Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אירועים במהלך השנה

אירועים במהלך השנה
קרדיט: דפוס מרקשטיין

במהלך השנה מתרחשים אירועים רבים שאנו לא רוצים לשכוח- מדברים קטנים לגדולים, לשמחים וגם עצובים. ימי הולדת, חתונות או ימי נישואין, פגישה עם החברה הטובה או ערב סרט עם בן הזוג.  גם מטלות יום יומיות נכנסות אל הרשימה- ללכת לסופר או ללכת לתור לרופא שקבענו לפני חודשיים. כשהוא ריק, לוח השנה הוא עוד לוח גנרי, אך לוח שנה הוא אישי בעבור כל אחד. לכן, לוחות שנה בעיצוב אישי הופכות את חווית התיעוד לחוויה אישית ומהנה. לוח שנה מעוצב אישית יכול להיות עם כיתוב שמתאים לתקופה או לאדם שמשתמש בלוח השנה, עם תמונות של האנשים היקרים לו או קישוטים גרפיים בהתאם לחודש של לוח השנה.

דפוס מרקשטיין בע"מ הוא בית דפוס ותיק ומקצועי שנוסד בשנת 1949 ופועל מאז. בבית הדפוס ניתן למצוא עבודות דפוס משרדיות, לוחות שנה בסגנונות שונים, לוחות שנה מעוצבים, קלסרים ועוד. בית הדפוס עוסק גם בפיתוח מוצרי פרסום מקוריים מבוססי נייר.

קרדיט: דפוס מרקשטיין

עיצוב אישי

למחברות יש מגון רחב של שימושים, והם מיועדות לכל הגילאים. מחברת לכתיבה אישית, מחברת לילד בבית הספר או מחברת למורה בתחילת השנה. כל מחברת כזו, הנה אישית עבור כל אחד. ניתן למצוא מחברות המיוצרות בסטנדרט אחיד ודומה, אך עיצוב מחברות באופן אישי, כזה המתאים לסוג השימוש של המחברת הוא ייחודי ואישי יותר. למשל, מחברת המיועדת לכתיבה אישית – יומן אישי, מחשבות או אפילו סיפורים ושירים יכולה לקבל עיצוב המתאים או לאדם שמשתמש או לשימוש עצמו- הוספה של כיתוב מעורר השראה, ציורים או גרפיקות מתאימות ומעוררות השראה וצבעים בהתאם. כך, הופכת המחברת למשהו אישי ומקבלת משמעות אחרת.

 

להתאים לסוג האירוע

כנסים ואירועים לרוב מתקיימים על ידי חברות גדולות וקטנות, מקומות ציבוריים או עמותות המבקשות להראות את פעולתן ובכך לגייס כספים להמשך הפעילות. במהלך כנסים אלו, מועברים חומריים ומידע מקצועי על הפעילות של החברות או העמותות ולעיתים גם מתרחשות פגישות בין קבוצות אנשים או בודדים או נערכת פעילות בה המשתתפים לוקחים חלק פעיל. כחלק מחומרי העיצוב של כנסים אלו, מקבלים המשתתפים פעמים רבות פולדרים, המכילים את כל החומרים הרלוונטיים לצד עט ודפים ריקים לכתיבה של הערות, רשמים או רעיונות. עיצוב פולדרים לאירועים מסוג זה, נעשה בהתאמה לסוג האירוע אך גם על פי המיתוג של המארגנים על מנת לספק חוויה משלימה מבחינת העיצוב והשפה.

דפוס מרקשטיין בע"מ הוא בית דפוס המתמחה במגוון של מוצרי נייר- עבודות דפוס משרדיות לצד מגוון של סוגי לוחות שנה ואף מוצרי פרסום מבוססי נייר שנרשמו כפטנט. בית הדפוס הוא עסק משפחתי, הקיים משנת 1949 ובעל ניסיון רב בהכנה והפצת חומרי נייר, באיכות וברמה גבוהה.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם
תכשיטים מומלצים לאירועי הקיץ הגדולים
כשמגיעה עונת הקיץ, מגיעה גם עונת האירועים האהובה שרבים מחכים...
מה אתם צריכים לדעת על מערכות אזעקה
תחושת ביטחון היא קריטית, אם אנחנו רוצים לחיות מלאים ומאושרים....
מגשר גירושין
צריך לא מעט מחשבה ולפעמים גם אומץ כדי לקבל את...
חלופה למינוי אפוטרופוס- יש דבר כזה
התקופה בה הורה מזדקן היא לא פשוטה גם עבורו וגם...
הכול על הזמנת קייטרינג כשר לאירועים
הבן שלכם חוגג בר מצווה בקרוב וההתרגשות כבר בשיאה? אתם...
המעצבת שמביאה את עולם העיצוב היוקרתי אל הבית הפרטי שלכם
ההתמקדות של אלה בעיצוב בתים פרטיים ויוקרתיים נובעת מהאמונה העמוקה...
רישום משטרתי ורישום פלילי- מהם ומה ההבדלים
מעבר לטיפול המעשי בכל תיק שנפתח ובכל חשוד, למשטרה חשוב...
בילוי בבודפשט: המדריך המלא לבילוי המושלם בבירת הונגריה
בירת הונגריה מושכת תיירים לא רק מאירופה, אלא גם מכל...
10 פעילויות פנאי חווייתיות לאנשים בגיל השלישי
ככל שאנו מתבגרים, חשוב לשמור על אורח חיים פעיל לא...
הסדירו את חייכם עם מומחים משפטיים בתחומים החשובים ביותר
הסדרת מעמד בן/בת זוג זר/ה חיים משותפים עםבן/בת זוג זר/ה הם...