Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך למצוא את ביטוח הנסיעות המומלץ ביותר?

איך למצוא את ביטוח הנסיעות המומלץ ביותר?
קרדיט freepik

כל אדם יודע שטיפול רפואי בישראל לא עולה כסף או שעולה סכומים סמליים בלבד שכן, מתוקף היותו של האדם אזרח מדינת ישראל, הוא זכאי לביטוח בריאות שניתן בחינם על ידי קופות החולים ועל כן, אם הוא חלה או נפצע הוא פשוט פונה לרופא בקופה או לבית החולים ומקבל את הטיפול הרלוונטי עבורו בחינם. כאשר מטיילים בכל מקום מחוץ לישראל, ביטוח הבריאות המדובר לא תקף ועל כן, חשוב מאוד להבין שאם טסים לטיול בחו"ל ודורשים טיפול רפואי כלשהו, עלויות הטיפול יכולות להגיע בקלות לאלפי דולרים. אם מדובר על אשפוזים או טיפולים מורכבים העלות תגיע בקלות לעשרות  ומאות אלפי דולרים ועל כן, חשוב מאוד לדאוג לביטוח נסיעות בחו"ל שיעניק לכם את הכיסוי המקסימלי עבור הוצאות רפואיות, אך לא רק.

איך למצוא את ביטוח הנסיעות המומלץ ביותר?
קרדיט freepik

מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל?

ישנם כמה דברים שחשוב לבדוק טרם רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל:

מחיר- בשוק ביטוחי הנסיעות לחו"ל יש מגוון רחב של פערי מכירות מחירים גדולים בין החברות ובין הפוליסות. חשוב לדעת שלא תמיד מחיר גבוה יותר מייצג את הפוליסה הטובה או המתאימה יותר לצרכים שלכם.

חשוב לבדוק שהפוליסה מכסה אתכם בהתאם לצרכי הטיול שלכם. פוליסה לטיול משפחתי לא תהיה דומה לפוליסה לטיול זוגי. כמו כן, הפוליסה יכולה להשתנות בהתאם ליעדים השונים.

חשוב לבדוק מה הפוליסה מציעה לכם  בכל הנוגע לתקרה לכיסוי הוצאות רפואיות. ברוב הפוליסות התקרה עולה על מיליון דולר וכוללת כיסוי לטיפול רפואי, אשפוז ממושך, פינוי רפואי קרקעי או מוטס, הטסה רפואית לישראל במטוס מיוחד או רגיל בליווי של רופא צמוד שמגיע מהארץ, הטסה והוצאה של מלווים, תרופות שניתנות לאחר אשפוז, המשך אשפוז בישראל ואף טיפול פסיכולוגי. חשוב מאוד לבדוק גם מה תקרת ההוצאות עבור חילוץ ואיתור, אובדן ונזק לכבודה ועוד.

גובה דמי השתתפות עצמית- בחלק מהפוליסות יש להשתתף בהוצאה הרפואית בסכום של כמה עשרות דולרים. חשוב לוודא שההשתתפות העצמית לא יכולה להגיע לאותו הסכום שיש לשלם עבור הטיפול כולו. ליד כל סעיף בפוליסת הביטוח מצוין האם ישנה השתתפות עצמית ובאיזה סכום, בהתאם לכל מקרה. ישנם ביטוחים או סעיפים רבים, אשר בהם לא נדרשת השתתפות עצמית כלל ולכן כדאי להשוות בין הפוליסות השונות של חברות הביטוח.

חשוב לבדוק האם הפוליסה כוללת גם ביטוח כבודה ואיזה סוג של מטען היא כוללת. לעיתים גם פוליסה שכוללת ציוד לא תכלול ציוד יקר מאוד כמו: מחשב, טלפון נייד ועוד.

כדאי לבדוק האם הביטוח מציע החזר השתתפות עצמית ברכב שכור ועוד.

כיצד תבחרו את ביטוח הנסיעות המשתלם לכם ביותר?

בסופו של דבר המטרה של כל אדם שטס לטיול בחו"ל היא להגן על עצמו ועל הרכוש שלו בצורה הטובה ביותר ועל כן, הוא בוודאי מעוניין לבטח את עצמו בביטוח נסיעות מומלץ, שיאפשר לו להנות מהטיול שלו בראש שקט. מכיוון שכיום ישנן לא מעט חברות שמציעות ביטוחי נסיעות, כאשר כל פוליסה כוללת כיסויים אחרים במחירים שונים, חשוב מאוד לבצע השוואה בין הפוליסות השונות שמציעות חברות הביטוח ולמצוא את ההצעה המתאימה לכם ביותר. כיצד תעשו את זה? פשוט מאוד. באמצעות  Wobi.

אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות שיתאים לכם ביותר מכל הבחינות, לרבות מבחינת מחיר טוב, כדאי מאוד שתשוו ביטוחי נסיעות באמצעות  Wobi- סוכנות הדיגיטל הביטוח הדיגיטלית הגדולה והטובה ביותר כיום עבור השוואת ביטוחים ורכישת ביטוחים.השוואת ורכישת ביטוחים. 

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...