Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך צילומי מזון ישפרו את המכירות שלכם

איך צילומי מזון ישפרו את המכירות שלכם
קרדיט לחברת "סנאפ - המרכז החברתי לצילום"

כשאוכלים עם העיניים זה רק עניין של זמן עד שמקבלים את החשק לשתף בחגיגה את כל החושים, ומכאן הדרך קצרה לרכישת המוצר או השירות שלכם בתחום הקולינריה. לכם זה טבעי לשחק עם הצבעים והמרקמים של מזון ואם אתם נותנים לצלם מיומן לטפל בזה אפשר להגיע לתוצאות מדהימות שמציגות את המזון בצורה הכי מושכת ומפתה בעולם. מכיוון שכל התחום הזה מוכר בעזרת גירויים חושיים, צילומי מזון וסרטונים שונים מנצלים את הפוטנציאל הוויזואלי האדיר שיש פה כדי למכור עוד יותר את השירותים שלכם בתחום זה. כמעט כל לקוח יגיד לכם שמה ששכנע אותו לבוא לבדוק את המוצרים והשירותים שלכם זה המראה הסופי שלהם בתמונות ובסרטוני תדמית, שמציגים להם בדיוק את מה שהם מדמיינים שצריך לקרות. אם תשאלו אותם על כך הם יאמרו לכם: ככה בדיוק, רצינו לקבל גם אצלנו בבית וזה מה שהניע אותנו לקנות אצלכם.

איך צילומי מזון ישפרו את המכירות שלכם
קרדיט לחברת "סנאפ – המרכז החברתי לצילום"

תחום קלאסי לצילום

יש כמה תחומים שקל למכור בהם בעזרת צילומים משום שזאת הדרך הטובה ביותר להמחיש ללקוחות מה הם קונים. זה כמעט מתבקש להיעזר בעיקר תצלומים, משום שזה מה שלקוחותיכם מחפשים דבר ראשון כשהם מגיעים לאתר שלכם, או עוקבים אחר הדפים שלכם במדיה החברתית זה אידיאלי למכירות וזה קלאסי למכור בעזרת התמונות הטובות והיפות ביותר, כי כך מספרים סיפור שקל למכור ללקוחות שרוצים לדעת למה דווקא אצלכם כדאי לקנות. 

שיווק נכון לא מחמיץ הזדמנויות

שיווק נכון אינו מחמיץ הזדמנויות למכור באמצעים שהקהל אוהב והוכיח שהם אפקטיביים אצלו. אם צילומי אוכל הוכיחו את עצמם מספרי הבישול ומדורי אוכל בעיתון ועד תכניות טלוויזיה וסרטי קולנוע, לא נוטשים פורמט מצליח אלא מנסים להתאים אותו אליכם בדרך הכי יצירתית. לפעמים אפילו זה לא נחוץ משום שאם הקלאסי והפשוט נכון לכם לא מחליפים כדי להעמיס ולהבריח לקוחות. מתאפקים לא להגזים ומצלמים הכי טוב שאפשר כדי לאפשר ללקוחות שלכם לקבל מה שהם אוהבים אצלכם. אוכל הוא לא רק הזנה אלא גם כרוך בפיתוח הרגלים, אורח חיים, דפוסי התנהגות. צילום מספק את ההרגלים האלה אצל מי שמצפה לראות אצלכם את המזון שהוא אוהב בדרך השיווקית ביותר שגם מכבדת אותו. זה מוכר וזה יעיל.

לצלם מאחורי הקלעים

דרך נוספת לשכנע לקוחות לרכוש מכם שירותי קייטרינג או כל שירות אחר היא להראות את מאחורי הקלעים שלכם, וכך לתת להם הצצה למה שמתבשל במטבח. יש לקוחות שאוהבים את זה והפמיליריות של צילומי מזון כאלה משכנעת אותם שהם מכניסים לביתם או לאירוע שלהם מישהו אמין שאפשר לסמוך עליו ועל התפריט שלו. אנחנו אוהבים לדעת בדיוק מה מכניסים למנות שלנו וצילומים כאלה ממחישים בדיוק את המרכיבים הסודיים שמחפשים אצלכם. צילומים כאלה מניבים לכם את המכירה המוצלחת ביותר שלכם – מי שבאמת אוהב אתכם ורוצה את מה שיש לכם להציע לו.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...
למה כדאי ללכת לטיפול אצל פסיכיאטר פרטי
סיוע פסיכיאטרי נדרש במגוון רחב של מצבים נפשיים, בין היתר...
אוטובוסים לתל אביב - כל מה שצריך לדעת כדי להגיע לעיר הגדולה
תל אביב היא העיר הגדולה והמרכזית ביותר בישראל, ולכן היא...
משמעות צילום אירועים חשובים
בר מצווה הוא אירוע משמח בקהילה היהודית, המציין את הגעתו...
הדרך לחיים חופשיים מהתמכרות
התמודדות עם ההתמכרות - האתגר והפתרון ההתמכרות היא מצב מורכב המשפיע...
נסיעת עסקים בסטייל: כרטיסי האשראי שיקלו לכם את הנסיעה
מתכוננים לעוד נסיעת עסקים משעממת? הנסיעה הבאה שלכם יכולה להיות...
החשיבות של בדיקות ליקויים לפני הכניסה לבית
יש חשיבות מכרעת לכל דירה או בית לעבור בדיקת ליקויים...
כירופרקטיקה: טיפול אלטרנטיבי לכאבי גב כרונים
בעולם המודרני בו אנו חיים, לא מעט אנשים סובלים מכאבי...
פתרון סכסוכים בתחום הנדל"ן בבית המשפט- מה חשוב לדעת.
מקרקעין הוא תחום סבוך במיוחד. לא רק הערך הגבוה של...