Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך לחסוך כסף על תיקון תריסים בתל אביב?

איך לחסוך כסף על תיקון תריסים בתל אביב?
קרדיט freepik

התריסים החשמליים מקלים על חיינו באופן משמעותי. בלחיצת כפתור אחת באפשרותנו לווסת את כמויות האור והאוויר בבית, וזאת מבלי שהפעלנו מאמץ רב. אבל מה קורה כאשר התריסים החשמליים אינם פועלים כראוי? כשהתריס נתקע או אינו עולה או יורד כמו שצריך, אנו בבעיה גדולה, בייחוד אם התריס החשמלי הוא שמפריד בינינו לבין הגינה שלנו. מכיוון שרק איש מקצוע יכול לגעת בתריסים שלנו, חשוב לקרוא למתקן תריסים במהירות.

איך לחסוך כסף על תיקון תריסים בתל אביב?
קרדיט freepik

כך תוכלו לחסוך כסף על תיקון תריסים

כשהתריס החשמלי מתקלקל, אנו לא תמיד ממהרים להזמין את הטכנאי מחשש שנצטרך להוציא כסף. שירותי תיקון תריסים חשמליים תל אביב אכן עולים כסף, אבל זה לא אומר שאי אפשר לחסוך כסף על תיקון. קבלו את כל הטיפים שיעזרו לכם לתקן את התריסים מבלי לעשות חור בכיס:

  1. אל תנסו לתקן את התריס החשמלי לבד.

זה אולי נשמע כמו פרדוקס, שהרי אם תתקנו את התריסים החשמליים לבד, בעצם תחסכו בכסף, לא? ובכן, זה לא באמת עובד כך. המנגנון החשמלי של התריס הוא מורכב ורק מי שעבר הכשרה מיוחדת יכול לגעת בו. לפיכך, אם תנסו לתקן את התריס באופן עצמאי, סביר להניח שרק תגרמו ליותר נזק ולא תתקנו דבר. מעבר לכך, אולי אפילו תצטרכו לשלם יותר לטכנאי על תיקון התריסים לאחר הנזק שנגרם. אז כשיש ספק, אין ספק – אם אתם לא יודעים מה לעשות, קיראו לטכנאי תריסים מקצועי.

  1. הזמינו טכנאי שאתם סומכים עליו.

למרבה הצער, גם בתחום תיקון התריסים קיימים טכנאים בלתי מקצועיים המנצלים את חוסר הידע של הלקוח בתחום, מבצעים תיקון בלתי מקצועי, גובים מחירים אסטרונומיים ובסופו של דבר לא מתקנים דבר. מסיבה זו, לא מומלץ להזמין את הטכנאי הראשון שאתם שומעים עליו. בצעו בדיקה מדוקדקת יותר, בדקו אם היו תלונות על הטכנאי בעבר, איספו המלצות ורק לאחר שאתם בטוחים במאה אחוזים במקצועיותו של הטכנאי, הזמינו אותו כדי לתקן את התריסים. טכנאי מקצועי תמיד יגיד לכם את האמת, יגבה מחיר הוגן, יספק לכם פירוט של כל התיקונים שבוצעו לצד חשבונית מסודרת.

  1. הכינו את הטכנאי לקראת התקלה.

אם אתם רוצים לחסוך את זמן התיקון, תוכלו להכין את הטכנאי עוד בטלפון לקראת התקלה המחכה לו. אם מדובר בטכנאי מנוסה ומקצועי, הוא ידאג לשאול אתכם לגבי מהות התקלה. מומלץ לתאר את התקלה לפרטי פרטים ואף לספק תמונות שיעזרו לו להמחיש את חומרת הבעיה. טכנאי שיש לו ניסיון רב בתחום, יוכל לזהות את התקלה מראש. עם זאת, הוא גם ידאג לבדוק היטב את הדברים כשיגיע אליכם.

  1. האם הטכנאי מספק אחריות על העבודה שהוא מבצע?

טכנאים מקצועיים רבים מספקים תעודת אחריות על העבודה שהם מבצעים. כך שאתם יכולים לקרוא להם שוב ברגע שיש בעיה עם התריס. כמובן, כדאי להביא בחשבון שתעודת אחריות עשויה לעלות מעט יותר ולשקול את כדאיותה.

  1. מזמינים טכנאי קרוב לבית.

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף על טכנאי תריסים היא פשוט להזמין טכנאי קרוב לאזור המגורים שלכם. כך שאם אתם גרים באזור המרכז, כדאי להזמין תיקון תריסים תל אביב.

לסיכום, אלה היו כמה טיפים משמעותיים שיכולים לסייע לכם למצוא את הטכנאי הנכון וגם לחסוך כסף. חשוב לציין שאם מבצעים את כל הבדיקות הנדרשות על הטכנאי וגם אוספים כמה המלצות, אפשר בהחלט לצאת בזול לאחר תיקון תריסים. והעיקר, לאחר שהטכנאי מבצע את עבודתו נאמנה, אתם מוזמנים ליהנות שוב מתריס נוח ומתאים לשימוש הביתי.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...