Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אינסטלטור מומלץ, איך יודעים לבחור ולמה זה חשוב ?

אינסטלטור מומלץ, איך יודעים לבחור ולמה זה חשוב ?
קרדיט FREEPIK

אף אחד לא אוהב להתמודד עם תקלות. בוודאי לא כאשר אלו מגיעות בזמן לא מתאים. מתי הזמן לא מתאים? האמת היא שכמעט כל הזמן. אנחנו חיים בשגרת חיים עמוסה למדי בה רבים מאתנו חווים לחץ מתמיד. לכן, יותר מתמיד, כאשר אנחנו מדברים על תחום האינסטלציה ומחפשים אינסטלטור מקצועי היודע את עבודתו, חשוב למצוא אינסטלטור מומלץ. 

אינסטלטור מומלץ הוא לא רק מי שעושה את עבודתו אלא הוא גם זה שייתן לכם ביצוע מעולה ללא הוצאות מיותרות מהכיס שלכם. אינסטלטור מומלץ הוא וודאי מי שעבר את מבחן התוכנית של חיים הכט 'יצאת צדיק', כמו במקרה של 'אבי אינסטלציה'. אבל האמת היא שאתם לא צריכים מצלמות כדי להיות בטוחים כי בחרתם אינסטלטור יצאת צדיק. אתם יכולים להשתמש בכמה סימנים שיעזרו לכם להבין האם בחרתם אינסטלטור מומלץ אמין באמת. 

אינסטלטור מומלץ, איך יודעים לבחור ולמה זה חשוב ?
קרדיט FREEPIK

אנחנו יודעים, אתם לא מבינים יותר מדי בתחום האינסטלציה וכל מה שאתם מחפשים הוא פשוט אינסטלטור מומלץ שיעשה את עבודתו וישלח לכם חשבונית. אבל, אנחנו גם יודעים שאם יש דבר שמאפיין את הישראלים הוא הרצון של כולם לא לצאת 'פראיירים'. 

על מנת למנוע מכם לצאת פראיירים, החלטתי, אני, ' אבי אינסטלציה ' לתת לכם את המידע שברשותי, בתור אינסטלטור יצאת צדיק ולעזור לכם למצוא גם כן אינסטלטור מומלץ.  אני כמובן זמין גם כן לעבודות ויכול להגיע אליכם בקלות ולעזור לכם בפתרון כל בעיה. אבל אני, ' אבי אינסטלציה ' מאמין כי בחירה מודעת יכולה להתרחש רק מתוך הבנה והיכרות. 

מחפשים אינסטלטור מומלץ? תנו לי להכיר לכם את 'אחורי הקלעים' של עולם האינסטלציה ולעזור לכם למצוא גם כן אינסטלטור מומלץ בקלות. 

זה מתחיל במחיר 

הרי בסופו של יום הכול מתנקז לשם. בסופו של דבר אתם מחפשים אינסטלטור מומלץ על מנת לקבל שירות טוב במחיר הוגן. אבל איך תדעו כי המחיר שקיבלתם עבור העבודה הוא באמת מחיר הוגן?  בקלות. 

  1. שאלו כמה עולים חומרי הגלם: חומרי הגלם הם גומיות איטום, צינורות להחלפה, במקרים חמורים מדובר על גבס וחומרים לטיוח מחדש של הקיר. על פניו, מרבית חומרי הגלם הם חומרי גלם לא יקרים במיוחד. מתי מתחילה הבעיה? כאשר אתם לא מזמינים אינסטלטור מומלץ ומוצאים את עצמכם מול משהו שלא בדיוק אומר לכם את כל האמת ופתאום אתם מגלים להפתעתכם כי גומיות האיטום עולות מאות שקלים. דעו כי כאשר אנחנו מדברים על חומרי הגלם, אנחנו בדרך כלל לא נדבר על יותר מחמישים שקלים לערך עבור כל החומרים הנדרשים. שוב, במידה ולא מדובר על החלפה של ברזים ואריחים עליהם נדבר עוד מעט. 

אינסטלטור מומלץ יהיה זה שייתן לכם שיקוף מלא על מחיר המוצרים מה שיאפשר לכם לעשות סקר שוק על מנת להיות בטוחים כי אכן הוא נתן לכם את המחיר הנכון של מוצרי הגלם. יכול להיות שגם אינסטלטור מומלץ ייגבה מעט יותר כסף עבור ההבאה של החומרים, אבל לא מדובר על תוספת של יותר מכמה שקלים בודדים. 

כאשר אנחנו מדברים על אריחים וברזים כמובן שמדובר על דיון אחר. אבל, אלא אם מדובר על מקרה חירום בו יש להחליף ברז פשוט במידי, בדרך כלל מדובר על תהליך מעט ארוך יותר בו תוכלו גם אתם להביע את דעתכם. שימו לב כי לא מביאים לכם פשוט אריחים וברזים שאתם לא מבינים מאיפה הם הגיעו אליה חומרי גלם שאתם יודעים היטב מהיכן צצו. 

  1. מחיר העבודה עצמה: אינסטלטור מומלץ יהיה מטבע הדברים מי שעושה את עבודתו במהירות. אין ספק כי לעיתים ישנם מצבים בהם העבודה היא מורכבת יותר ומתוך כך גם ארוכה יותר. אבל, אינסטלטור מומלץ יהיה זה שישקף לכם את הנקודה הזו מבעוד מועד. בדרך כלל, אם מדובר על עבודה קצרה שלא דורשת ימים רבים, העבודה עליה תהיה די קלה. הבעיה מתחילה כאשר האינסטלטור, שהוא אינו אינסטלטור מומלץ כמובן מתנהג כאילו מדובר על תקלה גדולה ממה שזו באמת ו- 'גורר רגליים' במהלך התיקון. ההמלצה היא כמובן לשאול מראש כמה זמן צריכה לעלות העבודה ותוך כמה זמן היא צריכה להסתיים. אינסטלטור מומלץ ייתן לכם את כל הפרטים מראש ויהיה שקוף לאורך כל הדרך. 

מה השלבים של ביצוע עבודה 

אינסטלטור מומלץ כאמור יהיה מי שעושה את העבודה שלו ולא כזה ש- 'ממציא שלבי עבודה'. כדי שלא יעבדו עליכם, החלטתי לתת לכם רשימה קצרה של שלבי העבודה של אינסטלטור מומלץ. 

  1. אבחון: שלב קצר למדי של אבחון הבעיה. כאשר מדובר על תקלה קלה בסך הכל בדרך כלל ניתן יהיה לבצע את האבחון עוד בטלפון בשעת הנסיעה. כך שכל אינסטלטור מומלץ יוכל כבר מהדרך לחשב האם מדובר על נזילה פשוטה הדורשת עבודה קלה בלבד או שמא אנחנו מדברים על עבודה מורכבת בהרבה. 

כמובן שבמקרה של נזילה סמויה כיוצא באלו, גם אינסטלטור יצאת צדיק יצטרך לראות את הבעיה בטרם ייגש לטפל בה באופן מלא. 

  1. מתן הצעת מחיר: כאמור, אינסטלטור מומלץ הוא מי שיכול לתת לכם ברגע האמת הצעת מחיר רלוונטית. ההמלצה היא לא לצאת לדרך בלי לבקש מאיש המקצוע את הצעת המחיר על מנת להבין באופן שקוף במה בדיוק דברים אמורים. 
  2. ביצוע העבודה: בסוף התהליך המקדים יתחיל אינסטלטור בביצוע העבודה. איך ניתן לדעת כי מדובר על אינסטלטור מומלץ?  האמינו לנו כי במידה והתהליך שקוף תוכלו לדעת האם איש המקצוע עושה את עבודתו נאמנה. 

טיפ קטן נוסף: אין ספק כי להמלצות יש משקל רב. אתם לא חייבים לנסות אינסטלטור אנונימי ולראות איך הוא עובד. אני, ' אבי אינסטלציה ' עובד בתחום כבר מעל עשר שנים ויכול להגיד בפה מלא כי מי שעושה את עבודתו נאמנה, יקבל שבחים ברשתות החברתיות ובאתרי האינטרנט השונים. 

האם גם אינסטלטור מומלץ עלול לטעות 

כמובן שטעויות אנוש תמיד עלולות להתרחש. אינסטלטור מומלץ הוא מי שלא מתבייש להודות בטעות ויודע גם לתת זיכוי או הנחה משמעותית לבני הבית במידת האפשר. 

חשוב לזכור כי לעיתים, גם אינסטלטור יצאת צדיק עלול להיתקל בסיטואציות מורכבות למדי, אבל במידה ומדובר על איש מקצוע מנוסה, פעמים רבות הוא גם ידע לתת את המענה המתאים ולפתור את התקלה על הצד הטוב ביותר על אף הקשיים שהיו בדרך. 

ממה חשוב להיזהר

לקוחות רבים מחפשים המלצות באתרי האינטרנט השונים וזה כמובן דבר מבורך, כפי שאמרנו. אבל שימו לב כי לא פעם עולות המלצות לא אמיתיות, אלא מידע כוזב שהושתל באתר זה או אחר. שימו לב  כי אתם קוראים לכל אורך הדרך מידע אמין שייתן לכם תמונה מלאה על אופן עבודתו של איש המקצוע בו בחרתם. 

מחפשים איש מקצוע מצוין עם קבלות? ' אבי אינסטלציה ', אינסטלטור יצאת צדיק עומד לשירותכם במחירים משתלמים במיוחד על מנת לספק לכם שירותי אינסטלציה מעולים בכל מקום ברחבי הארץ.     

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...