Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך להתלבש כמו ג'יימס בונד – 10 כללים

איך להתלבש כמו ג'יימס בונד – 10 כללים
מקור pixabay

ג'יימס בונד הוא אחד הדמויות הבדיוניות הנערצות ביותר בעולם. טיפוס המרגל החשאי שלא מתרגש מדבר, מציל את העולם וזוכה תמיד בבחורה – הוא מודל לחיקוי עבור רבים (בצדק או שלא בצדק). סגנון הלבוש שלו הוא מושא להערצה, אך בהחלט לא משהו שקל לחקות וליישם אצל כל אחד.

איך להתלבש כמו ג'יימס בונד - 10 כללים
מקור pixabay

מצד אחד, ג'יימס בונד לובש חליפות יקרות ולא חוסך בהוצאות כשמדובר בעצמו. מצד שני, לא כל חליפת ג'יימס בונד תיראה מצוין על כל אחד. אז מה עושים אם בכל זאת רוצים להתלבש כמו הסוכן החשאי הנערץ ביותר בעולם? פשוט מאוד, ניצמד למספר כללי אצבע שמהווים את הבסיס למלתחה הג'יימס בונדית; זאת במקום לנסות לחקות את סגנונו בצורה מלאה.

אופנת יוסי בן נון לגבר מציעה 10 כללים, שיעזרו לכם להתלבש ולהיראות כמו ג'יימס בונד.

  1. מכבד את העוצמה הטמונה בבגד

אין ספק שבונד הוא דמות עוצמתית שנוטה יותר למעשים מאשר למילים. בתוך כך הלבוש שהוא בוחר לעצמו מהווה חלק חשוב ממנו, ומהצורה בה הוא נתפש על ידי אחרים.

לדוגמה, בסרט "קזינו רויאל" משנת 2006 – בונד מתחיל עם לבוש מאוד בסיסי, ורק לקראת סצנות הסיום הוא מתעטף בחליפות יוקרתיות. חליפות אלו משמשות עדות להבנתו את הכוח האמיתי הטמון בבגד; כוח שמאפשר לו להקרין החוצה את מי שהוא – אדם סמכותי שדורש כבוד.

  1. יודע בדיוק מה מתאים לו

ג'יימס בונד תמיד יודע מה הוא רוצה ומה מתאים לו, וזה ניכר גם בבגדים שהוא לובש. הוא מצפה שהבגד ישמש גם ככלי פונקציונלי ולא רק אופנתי, ולכן לא מאפשר לעצמו להידרדר ללבוש זול או לחיקויים. מעבר לכך הוא מקפיד גם על מנעד צבעים מצומצם בבגדיו, ששומר על מראה מאוד מסוים המהווה למעשה חתימה אישית שלו.

  1. סגנון שלא מאפיל על האדם

אנחנו אמורים ללבוש את הבגדים – ולא הבגדים אמורים ללבוש אותנו. אומנם הבגד עושה את האדם, כמאמר המשפט הידוע, אבל ג'יימס בונד לעולם לא ילבש משהו צעקני מדי שיאפיל על קיומו שלו. צבעים סולידיים, חולצות בהירות, דגמים עדינים – כל אלו תורמים לדמותו הייחודית, ובכוונה לא משדרים צעקניות.

  1. מתחדש אבל שומר על קלאסיקה

האופנה משתנה ומתחדשת בתדירות גבוהה, בעיקר בחלוף העשורים; אבל כל דמות של בונד הצליחה לנוע עם הזרם ובמקביל לשמור על אלגנטיות וקלאסיות על זמנית – אם זו החליפה הבסיסית, אם זה באמצעות הצבעים וכן הלאה.

מצד שני, אתם ממש לא חייבים להיצמד לפלטת הצבעים של בונד כדי להיראות טוב. אפשר לגוון ולשחק בצבעים ובדגמים, מבלי להיראות כאילו התאמצתם יותר מדי. וזה בדיוק מה שג'יימס בונד משדר – אלגנטיות ללא מאמץ.

  1. פונקציונליות ואלגנטיות במקביל

בונד הוא פעלתן חסר מנוחה, שנע ונד בין מרדף אחד לשני – וכל זה כשהוא לובש (כמעט תמיד) חליפה מסוג כזה או אחר. החליפות של בונד תמיד מותאמות לסיטואציות העתידיות בהן הוא עלול להיתקל, בלי לוותר על מילימטר של אלגנטיות.

  1. שובר את החוקים

מאז שנות ה-60 בונד נוהג לשבור פה ושם את חוקי האופנה – וזאת רק מכיוון שהוא מכיר אותם במלואם ויכול להרשות לעצמו לשחק איתם. לדוגמה, דניאל קרייג לובש חליפת שלושה חלקים (עם וסט), אבל גם עם חגורה… לא בדיוק מהלך שנהוג לבצע בקרב מביני דבר, אבל על בונד זה נראה נהדר וחסר מאמץ.

  1. מתלבש בדיוק לאירוע

אין שום ספק שבונד יודע להתלבש היטב, בין אם זה טוקסידו לאירועים הנכונים; חליפה כאשר הוא מגיע לעבודה ואפילו ג'קט ומגפיים כאשר זה נדרש. הבנת הסיטואציה בשילוב האופי, מביאים לבחירת הלבוש הנכונה.

  1. בסיסי זה הכי

חליפה כהה, חולצה לבנה ועניבה צרה וארוכה; דברים מהסוג הזה תמיד ייראו מעולה, כי הם מהווים את הבסיס ללבוש מכובד ואלגנטי. האלמנטים הללו היו על זמניים כבר לפני עשורים רבים, וככל הנראה ימשיכו להיות כאלה גם בעתיד הנראה לעין. בונד יודע זאת ומנצל זאת היטב.

  1. ג'קט תמיד מנצח

לא משנה מה יש מתחת, כי ברגע שלובשים ג'קט – הכול מתאחד ומתאחה לכדי דמות אחת ברורה. זה יכול להיות מקטורן מחויט, בלייזר או אפילו ג'קט עור או ג'ינס. הכיסוי העליון נותן כאן עבודה ומהווה השלמה למראה הג'יימס בונדי.

  1. החליפה במרכז

בעידן שבו לבישת חליפה לעבודה (בחו"ל) נעלמת והולכת מהעולם, ג'יימס בונד בוחר ללבוש חליפה גם בסרטי שנות האלפיים. הוא בוחר ללבוש חליפה כי היא משדרת ללא מאמץ את כל מה שדרוש לו כדי לתפקד בעולם שלו – גבריות, סמכות וכוח. 

כולנו רוצים להיראות במיטבנו בלי לוותר על נוחות וביטחון עצמי, וג'יימס בונד עושה זאת בהצלחה כבר 60 שנה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...