Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?

איך לדאוג לחיים נוחים לאנשים בגיל השלישי?
קרדיט Canva

ישנם קשישים המעדיפים להישאר לגור בביתם ולהיות מטופלים על ידי מטפלים סיעודיים שמשגיחים עליהם. עם זאת, יש קשישים שמצבם מורה שיהיה עדיף לשכן אותם בבית אבות מפאת מצבם הרפואי, הנפשי, החברתי ועוד. כדי להבין האם כדאי למקם את קרוב משפחתכם הקשיש בבית אבות סיעודי, עליכם להכיר את תנאי המגורים מראש. זה יאפשר לכם לקבל את ההחלטה הנכונה. בית אבות יכול להיות באמת האיכותי והאמין ביותר, אם יש לו מוניטין ללא דופי, אז לקשיש בהחלט יהיה שם יותר נוח מאשר בבית. כמו כן, לרוב ישנם הבדלים בין בית אבות פרטי לציבורי – בתי אבות פרטיים מספקים שירותי אירוח וטיפול במלואם וברמה גבוהה.

היתרונות של בתי אבות סיעודיים פרטיים

בית אבות גריאטרי פרטי נועד לטפל ולספק שירותים מוסמכים מסוגים שונים, וכן, ליצור את התנאים הנוחים ביותר לקשישים. אם אינכם יכולים לטפל בעצמכם בקרוב המשפחה הקשיש או למקם אותו בחלל המגורים שלכם, אז פתרון טוב יהיה מוסד מסוג זה. מטבע הדברים, זה עולה סכום מסוים, אבל אתם מקבלים לא רק טיפול באהובים, אלא גם שקט נפשי לעצמכם – אתם יכולים להיות בטוחים לחלוטין שהאנשים האהובים שלכם יהיו בידיים טובות. בכל בוקר קשיש בבית אבות מתעורר בביטחון שיהיה לו יום מעניין בחברת אנשים טובים. הם לא יצטרכו לרדת לפארק הקרוב לספסל, ולחכות שמישהו ייצא אליהם. ובחורף, מפגשים כאלה הם בלתי אפשריים לחלוטין. בחורף רוב האנשים בגיל השלישי נמצאים לבד בבית  – אפשרות זו אינה מתרחשת בבית אבות. בית אבות מספק טיפול נאות וחיים נוחים לקרוב משפחתכם הקשיש. לאורחים מוצעים מגוון פעילויות פנאי.

בית האבות המתאים ביותר

בבחירת בית אבות יש להסתכל על המקצועיות של הצוות – לבדוק איזה רופאים מומחים עובדים שם והאם יש טיפולים שונים שמתאימים לקשיש שאתם משכנים בו בדיוק. האם ניתן לקבל טיפול לאחר מצבים קיצוניים כמו אירוע מוחי. שימו לב גם לבניין עצמו – פתחי הדלת צריכים להיות רחבים, לא צריכים להיות ספים גבוהים ואריחים חלקלקים. עדיף שתהיה מערכת תקשורת בין האורח לצוות. למטופלים מרותקים למיטה, עדיף לבחור בבית אבות שיש בו מיטות פונקציונליות ומזרונים נגד דקוביטוס. למציאת חברות סיעוד בצפון, במרכז, בדרום ובכל רחבי הארץ, כמו גם לבחירת בית אבות שהכי יתאים לצרכים שלכם ושל קרוב משפחתכם הקשיש, צוות בית להורים יעזור לכם בבחירת השירות המתאים בדיוק.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
מה זה פנסיה ואיך מתכוננים לקראתה?
שמירה על אורח חיים רגיל ורמת ההכנסה בפנסיה הופכת כמעט...
עוסק מורשה מול עוסק פטור
פותחים עסק חדש? בוודאי שאלתם את עצמכם מהיכן מתחילים. פתיחת...
תיקון תנורים - תותי תיקונים
תיקון תנורים מתבצע עבור אנשים פרטיים, גופים עסקיים וציבוריים ועוד....
הפנינג פורים בקניון עופר: אירוע מרהיב בהפקת אסף משיח
הפנינג פורים בקניון עופר בחדרה - אירוע שנראה כמו מדע...
מערכת כריזה
מערכת כריזה
עסקים או ארגונים גדולים בדרך כלל יושבים בתוך מבנים רחבי...
טיפוח גינה ביתית בקלי קלות
יש לכם חצר פרטית? למה שלא תיהנו מאווירה של טבע...
מכונות תפירה תעשייתיות: חדשנות ויעילות בעידן המודרני
מכונות תפירה תעשייתיות משמשות אותנו עבור מגוון רחב מאוד של...
עברתם תאונת דרכים? אל תוותרו על מה שמגיע לכם
תאונת דרכים היא סיטואציה לא קלה, במיוחד אם היא כוללת...
אילו אמצעים טכנולוגיים מסייעים בחקירות?
הדרך שבה חוקרים פרטיים מבצעים פעולות חקירה, השתנתה לבלי היכר...
טיפים יעילים למניעת כניסת עכברים לבית: שמירה על סביבה נקייה ומגוננת
עכברים הם אורחים לא רצויים העלולים לגרום נזק רב לרכוש...