Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

איך תובעים חברת ביטוח?

איך תובעים חברת ביטוח?

בקרב הציבור הישראלי קיימת תחושה כי כלל חברות הביטוח יעשו הכל כדי לא לשלם למבוטחים שלהם. כאשר המבוטח משלם- מתיחסים אליו יפה, אבל לאחר שהוא רוצה לתבוע את הפיצוי המגיע לו- פתאום מפנים לו את העורף. יש סיבה לתחושה זו, כיוון שחברות הביטוח לרוב שוברות את המבוטחים המתעייפים מהבירוקרטיה ומהמחקרים שהם צריכים לעבור, וחברת הביטוח עושה הכל על מנת לא לאפשר לסוכן להתערב יתר על המידה. כאשר מוגשת תביעת אובדן כושר עבודה, למשל, חברת הביטוח תנבור בעברו הרפואי של המבוטח על מנת למצוא כל עילה לדחות את תביעתו. חשוב לזכור, שאם אתם מבוטחים שמעוניינים לתבוע את חברת הביטוח, במקרים רבים למרות מאמציה של חברת הביטוח שלא לשלם- יש באפשרותכם לנצח בתביעה כיוון שהחוק עומד לצדכם- ולכן חשוב לשכור את שירותיהם של עורכי דין מקצועיים שיעזרו לכם לקבל את מה שמגיע לכם.

קרדיט: Freepik.com

תאונות דרכים

גם במקרים של תאונות דרכים יתכן וחברת הביטוח תעשה מאמצים לא לשלם למבוטח. בשל כך חשוב לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני תאונות דרכים שיעזור לכם וייעץ לכם כיצד להגיש את התביעה. חשוב למשל לדעת, כי בכל מקרה של פגיעת גוף מגיע למבוטח פיצוי, לא משנה באשמת מי התאונה. דבר נוסף שחשוב לדעת- זה שגם אם נראה שאין פגיעת גוף מיד לאחר התאונה- יש בכל מקרה לפנות לטיפול רפואי על מנת לתעד את השלכות התאונה- ויכול להיות שכאבים או נזקים יופיעו בשלב מאוחר יותר, ויוכלו להוות עילה לתביעה של חברת הביטוח בהמשך.

 

האם תאונת דרכים נחשבת לנזיקין?

תביעה של תאונת דרכים נחשבת לתביעת נזיקין ומוגשת לחברת הביטוח, ולכן כאשר מגישים תביעה כזאת יש לפנות לעורך דין דיני נזיקין שיסייע בתהליך. חשוב להבין, שבכל מקרה של תביעה כנגד ביטוח, בין אם מדובר בביטוח של אבדן כושר עבודה, ביטוח תאונת דרכים או כל ביטוח אחר- יש לזכור שמדובר בחברות גדולות שקשה מאוד לאדם הפשוט להתנהל מולן- ולכן משתלם במקרים רבים לשכור את שירותיו של עורך דין על מנת שיעשה את העבודה עבורכם- כאשר הוא מיומן בהתגברות על הבירוקרטיה מולן ויודע בדיוק מה אומר החוק וכיצד ניתן לסייע לכם לתבוע את הפיצוי המגיע לכם מול חברת הביטוח.

" רועי נתיב ושות- משרד עורכי דין " ישמחו לסייע לכם בכל שאלה ופניה. אם אתם מעוניינים להגיש תביעה כנגד חברת ביטוח, אנחנו כאן לשירותכם.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...