאי ישמחו לבלות את ימי החופשה בטיולי טבע מהנים שמתאימים לכל המשפחה. בקרבת תל אביב, יש לא מעט מקומות נהדרים שניתן להגיע אליהם, כמו שמורת יקום, גני הטבע בפארק הירקון, מערות אפקה, עמק גלילות ועוד. כידוע, ישנה מצוקת חנייה בתל אביב, וכדי שתוכלו לטייל מבלי להזיז את הרכב מהחנייה, כדאי לברר על  השכרת רכב, כך תוכלו לנסוע לטיול ולהשיב את הרכב חזרה לסוכנות (וכמובן להימנע מחיפושי חנייה מפרכים).

פארק נינג'ה ישראל

מי שצפה בתוכנית "נינג'ה ישראל" ששודרה השנה, וודאי הספיק לחלום כיצד הוא מצליח לעבור את מסלול המכשולים. ובכן, זה אפשרי! בחודש אוגוסט (2019) פארק נינג'ה ישראל מגיע לתל אביב, כשניתן לרכוש כרטיסים מבעוד מועד ולנסות לצלוח את מסלול המכשולים המאתגר. בין המתקנים תמצאו צינור טבעות, קיר מעוקל, קורה מתהפכת ועוד. כמו כן, יש במקום גם ג'ימבורי לילדים קטנים, כך שבהחלט ניתן להגיע עם כל המשפחה. אפשר לרכוש כרטיס בודד (מוזל יותר במכירה המוקדמת) או כרטיס משפחתי לארבע נפשות, כך או כך, מדובר בחוויה נפלאה בעבור הילדים, והזדמנות מצוינת להרגיש כמו נינג'ה ליום אחד.

תערוכה שלמה של… לגו!

THE ART OF THE BRICK היא תערוכת לגו ייחודית של נת'ן סוואיה, ולמרות שאינה מתקיימת בתל אביב, היא נערכת בחולון (היכל טוטו) – מרחק נסיעה קצר מהעיר הגדולה. בתערוכה תוכלו ליהנות משלל מיצגים מרהיבים ופסלים עשויי קוביות לגו במגוון רחב של צבעים, כשבמקום כמובן ישנה פינת יצירה ומתחם משחקים לילדים.

בילוי משפחתי בים

חופי הים של תל אביב הם ללא ספק חופים נהדרים, כשניתן לטייל לאורך הטיילת, וליהנות מבריזה קלילה שמגיעה מכיוון הים. תוכלו לערוך פיקניק משפחתי על החוף, כשמומלץ להגיע בשעות הבוקר המוקדמות, כשהחופים עדיין לא מלאים. כך תוכלו ליהנות מזמן איכות משותף, לטבול במי הים, לבנות ארמונות בחול ולהעביר את היום על הצד הטוב ביותר. אפשר להגיע אל חוף הצוק, חוף פרישמן, חוף נורדאו (המיועד לדתיים), חוף גורדון, חוף הילטון וכו'.

חדרי בריחה

תל אביב עשירה בחדרי בריחה מסוגים שונים, כשחלק מהחדרים הללו מתאימים לבילוי עם הילדים. הקונספט של חדרי הבריחה כבש את העולם, ובשנים האחרונות חדרי הבריחה הפכו לאטרקציה פופולארית במיוחד. כל חדר מאופיין בסיפור עלילתי שונה, כשהמטרה היא אותה מטרה: להצליח לצאת מהחדר בשעה אחת, תוך פיצוח חידות חשיבה והגיון.

תל אביב מכילה מגוון רחב של אטרקציות לילדים, כך שיש לא מעט פעילויות שיעסיקו את הילדים בחופש הגדול. בחרו את האטרקציות המועדפות עליכם, ונסו לתכנן לו"ז עבור החופשה, כך ניתן להיערך לפעילויות מבעוד מועד. חופשה נעימה!

 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
הפסיכיאטר נגד הפסיכיאטר- התמכרות לתרופות
בשונה מספת הפסיכולוג המיועדת לשיחות וטיפולים באמצעות עבודה בין אישית...
אלופי הפאי: תלמידי אמית בר אילן פ"ת
במסגרת תחרות יום הפאי שקיימה רשת אמית, בהשתתפות תלמידי רשת...
לקראת חג החירות – סיפורו של מור שלמרות האתגרים האישיים והמקצועיים הצליח להגשים חלומות
מור , בן 43 מהעיר חולון, מתמודד עם חרדה שהתפרצה...
פסח 2024 במלון קרלטון תל אביב - זוכה פרס המלון הטוב ביותר בישראל על פי WTA העולמית
מלון קרלטון תל אביב זכה בתואר המלון הטוב ביותר בישראל...
מה התעריף של עורך דין לביטוח לאומי והאם זה משתלם?
המוסד לביטוח לאומי משלם מדי חודש קצבאות בסך של כ-10...
בכל זוגיות טובה אפשר להעמיק עוד
שני אנשים זרים נפגשים, מתאהבים, לומדים להכיר אחד את השני,...
החשיבות של גינוי ענן לעסק שלכם
אתם מנהלים את אותו עסק כבר לא מעט שנים, אך...
5 טעויות נפוצות בעסקת טרייד-אין לרכב
הרכב החדש כבר עוד דקה אצלכם ביד, ועכשיו רק נשאר...
על החשיבות מאחורי אימות צוואות ע"י נוטריון
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, צוואה היא אחד מהדברים הרגישים...
למי כדאי לרכוש ביטוח צד ג' לרכב – ומהם הסעיפים החשובים שכדאי לבדוק?
ביטוח צד ג' יכול לספק הגנה מפני הוצאות כבדות לפיצוי...