Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לבחור גימבל?

איך לבחור גימבל?
מקור dji-store.co.il

אחד האלמנטים החשובים ביותר במוצרי צילום למיניהם, הוא מייצב התמונה שמיושם בהם. בעוד במצלמות דיגיטליות סטנדרטיות ייצוב התמונה מתבצע בצורה אלקטרונית בלבד, הרי שבימינו ניתן לרכוש מייצבי תנועה אלקטרו-מכאניים אשר מכונים גימבלים, שמשתמשים במנועים רגישים וחיישנים שונים על מנת לתקן את הרעידות הנוצרות מאחיזת המצלמה או השימוש בה בפעילויות שונות. התוצאה הסופית היא "צילום רחף", אלגנטי, נקי ואיכותי ללא "מריחות". מעוניינים לרכוש גימבל ולא יודעים במה לבחור? להלן סקירה מקוצרת שתעשה לכם סדר בעניין.

איך לבחור גימבל?
מקור dji-store.co.il

מצלמה שהיא גימבל בעצמה

האפשרות הבסיסית ביותר הינה רכישת מצלמה שנישאת על גבי גימבל מובנה. דוגמא לכך היא ה- OSMO POCKET מבית DJI, מצלמה זעירה שנישאת על גבי גימבל קטן אבל חכם ואיכותי במיוחד. את הגימבל הזה ניתן להכניס לכיס, הוא כולל מערכת קירור פנימית שקטה ומגיע עם פיצ'ר "אקטיב-קונטרול" שמאפשר לבצע מעקב אחר דמויות באופן אוטומטי. אלמנט זה, למרות מימדיו הזעירים הינו איכותי ביותר ומאפשר לבעליו לבצע עריכות של הסירטונים המופקים בו במקום ולהעלותם לרשתות החברתיות בקלות.

גימבלים לסמארטפונים

הטלפונים החכמים של ימינו הינם בעלי יכולות צילום פנטסטיות. עם מגה פיקסלים רבים של איכות, אפשרות לצילום פנורמי, וידאו משובח, חיישני תנועה ועוד. אלא שמייצבי התמונה בסמארטפונים הינם אלקטרוניים בלבד ועל כן אינם יכולים לספק את התנועות המכאניות של גימבל איכותי. OSMO MOBILE הוא דוגמא טובה לגימבל שכזה והוא למעשה אוחז את הסלולר שלכם ומייצב את התמונה באמצעות תזוזות מכאניות ושיפור ייצוב אופטי על ידי חיישנים שונים. כך ניתן להפוך את הסמארטפון למצלמה איכותית ביותר שתפיק צילומי וידאו מרהיבים כאילו מדובר במצלמה מקצועית של ממש. היתרון בגימבל שכזה הוא המחיר הנמוך שמסתכם במאות שקלים בלבד, יכולות מתקדמות דרך האפליקציה הייעודית שעל גבי הסמארטפון וארגונומיה מושלמת משום שמדובר בנשיאה של משקל מאוד נמוך (גימבל + סלולר).

גימבלים למצלמות מקצועיות

רכשתם מצלמה מקצועית של ממש ואתם מעוניינים להשיג באמצעותה את הצילומים והסרטונים האיכותיים ביותר שרק אפשר? אתם חייבים לשדרג אותה עם גימבל איכותי. אלא שלא כל הגימבלים מתאימים לכל סוגי המצלמות ולכן חשוב מאוד לבחור את מייצב התמונה בהתאם לטכנולוגיית המצלמה ולאחר מכן לפי התאמה למותג. למשל, RONIN SC מתאים לרוב מותגי המצלמות אך הוא מיועד לעבודה עם מצלמות חסרות מראה (Mirrorless). RONIN S לעומת זאת מתאים לרוב רובן של מצלמות ה- DSLR. יש לציין כי מותג ה- RONIN נבנה בצורה כזו שהוא חסר גלגול קדמי של המצלמה (מה שקיים בגימבלים של מותגי חברות אחרות). משמעות הדבר היא שטווח התנועה של הגימבלים הללו הינו גדול ביותר ושדה הראייה של המצלמה נשאר תמיד פתוח ונקי.

DJI-STORE – המקום לרכוש בו גימבלים איכותיים ביותר

את כל סוגי הגימבלים שציינו תוכלו למצוא באתר DJI-STORE, היבואנית הרשמית של חברת DJI הסינית. זה המקום לרכוש בו גימבל איכותי, כזה שמצוייד במנוע משוכלל שאף מסוגל לבצע מעקב וייצוב תמונה גם במהירויות גבוהות ושינויי כיוון פתאומיים. צוות האתר ישמח לתת לכם מענה וייעוץ מקיף, להציע לכם מבצעים משתלמים ומוצרים נוספים מבית DJI, דוגמת רחפנים, מצלמות אקסטרים ועוד. צרו עימנו קשר ותקבלו את כל הפרטים.

מאמר זה נכתב על ידי חברת DJI, אנו חברה עולמית המובילה בפיתוח וייצור טכנולוגיית צילום חדשנת לשימוש פרטי ומסחרית. החברה נוסדה ומנוהלת ע”י אנשים בעלי תשוקה לצילום ומומחים לטכנולוגיית בקרת טיסה וייצוב מצלמות. כיום החברה פועלת בצפון אמריקה, אירופה ואסיה עם יותר מ 100 מדינות. מוצרי DJI משמשים בכל רחבי העולם עבור סרטים / צבא / צילום / כיבוי אש / פרסום / בנייה / חקלאות ועוד תעשיות רבות.

בין מוצרינו תוכלו למצוא: מצלמות אקסטרים, רחפנים למגוון צרכים, מייצבים למצלמות ושלל אביזרים נלווים לכל רמות הצילום‫.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...